Ni ke rumah dia??! Heollamak!! Bosar eih!! Kau rse! Banglow 3 tingkat dengan dua kolam. Stu dekat laman! Satu lgi dkt bumbung tingkat dua? Shoooohhh!! Ada SPORT CAR sial! Import Jepun ni!! Hulamak ahh! Idaman siak!
Tengah aku dok belek belek kete tu.
Ehem..
Hadui jembalang mne ganggu ni. Aku pusing je. Mak aih! Puan besar kau!
Y/n: Anyeonghaseyo Puan Jeon..
Puan Jeon: nae. Y/n ye? Anak puan Lee??Y/n: eo na..
Puan Jeon: bguslah kmu dh dtg ni. Hah ni alamat tmpt yg kmu kna kerja tu..
Y/n: nae??
Puan Jeon: ni..*hulur kertas..kat alamat ni ok?
Y/n: ah ye??
K aku blur,
Y/n: yeogi? *tunjuk rumah puan jeon
Puan Jeon: kyeopta neon..*glak..x kmu akn jga anak aunty kat alamat ni..
Y/n: ah geuraeyo..ah aragessemnida..
Puan Jeon: ok..
Aku pun menapak keluar dari rumah tu. Walau berat hati akunak pegi. Ceih. Aku amik teksi berbekalkan duit yang Pi Gun oppa ku sayang bagi aku bayar duit teksi. Smpai kat rumah tu. Wah!! Besar sial. Bunglow dua tingkat!! Heol!! Jelly nya!! Excuse me miss lee y/n. Rumah kau bukan lebih kurang ni je ha??
Y/n: hell shit no ok..rumah aku ala england..ni scotland beb..yepuda!! *senyum,.
So tanpa membuang masa dan tenaga. Aku pun tekan loceng rumah tu.
Tekan pumya tekan. Ceih loceng rosak ke??! X kluar pum jembalang2 dlm rumah ni..hurmm., k aku msuk je lah. Smpai dkt dpn pintu. Aku dengar suara.
SIAL KAU!
WOI KAU INGAT TU AP HAH!!
HAHAHAHA!!?
YE YE AKU LETAK!!!
WAH JINJJA!!!!
HEAVEN !!!
KIM TAEHYUNG!! DASAR SIAL KAU JANTAN!!
NAMJOON BURUK BODOH!!? HAHAHAHA
Apsal bunyi pum pang pum pang tu!? Dush ni yang aku malas ni. N klu korg Tau. Bunyi2 ni mcm ramai lelaki tau. Haih apakah ini?!!😨
Tuk tuk tuk tuk..
Do you want to built a snowman.
K aku gurau.
Fuck!
X de org dengar ke aku ketuk ni?!
Jembalang2 tanah oi! Hampa dengaq dak aku dok ketuk ni.
Tuk tuk tuk tuk..
Kali kedua.
Setan! Diorg x dengar..
Tuk tuk tuk tuk..
Babi lahanat punya jin dkt dlm ni. K pine!
Mak aku cakap kalau ketuk or panggil 3 kli tu tpi x de org nk jwb. Lebih baik blik! So aku dgn sng hatinya. Memusingkan badan ke blakang. N satu tapak!
??: Cari spe?
Y/n: Damn you bitch.
??: excuse me?
Y/n: *pndg ??..
??: cari spe?
Eih eih mamat oren ni aku pelangkup kang. Belagak sangat pehal doh!
Y/n: sya babysiter kepada Jeon Jeongguk..*pluk tubuh..
??: nae?! Chamkamman..jeongguk ah! Ada org cri kau!
Jeon Jeongguk: nuga?
Hell !
Ni ke BUDAK yang aku kna jaga tu?
Eommmaa!!!????!! Ni bukan baby dah!! Ni babi dah ni?!? Heollll!!!???
Tbc
Nak je si y/n pitam disitu.,haha..😍😍sorry for my bad word..huhu xd
YOU ARE READING
(C) Annoying Boy Ever (Jeon Jeongguk FF)
Fiksi PenggemarAku y/n. Menganggur tu kerja aku. Aku pun x tau padahal aku ada je sijil pelajaran. Heol. Aku lulus dengan cemerlang ok. Emm. Maybe sebab aku malas or tah. Appa ada Syarikat besar. Tapi aku x dibenarkan kerja dekat situ. Waegurae jinjja?! So aku x t...