Hari Paling ---

229 23 1
                                    

1 Feb

Y/n: eomma..kna ke pkai mcm ni??

Puan Lee: keromyo..hrini kan kmu pnya befday..lgi stu..kengkawan eomma appa pun ad tau..lgipun hrini hari pembukaan Syarikat bru appa kamu..

Y/n: eomma shirheo..dh lah seksi bju ni..

Puan Lee: mne ad lah..

Ok korg nak tau baju ap? Bju gaun biru pelan. Tanpa lengan. Belah depan atas lutut blakang labuh sikit sampai betis. Ada reben dekat pinggang. Bwoya?! Seksi kot!! Keol..

Aku x nak keluar !!! X nak!! X nak!!!

Y/n: eomma y/n x nk kluar..

Puan Lee: Eih kmu mengarut ape ni!??

Lee Pi Gun: Eomma! Palli dh nak start ni..yah ssaeng..wah..

Y/n: ah bwo??

Puan Lee: pi gun kmu pujuk adik kmu ni..eomma turun dulu..

Y/n: ani! Ani! Eomma ..

Heol!!! X nk pi gun oppa pujuj! Nnt dia paksa!

Lee Pi Gun: ok eomma..

Lepas je eomma kluar. JungSeok oppa masuk. Heol waegurae!!??

Lee Jung: yah y/n jgn lupa tau!

Lee Seok: malam ni!

Jung Seok: konfess!

Lee Pi Gun: ish korg ni! Dh jom ssaeng ikut oppa..klu x oppa paksa..

Y/n: oppa,...

K aegyo 90000×

Lee Pi Gun: xde xde palli. Dh pakai mcm ni lpstu x nk kluar..jom cpt..

Y/n: oppa!

Lee Pi Gun: tch..khaja..*trik tgn y/n..

Main tarik je!!! Aku x nak jumpa JIMIN!!!!! MALU!!! Kalau dia nampak aku pakai macam ni! Macam mne!? Heol!!! X nak!!

Aku MALUUUUU!!!!

Jeon Jeongguk p.o,v

Ok. Aku kehulur kehilir dari tadi ni dah kenapa? Aish! Serabut atau ap? Ish ni msti sbb dare jung hyung dgn seok hyung hritu! Ergh! Gika x glabah?! Y/n akan konfess dekat jimin!?

Tapi--

Yang

Aku

Gelabah

Sangat

Pehal?!

Aeggh?!!! Aku x nak tau dan x nak amik tau!!!!

Jeon Jeongguk: *genggam penumbuk..ergh!

Lupakan lah!!!

Tetiba..

Puan Jeon: kmu knape Jeongguk?

Jeon Jeongguk: nae? Ani. X de ap eomma..

Encik Jeon: dh jom..majlis dh start.. Baik kita cepat..

Puan Jeon: khaja.

Aku, eomma and appa pun pergi lah rumah y/n. Yelah harini kan befday party dia. Appa ckp sekali dengn pembukaan syarikat appa dia.

Ah mampuslah! Aku x nk amik tau! Tapi sebaik je aku nampak kelibat Jimin, Namjoon, Taehyung, Yoongi, Jin dengan Hoseok. Aku menggelabah. Pehal aku ni!

Park Jimin: jeongguk!

Jimin panggil je aku terus lari ke tandas. Weih! Kau pehal jeongguk!

Masuk je tandas aku berdiri depan cermin. Besar nye tandas rumah dia. Heol memang lah kalau dah rumah pun besar giler..

Aku ni kenapa? Giler!! Sudah lah jeongguk! Aku cepat cepat keluar dari tandas. Tapi masa aku nak pegi ballroom balik.

/ Cantik giler anak Tuan Lee /

Cantik? Spe? X kan y/n?!

/ kan kalau dapat tackle mesti best! Giler untung doh! Lawa, kaya, rumah mcm istana, silap silap jutawan aku../

Perbualan dua org namja tepi dia ni buat dia sakit telinga! Fuck!

Jeon Jeongguk: hoi! Jgn berani nk kacau anak uncle lee..

Namja 1: kau? Eo--

Namja 2: kau x payah sibuk lah..

Namja 1: yah! *tepuk perut namja 2. Chusunghamnida Tuan Jeon.. *bow,..

Jeon Jeongguk: kalau aku dgr lagi siap korg!

Aku blah, but wait-

Aku dh kenapa!! Giler ke! Argh molla! Skang ni aku just jalan ke tempat buffet desert. Aku amik pinggan n  nak ambik cupcake tapi.

Jung Hoseok:*tepuk bhu jk..kook..

Jeon Jeongguk: eo? Hoseok ?

Jung Hoseok: waegurae? *glak plan.,jom lah join kitorg..*point yg lain.

Aku pandang tempat yg Jung Hoseok point. Keol. Jimin tgh sembang dengan yang lain, aku pun ikut jlah hoseok pegi situ, diorg skang tgh lepak dekat sebelah swimming pool. X ramai sangat orang kat situ.

Aku pegi je, jimin terus tegur.

Park Jimin: jeongguk!

Jeon Jeongguk: eo..

Kim Seok Jin: apsal lari tadi?

Jeon Jeongguk: ha? Er. Tdi aku nk terkencing tu pasai nye. Nature calling,

Kim Namjoon: heol. Dah makan?

Jeon Jeongguk: blum.

Park Jimin: weih aku nak tanya.

Jeon Jeongguk: ap?

Park Jimin: mne y/n?

Apahal tanya aku!? Cari lah sendiri..

Jeon Jeongguk: mana aku tau.. Jom lah msuk dalam. Jap lagi ada something. Appa aku cakap pelancaran apa tah.

Ok baik tukar topik! Lepas aku jalan . yang lain follow. Sampai kat dalam. Orang dah berkumpul dah. Dekat depan ada Uncle Lee tengh berucap.

Encik Lee: baiklah, terima kasih kepada semua yang sudi hadir, sebagai mana yang semua orang dah dimaklumkan. Hari ni hari lahir puteri kesayangan saya y/n,

Ok uncle Lee turun n pegang tngan sorang yeoja ni. Aku x nampak sebb yeoja tu membelakangi aku. So? Tak taulah spe.

Uncle lee trik yeoja tu ke pentas. Eih eih uncle ni. Dh tua pun gatal, tapi apsal Aunty Lee kat ats senyum je?

Dah redha lh tu----

But wait!

Hell!!

Yeo--

Yeoja tu..

Lee Y/n!

Tbc~

Hahaha..k part ni hambr kan! Keol! 😂

(C) Annoying Boy Ever (Jeon Jeongguk FF)Where stories live. Discover now