7? No title ><

274 27 6
                                    

Y/n!!!

Y/n: nae!

Y/n!!!!

Y/n: nae!!

Y/n!!

Y/n: nae!! Chakammanyo!!

Y/n!!! Palli!!

Y/n: *cmpak penyapu..arhhh! Igae mwonya!

Jeon Jengguk: wae? Palli!

Y/n: yahh!! Kau ni!! Errghh! *pgi dapur...

Air!! Air!! Aku perlukan air!!! Panas!! Shit kau namja! Nak je aku tumbuk bagi patah gigi kau tu!!!! Kenapalah hrini kengkawan kau x de! Kalau x tng sikit hidup aku!! Ni kes bosan lah ni!! aku kemas dia sepahkan! Aku kemas dia sepahkan!! Ergghh! Annoying!!!??

Y/n jalan ke ruang tamu balik.

Y/n: *mata bulat..JEON JEONGGUK!!!!!!!!!

Jeon Jeonguk: bwo?

Y/n: kenapa kau sepahk tempat yg aku dh kms!!??

Jeon Jeongguk: so?

Y/n: eerrgĝg!!! (+#7'=:@(-#(--#:)@)@)!@++#&$':!!!! (Ap aku mengarut ni!!! Arhghgh!! Mollllaa!!!!!!!)

Eommmaa!!!! Ni bukan manusia yg y/n jaga ni!!! Ni monster!!?!!! Jongang Bangang Monster!!!!!!

Jeon Jeongguk: aku dh suruh kau prepare kan??

Y/n: adsjjknhhuytyiojjjj..*bahsa alien.

Jeon Jeongguk: kau pnh blajar bahasa alien ke ap?

Y/n: nae!!!! Wae? Molla!? Erhh! *kutip semua majalah yg Jeongguk cmpk kat lantai.,

Jeon Jeongguk: *senyum..(padanmuka kau!)

#malam tu.

Y/n: argh! *bring atas sofa..

Penatnya!! Ni semua sebab pakcik jongang tu!!! X guna x guna!! Patah pinggang aku!! Errggggg!!!

Lee Seok: ssaeng!

Y/n: ah bwoo???

Lee Jung: mcm mne interview??

Y/n: interview ap?

Lee seok: lah interview dgn Pengerusi Jung tentang biasiswa kau lah..

Y/n: *bngun. Nae!!! *tgok phone..oneul..andwae..oppa eotteokhae..ssaeng lupa!

Lee Jung: nae!? Kau x pegi ke??

Ye ye!! Tulah berita gwmbiranya! Aku dpt tawaran biasiswa dri pengerusi Jung kawan baik appa tapi!!! Tapi!!! Sebab jongang tu aku x pgi!!!?! Ni mti sbb aku sebuk sngt dengan dia!!!! Ishhhhh!!!!dasar perampas kebahagiaan hidup aku betullll!!!!

Lee Pi Gun: ap yg ssaeng lupa? *ltk kunci kereta dkt bowl..

Y/n: interview..

Lee Pi Gun: nae?

Y/n: eotteokhae?? Ah! *nak nangis,,

Sis x kuat! X kuat! Hncur lah harapn aku nk tamatkan zaman menganggur aku!! Ha!!!! Jeon Jeongguk neo ttaemunaeya!!!

Lee Seok: aish dh lah..dh lps dh,,nnt tnya lah appa..

Y/n: appa kta sekali je,,..eotteokhae! *muka merah..

Lee Jung: *pgg pipi y/n..yah! Gwenchanha! Kau kan skang keje bukannye mengangur pun..

Y/n: *tolak lee jung.. Keje dengan pakcik jongang tu!!??? Eerggh! Jinjja! Jajingna!!

Abang abang aku bleh gelak! Heol! Dey korg x tau betapa merana nya adik kesayangan korg ni kena jaga dia!! Dh lah tua!!

Y/n: ah bwoo??

*skip..

Haha semalam hari kau harini hari aku. Hehe! Kau tgok lah apa aku nak buat. Hehe. Siap kau jeon Jeongguk! Plastik dri poket ajaib aku keuarkan.haha abislh kau pakcik! Hrini hari BUANG HAJAT SEDUNIA!! Mueheheheheheheheh!!!

Tbc~

Wtf ap lah si y/n tu rncg kan?? Haha..

(C) Annoying Boy Ever (Jeon Jeongguk FF)Where stories live. Discover now