Gedegang!
Bum!
Pak!
Pung pang!!
Y/n: ARGGHGGGGG!!! Keluarrrr!!!!!!! *jerit..
Pak!
Haff haff..
Taguna punya abang kembar! Kau baling bantal busuk kesayangan kau tu dekat aku!
Y/n: Jung Seok oppa!!!!!
K. Jung seok? Siapakah!? Itulah. Si abang kembar aku yang taguna lagi annoying tu. Puih! Disebbkan diog ni kembar n perangai pun set set sme je. So aku dengan baik hatinya memberi nama baru kepada dorg. JUNG SEOK.
Jung Seok: MWO?
Lee Seok: bangun lah ssaeng! Dh pukul 4 petg dh ni!
Lee Jung: aah. Pompuan ap kau ni?
Aku bgun n buat muka derp kat 'ABANG KESAYANGAN' aku ni. Aish nasib abang. Kalau x ehmmm ehmm diorg tu aku dh bgi JuJu makan dah kenyang sikit cat kesayangan eomma tu.
Y/n: apa ni oppa! Bukannye ssaeng keje pun nk suh bgun awl!
Lee Jung: x de xde ..eomma pggil kat bwh sbb tu kitorg pggil kau.
Y/n: eomma dah blik ke!?
Aku terus lompat turun katil. Wae?! Sebab eomma dh blik!! Gile dh seminggu x jumpa eomma. Sebab? Sebb dia fly ke New York dgn kengkawan dia yg rupa mak jemah tu untuk hal butik eomma.
Mak jemah? Why mak jmah? Gila hengko sekali tu aku jumpa kawan eomma. You alls dia punya mke up! Hermm 3 inci! Tebal lagi muka dia dari dompet aku! Namja tapi act mcm yeoja! Kau rase?! Heol! Hanya mampu berdiam aku kat situ sebab terjumpa abang JODOH. Ehh typo. ABANG BODOH! hahaha k x lawak? Lawak lah. 😎
Lee Jung: ye dia tunggu kau kat bwh.
Y/n: Eomma mu tunggu aku datang!! *lari n jerit keluar bilik..
Dekat bawah..
Puan Lee: Lee y/n!!
Y/n: eomma!
Puan Lee: hey dh mndi blum?
Y/n: errr..belum hehe.
X sempt aku elak.
Buk!
Satu hadiah empuk sampai dimuka aku oleh Lee Pi Gun oppa. Sheyyal you habang!
Lee Pi Gun: Opps! Untuk org busuk!
Y/n: Eomma!! Igo bwa!
Puan Lee: ish korg ni. Dh dh. Hah Lee Seok dgn Lee Jung mne??
Jung Seok: Yeogi!
Y/n: eomma bli apa2 tuk ssaeng x?
Puan Lee: ha tu lah eomma nk ckp. Meh sini semua duduk sblh eomma..
Eomma tepuk2 sofa sebelah dia. Aku apa lagi hurrmm. Melompat ala 2 kijang? kesebelah eomma ngeh ngeh.
Puan Lee: ni Pi Gun punya..*hulur kasut nike.
Lee Pi Gun: wah qumawo eomma!
Nike! Nike! Nike! Oh my gucci! Oh my toto! Oh my hearteu! Kasut impian ku!
Y/n: eomma y/n punya?
Puan Lee: sabar..ni Lee Seok punya.
Lee Seok: wah! Jam tgn!!! Limited eddition !!
Ok gedik lah Lee Seok ni ! Ops Lee seok oppa ni! Heyy! Taulah "pengumpul jam limited edition". Choi. Aku ni pengumpul taik mata terkenal tau. Dalam LOT BUNGALOW KELUARGA LEE. Ha! Kau ado?
Puan Lee: Ni Lee jung punya.
Lee Jung: wahh!! Jaket kulit! Black!! Eomma saranghae!!
Y/n: eleh oppa! Menyampah! Eomma eomma! Naekko??
Puan Lee a.k.a eomma ku tersayang pandang aku muka jangan-harap.
Y/n: ah waegurae??
Puan Lee: hadiah kamu ni..*bgi kertas
Y/n: mwoya? Knpe kertas je??
Semua oppa2 aku pandg. Gile sorg dpt kasut, jam limited edition, jaket kulit. Aku?! Kertas je??? Heol! Ni nak majuk ni! Spe nk pujuk!!? (Kook kan ad! -opps hero blum muncul- nyeh nyeh)
Y/n: *bace kertas tu.. WHAT THE HELL!
Tbc
Apaah yg dibaca itu??! Kyaaaa~~~ cite ni x best ah..haha
YOU ARE READING
(C) Annoying Boy Ever (Jeon Jeongguk FF)
FanficAku y/n. Menganggur tu kerja aku. Aku pun x tau padahal aku ada je sijil pelajaran. Heol. Aku lulus dengan cemerlang ok. Emm. Maybe sebab aku malas or tah. Appa ada Syarikat besar. Tapi aku x dibenarkan kerja dekat situ. Waegurae jinjja?! So aku x t...