part 34

203 22 0
                                    

Pang!

Bukan

Salah

Aku..

Puan Lee: Apa yang kamu-

Encik Lee: Sudah! Jeongguk uncle mintak maaf..kmu blik..

Jeon Jeongguk: uncle tolonglah..jeongguk x nak blik..

Puan Lee: Kamu nak apa lagi! Anak aunty dah macam tu!!

Encik Lee: Awak!! Jeongguk uncle benarkan kmu jaga y/n.. Uncle mintak maaf atas kelakuan aunty kmu tu.. Dia msih terkejut..

Puan Lee: sya x kan bnrkn budak ni dekat dengan anak sya! Yeobu y/n tu anak sya! Saya ad hak untuk hlg sesiapa yg nk cederkn dia!! Lebih baik kamu balik jeongguk! Aunty x nak tgok muka kamu!!

Lee Pi Gun: eomma..bkn slh jeongguk lah..

Kenapa!? Kenapa semua ni terjadi!

Bukam salah aku! Ini semua...

Ya..

Slah aku.

Kalau bukan aku. Siapa?

Jeon Jeongguk: chusungmhamnida..geundae aunty..

Puan Lee: baik kamu pgi jeongguk! Aunty x nk tgok muka kamu!! Pergi! Dan jangan dekat dengan anak aunty lagi!!! *tolak bhu jk..

Lee Seok: eomma!

Lee Seok hyung yang datang dari surgery room datang berlari pda kitorg semua. Aku perasan yang jimin ada jugak sebelah Lee Seok hyung.

Lee Seok: eomma y/n dh stabil..cu--

Lee Jung: cuma ap?

Lee seok hyung pandang Jimin.

Park Jimin: anak puan akan koma.

Puan Lee: mwo!?

Lee Pi gun: Bwoya waeyo?

Park Jimin: ada sedikit kesilapan ketika pembedahan berlaku.

Encik Lee: Lee Seok! Spe--

Jeon Jeongguk: Park Jimin nuga?

Park Jimin nae?

Jeon Jeongguk: spe yg lead pembedahan ni?

Park Jimin: *terdiam..

Lee Seok: Jeongguk..

Jeon Jeongguk: Malhae hyung...nuga?

Park Jimin: Yo-- Yohyein..

Jeon Jeongguk: yohyein?

*skip..

Park Jimin: kau--

Jeon Jeongguk: apa?! Kau tau x tunang kau hampir bunuh y/n!!?

Park Jimin; *cekk bju jk..yah! Kemalangan macam tu bleh berlaku pada sesiapa sja!! Kau x bleh nk slhkn dia lah!!

Jeon Jeongguk: *tolak Jimin. Kau tau x sbb dia lah aku x bleh jumpa y/n lagi!? Eomma dia dh benci aku!

Aku terus duduk dekat bangku taman tu.

Aku

Menangis

Untuk pertama kalinya.

Yang tanpa aku sedar. Keenam enam kawan aku berdiri sambil pandang aku?

Kim Taehyung: Jeongguk?

Jeon Jeongguk: *bngun..sudahlah. Aku mintak maaf Jimin. Aku blik dulu..

Aku terus jalan ke luar dari hospital. Dan aku amik teksi ke rumah aku, x nak blik rumah eomma appa. Nanti mesti banyak tanya.

Sebaik aku masuk ke rumah. Aku terus baring pada sofa. Tangan aku yang masih ad kesan darah y/n tadi, aku tgok. Y/n ditikam. Tapi x tau siapa dalangnya. Maybe dia kena rompak or..

Tah aku x tau. Y/n..

Jeon Jeongguk: mianhae..saranghae..

Tbc~

Heol😣 sian y/n.😢

(C) Annoying Boy Ever (Jeon Jeongguk FF)Where stories live. Discover now