Not my body

3 0 0
                                    

Mercedes was heel bijgelovig. Ze vermeed elke ladder en zorgde ervoor dat ze altijd een hoefijzer bij zich had. Op een dag verloor ze dat hoefijzer. Angst greep haar bij de keel. Haar gevoel zei haar dat er iets slechts ging gebeuren. Zo voorzichtig als ze maar kon liep ze door de stad op weg naar school.

Ondertussen, een paar straten verderop, liep Charlie. Charlie was helemaal niet bijgelovig en liep zonder aarzelen onder een ladder door. Hij wandelde verder en zag Mercedes voor zich uit lopen. "Hey, Mercedes!" riep Charlie opgewonden naar zijn nichtje. "Ik ben het, Charlie!"

Ze draaide zich geschrokken om en keek hem aan. Hij liep de straat over en zag meteen dat er iets niet klopte. Dit is Mercedes niet, schoot er door zijn hoofd. Hij vertraagde zijn pas en kwam voorzichtig dichterbij.

Twee straten verderop, schuilend onder een boom en ver weg van alle mensen zat Mercedes. Ze huilde en voelde zich vreselijk. Weer stak ze haar hand uit naar de boom en weer, net zoals de vorige zes keer, ging die er dwars door.

Ondertussen liep Charlie naast het andere meisje. Ze had hem betoverd let haar stem en ze had gekregen waar ze al zo lang naar verlangde. Een nieuw lichaam en een slaafje. Nu kon ze de wereld weer teisteren...

Random scenes everyone may useWhere stories live. Discover now