Lexa
,,Vážně jsi poslala někoho do Arkádie?"
Zvedla jsem pohled od papírů a spatřila Octavii, která se pohodlně usadila na mé posteli.
,,Šíří se to rychle." zamumlala jsem. Zvedla jsem se ze židle a prohla se v zádech. Seděla jsem tu dost dlouho, přemýšlejíc, jak nás dostat z téhle zapeklité situace.
,,Podal ti už někdo nějaké informace?" zeptala se a zakousla se do jablka, které si s sebou přinesla.
Zavrtěla jsem hlavou a protočila očima, jelikož jsem věděla, že to jablko zase sebrala někde na tržnici.
,,Je to zlý?" Vstala, jablko položila na můj noční stolek vedle postele a přešla ke stolu, na kterém byli rozházené všelijaké papíry.
,,TonDC je rozhádané, Azgeda žádá o naši pomoc, Mount Weather bere čím dál tím víc našich lidí a Skaikru jde možná proti nám. Co myslíš?" štěkla jsem po ní a papíry, které držela jsem jí vyškubla z ruky.
,,Clarke?" zarazila jsem se, když jsem si uvědomila, že Octavia musela vidět papír, na který jsem si předtím čmárala nějaké věci.. ,,To je ta holka z Azgedy, kvůli které jsi jen tak poslala jezdce do Arkádie?"
,,Dívala jsem se jí přímo do očí, O. Nevypadala na to, že by lhala. Nic víc v tom nehledej."
,,Já jen, že lidi z toho nemají moc dobrý pocit. Nemyslím, že vzít Azgedu zpět do koalice bude ten nejlepší nápad. Pokud teda nebudeš chtít další problém s tvými... našimi lidmi."
Nadechla jsem se, že odpovím, kdyby mě nevyrušilo zaklepaní na dveře.
,,Vstupte."
,,Omlouvám se, že ruším, Hedo." Do místnosti vešel Titus s omluvným pohledem.
,,O co jde?" Podívala jsem se na Octavii a pak zpátky na Tituse.
,,Kůň se vrátil zpátky do Polis, avšak bez jezdce."
Clarke
Musela jsem si jít na chvilku vyčistit hlavu a noční ulice, které byly prázdé a studený vzduch na to byly nejlepší. Odhodlala bych se i dál, kdyby se lesem nepotulavali Skaikru s těmi jejich zbraněmi a kdyby aspoň měsíc trochu víc svítil.
Schovala jsem se za jeden ze stánků, když jsem zahlédla Tituse a pár dalších mužů u hlavní brány. Nebylo by hezké, kdyby mě někdo z nich nachytal, takhle se potulovat venku.
Jeden z mužů odvedl pryč hnědáka a druhý podal Titusovi nějaký papír. Když si Titus papír přečetl, hodil ho do nejbližšího ohně a muži se po jeho rozkazu rozešli.
Pozvedla jsem obočí nad situací, která se přede mnou právě odehrála a nedávala žádný smysl. Zřejmě bych to neměla řešit. Tohle je Lexin problém, ne můj.
Otočila jsem se, rozhodnutá odejít, když v tom jsem uviděla mně známé místo. Do očí se mi začaly tlačit slzy, která se jedna po druhé začala kutálet po mých tvářích.
Další díl je tu (docela brzo, což se divím:D) a s ním i přibyla Octavia kom Trikru, situace, kterou bůhví jak Lexa vyřeší, neznámý papír a brečící Clarke. Yay! 😂😂
Zatím see ya!
ČTEŠ
Snowflakes
Fanfic,,Nejsi jedna z nich, Clarke." Řekla jsem něžně a očima jsem vyhledala ty její. Clarke zakývala hlavou ze strany na stranu. ,,Jsem stejná jako oni." Vždycky jsem byla velitelka 11 klanů. Pak jsem spatřila ty ledově modré oči a přála si, aby jich...