Chapter 2

952 62 2
                                    

Poznámka autora:

Dúfam, že to aspoň niekto číta, a že to nepíšem len tak do prázda *-* Posnažím sa o dlhšiu časť:) Tak dúfam že to niekto číta :) ^^

Všetko som mu vyrozprával... Pozrel som do jeho smaragdových očí, a prišla trápna chvíľka. Pripadalo mi to ako tisíc rokov, a videl som, ako sa mu na tvári robila červeň. A kto vie, ako dlho by sme sa na seba pozerali, keby nás neprerušil šéf. Teda môj otec. Nenávidim ho. Odsúdil ma preto, že som gay. Áno, pretože som iný ako on, možno iný ako ostatný, ma odsúdil. Nechal ma napospas drogám, alkoholu, a ostatným veciam, a vedel ako sa trápim.

Myslel som si, že James bude môj kamarát. No keď som mu vyrozprával celú históriu môjho života, tak predo mnou utekal. Neviem prečo. Ale určite to malo nejaký pádny dôvod.. Musím to zistiť.. Ale musím si ísť aj zapáliť... Už 3 dni, som bez cigarety a drog. Je to fuška, ale keby som si niečo dal, tak by ma vyhodili. No nič, mám svoj plán, za chvíľu uvidia kto je tu pán. (to sa rýmuje:DDD)

"Jamesy?" spýtal som sa možno smiešnym, ale zvedavým hlasom. Nereagoval, tak som ho štuchol.

Jamesovpohľad                                                                                                                                                             Cítil som hrozné štuchnutie, a potom som už len skončil na zemi..."Čo to kurva má.." pomyslel som si, ale myšlienku prerušilo Louisovo "Sorry, nechcel som, sila zvyku." Pozrel som sa na neho. Na Louisa. Louisa Tomlinsona. Toho, ktorému som ublížil. Toho, ktorého som opustil. A nie len jeho. Ušiel som pred minulosťou , ďaleko... Teda aspoň som si myslel že ďaleko. Lebo minulosť ma teraz doháňala. Louis ma doháňal. Nevedel že som Harry. Áno, ja som Harry. Ale podľa nového "krycieho" mena som James. Jednoduché, dosť opotrebované a často používané bezmyšlienkové meno. Moje pravé meno bolo Harry. Páčilo sa mi, ale musiel som utiecť pred minulosťou. Ale tej sa utiecť nedá. Nie, keď ste gay, a ušiel si priateľovi, ktorého stále miluješ.

´"Prečo sa mi vyhýbaš?" prerušil moje hlboké myšlienky Louisov hlas. Jeho krásny hlas...Prestaň Harry! Teda James... Samého seba som sa musel upozorňovať, aby som si nehovoril Harry. Rýchlo som mu musel odpovedať, lebo to už bude podozrivé. A nechcem aby na to prišiel. Dosť som sa zmenil. K horšiemu, to áno, ale čo už. "Ja sa ti nevyhýbam, prečo si to myslíš?" zaklamal som.  Dúfal som, že moje klamanie nespozná. Áno, Louis Harryho klamanie poznal, ale ja som James. Síce aj Harry, ale to dajme stranou.

Louisov pohľad

"Hmmm, takže prečo si to myslím? Keď ťa chcem nájsť, nikde ťa nenájdem. A keď ťa nájdem, rychle sa vyhovoríš na niečo, a zdrhneš. Stalo sa niečo? " spýtal som sa s veľkou nádejou, že mi na to odpovie nejakú zmysluplnú vetu, z ktorej pochopím, prečo mi to všetko robí, ale on len kývol hlavou, že sa nič nestalo. Nasralo ma to. Nasralo ma nie len toto, ale aj to, čo držal v ruke. "Čo to máš?" Pozrel som sa na to, a nestihol som sa diviť. On to fakt držal v ruke. No toto, to už zašlo veľmi priďaleko. Toto nemal robiť. Za toto ho zabijem. Preboha, však... To nie je možné! On má môj ...

--------------------------

Dúfam, že sa Vám to aspoň trochu páči. Áno, ja viem, tie prvé diely sú hrozné. Ale prisahám že sa zlepším O:) . Ale aby som vedela, že či sa mám aspoň trochu snažiť, tak prosím zanechajte komentár alebo "like" .. Je to zadarmo, a čo je zadarmo je zdravé! :)

Sex,drugs,party,loveWhere stories live. Discover now