.:Spe kata 4 org jer???smpai hati lupakan korg lupakan kita ..
Rayyan:Ktorg bwk khas dri sabah.
Hariss:Well ni lah suprise nya ..
Arifah:OMG!!!
Sara:Biar benar?!!
Najla:Biar betik?!!
Kak Nana:Biar btul?!
(Manalah antara jwpn berikut adalah yg benar XD ..gurau2 ..abaikan sayaXD)
...:Well ..hi ..and no hug for me?
Arifah:Lily!!!!!
Sara:I miss u!!!!
Najla:I love u!!!
Kak nana:I speechless!!
Smua merempuh ke arah lily dan memeluknya
Lily:Okey2 guys i can't breathe ..
Mikhail:Ok girls ..sorry for ruining ur sweet moments but we need to go ..
Rayyan:Yup kita kena smpai sana sblum mlm ..
Adrian:And girls no stop okey?makanan air smua ada dlm kete tu ..but klau nk membuang mesej ktorg dlu okey ..
Hariss:And sesiapa jelah yg bwk kete ..follow kete ktorg okey ..so lets go !!!
Kak Nana mula bwk kreta ..Alyaa,Arifah,Najla dan Lily berbual dkt blkg ..dh lama x jmpa bnyk lah yg mreka bualkan ..
Mereka singgah di rumah Daniel untuk ambik Daniel ..kmudian mereka smbung prjalanan ..prjalanan agk lma jgk ..mereka brtolak awl pgi ..lbih kurang pkul 7.00 ..
Mereka singgah ke tmpt perhentian yg brdekatan untuk solat zohor ..kmudian smbung prjalanan ..smpai jer di Melaka ..telefon arifah berdering..
Everyday boom boom♩
Nae ttemune boom boom🎶Arifah trus mngangkat nya..tnpa melihat siapa pemanggil ..
Arifah:Hello
Adrian:Babe..
Arifah:Waalaikummusalam ..
Adrian:Ehemm ..assalamualaikum
Arifah:Waalaikummusalam ..
Adrian:Kat kreta tu ada GPS kan?
Arifah mlihat bhgian hadapan kreta ..
Arifah:Ada ..
Adrian:Cari Hotel Francisca ..x jauh pun ..kita kena brpisah kt sini ..korg tnggu ktorg kt Hotel ..Ktorg nk amik bahan tuk BBQ mlm nnti ..
Arifah:Oright ..thanks ..bye2..
Arifah trus mnamatkan pnggilan ..Dia mls sbenarnya nk ckp lama2 ...dia tgk blkg ..hmmm ..Sara,Najla ngn Lily dah lama dh landing lps karaoke tdi ..Arifah plk ..lps zohor tdi dia trus pndah ke dpn ..dia ksian tgk kak nana bosan😂😂😂
Arifah:Kak nana ..
Kak nana:Ya?
Arifah:Berhenti tepi ni kjp..
Kak nana:Kenapa?
Arifah:Emm ..adrian ckp kita kena pegi sndiri Hotel tu ..sbb diorg nk amik bahan BBQ tuk mlm ni ..
Kak Nana:Ouhh okey2 ..hotel nya nama apa?
Arifah:Hotel Francisca ..nnti jap cha search dkt GPS ni ..
Kak Nana:Eh x payahlah ..kak nana tau kt mna tmptnya ..
Arifah:Seriesly ?mcm mna kak nana tau?
Kak Nana:Well akk kn bljr dkt Melaka..
Arifah:Haah ek lupa plk ..hahahaa ..nsib baik kak nana tau jln ..
Tiba-tiba telefon arifah berdering lgi ..arifah melihat nama pemanggil ..Rayyan plk...
Arifah:Hello
Rayyan:Arifah nnti kau dh smpai Hotel tu ..Kakak2 hariss ada kt situ ..kau knal kn slah sorg dri diorg ?mira tu yg wat modelling job sama ngn kau ..
Arifah:Ouhh ..okey2 tau..
Rayyan:Oright korg tnggu dgn Kak Mira tau ..
Arifah:Oright
Kali ni Rayyan plk mnamatkan pnggilan tu ..
Arifah:Kak nana tu ke Hotelnya?
Kak Nana:Haah ..ni salah satu hotel kat Melaka yg ada shopping mall+hotel+tmpt mandi manda..
Arifah:Wahhh bestnya ..kira ni mcm KSL lah ni ?
Kak Nana:Yup ..dh smpai ..nk kena cari parking plk ni..
Arifah:Kak nana situ ada kosong ..
Kak Nana:Oright ..cun .
Kak nana pun parking kreta ..Arifah dan kak nana kluar kreta ..
Kak Nana:Aduhh skit pinggang bwk kete lama sgt ..
Arifah:Hahaha ..sorry lah kak nana ..nnti mlm msak ..kak nana dduk relek jer eh ..biar ktorg yg uruskan ..
Kak Nana:Bagus2 ..
Arifah:Jom lah pergi msuk hotelnya ..
Kak Nana:Jom
Kak nana mengunci kan kreta ..Mereka brdua brjalan mnuju ke hotel trsebut ..
Kak Nana:Kita trlupa ssuatu ke?
Arifah:Hmm ..x lah ..brg2 kan kt kete lgi satu ..yep btul jgk ..
Ttiba 2 buah kreta brhenti di bhgian hadapan hotel itu ..dan beberapa org chef dan bberapa pkerja hotel dtg ke arah kreta tu ..
Rayyan,Hariss,Adrian,Mikhail dan Daniel kluar dri kreta tu ..
Daniel brkata ssuatu kpd pkerja hotel manakala Hariss brckp dgn chef di hotel tu ..
Mikhail plk mngeluarkan brg dlm kreta dibntu oleh pkerja hotel tdi .
Rayyan:Mana yg lain ..
Arifah:Ktorg bru jer nk msuk hotel ..
Adrian:Aikk korg brdua jer?
Kak Nana:Echa!!!
Arifah pun sperti perasan something ..
Arifah:Omaigoshh!!!
---------------BERSAMBUNG---------------
SORRY GUYS PENDEK DAN X BRAPE MENARIK ..
WELL UNTUK SENANGKAN KORG KAN ..SBB ADA MASALAH KEKELIRUAN IDENTITI DI SINI IAITU ..
ARIFAH-ECAH/CHA
ALYAA-SARA
JDI AUTHIR PTUSKAN UNTUK BUAT SATU NAMA JER ..AUTHIR AKAN GUNAKAN NAMA ARIFAH DAN SARA SAHAJA ..
SEKIAN TRIMA KASIH
AND ONE MORE THING GUYS TK PAYAH LAH BERIA NK SEARCH NAMA HOTEL TU ..TAK WUJUD PUN ..HAHAHAHAHAHAHA ..SAJE JER CREATE NAMA HOTEL TU ..
Lgi 6 bab guys sblum the end..Ouh ya lupa author nk bgitau ..Mama author ni dh buang wifi ..sob ..sob ..and pkai data kt henfon mama ..and mama jarang lah nk bukak hospot ..so author maybe akn slow update atau update 2 ke 3 bab skali gus ..bila dpt wifi ...tgk kpd mood author😂😂😂
Jgn lupa Follow author,Vote Vote Vote and Comment ..Klau nk share pun apa salahnya ...
YOU ARE READING
SCHOOL LIFE S1:LOVE STORY
Teen FictionArifah gadis yang sangat lonely berpindah ke sekolah sedaranya kerana x tahan dengan sekolah lamanya ..dan x mahu duduk lagi di daerah tu.Sejak sekolah di sekolah sedaranya Arifah mula mngenali......... "The hottest boys group in school" Rayyan,Adri...