Sara & arifah hnya tergamam ..diorg dpt rasakan bahang dia kt sini ..diorg smua btul2 marah2 ...
Dira:Eh korg pikir korg ni siapa?!Nk ugut2 aq pulak ...Hello this is Dira okey ..I dare u to do that ..And u guys will see what will i do to those girl ..Bye2 L.O.S.E.R
Dira pergi tngglkan ktorg smua kt ats speechless..
Arifah:What was that?
Sara:Apa dh jdi?*pndg arifah
Arifah:Donno duhh ..
Arifah pusing dan memandang ke arah The Hottest yg tgh memikr kn ssuatu ..
Arifah:Err..guys..
Tiada siapa yg mmberi respon ..Sara hnya mngangkat bahu ..
Arifah:Hello ..Guys!!!
Msih x der sbrg reaksi ..
Arifah:Seems like smua dh kena sumpah jdi patung ..Jomlah sara trun
Arifah dan sara pun trun ...dan masuk ke kelas sementara The Hottest..
Rayyan:What should we do ad?
Shafiq:Dont said that ..that u just talk out of blue infront of dira bro ..
Adrian mengangkat kningnya ..dan mngangguk ..smua the hottest mengeluh ..Such a nice idea adrian..
Mikhail:So no plan?u know kita kena protect those girl ..
Danial:Yep kau pun tau ad ..apa yg prempuan tu bleh buat ..she will do anything to satisfied(betul idok den ejo ni XD) herself...
Adrian:No plan ..But plan skrg we need to protect the girls ..u know ..hmmm..
Shafiq:Aq akn psang spy to protect them ..
Rayyan:Bkn krja aq nk protect diorg ..korg pndai2 lah settle ..aq x nk msik cmpur ..
Hariss:Kau mmg pengecut kn Rayyan!
Raykal:Btul tu btul ..How long kau nk snyap jer ..Bila masanya kau nk lwn Dira blik?
Mikhail:I think he madly in love with her ..
Rayyan:SENYAP LAH KORG!!!
Daniel:Asl?sbb apa yg diorg ckp tu btul kn?Rayyan ..rayyan
Rayyan mula mencekak kolar baju daniel ..
Rayyan:Kau ..
Shafiq:Guys stop it .
Shafiq cuba menghalang ttpi ditolak oleh Rayyan ...
----------------------------------
Sementara itu di bhgian Aeifah & Sara
Arifah:Sara i need to go to the toilet..
Sara:Ok ..be careful ..
Arifah:Alright
Arifah mnuju ke tndas ..Stelah slesai dia brjalan smula ke kelas ..Dia mlalui tngga untuk ke bumbung skolah ..arifah trtnya2 if diorg dh trun blum ..Jdi arifah naik ats ..Arifah trdengar org menjerit dan dia mlajukan langkahnya ...Bila smpai jer dkt bumbung skolah ..arifah trkejut ..Rayyan tgh brgaduh dgn Daniel,Hariss & Raykal...Mikhail,Adrian & shafiq hnya mlihat adegan tu tnpa ada niat ingin mmbantu pun ..
Arifah brlari mnuju ke arah Shafiq ..
Arifah:Korg bkn ptut hntikan diorg ke?!
Mikhail:Nope ..biarkan jer ..
Arifah:Korg smua kwn lah wei!!!
Shafiq:If dia kwn ktorg then dia msti akn stuju dan ikut apa yg ktorg rancang ..Masalahnya skrg ni dia mcm nk back up si dira tu ..
Mikhail:Madly in love ..puihh ..
Arifah:Korg ni ..msti ada sbb lain ..korg ada tnya x ?!Adrian!stop them
Adrian:Nope ..aq x nk msuk cmpur ..
Arifah:Ishhh ..hopeless friendship ...
Arifah mnuju ke arah Raykal dan mnarik raykal sruh dia ke tpi ..Mula2 raykal x nk tpi arifah sepak kaki dia mnyebabkan dia pergi ke arah Mikhail ..One down 2 to go ..
Arifah:Guys stop it!!Daniel!!Hariss!!Korg cederakan Rayyan lah !!..His nose bleeding duhh
Mereka brdua buat x dgr apa yg arifah ckp ..Im sorry guys i need to do this to u guys ..Arifah menyepak belakang lutut Daniel mnyebabkan Daniel jtuh melutut..Daniel nk bgun tpi arifah trik rmbut dia kblkg ..Arifah trik tgn hariss yg tgh memeluk rayyan..Agk susah mula2 nya since dia llaki ..tpi arifah cubit tgn dia mmbuatkan hariss ..melepaskan tgnnya ..arifah trik rayyan ke tepi ..tiba2 ada tamparan yg kuat kena muka arifah ..Smua org terkejut..
...:A-arifah ..a-aq x sgaja ..sorry ..
Air mata arifah mula bergenang ..skit pedih marah smua ada ..
Arifah:Sakit tau x!!Llaki x guna ..Jgn prnah jmpa aq lgi ..Aq x knal kau Daniel..
Arifah mnarik lengan rayyan ..dan brjalan mnuju ke ke tngga ..Adrian menghalang dan ingin lihat muka arifah ..Tpi arifah menepis tgnnya ..
Arifah:Korg smua pun !Dont u guys dare to talk to me!
Arifah mnarik lengan baju rayyan Mereka mnuruni tngga dan brjalan mnuju ke bilik rawatan ..Ada soeg plajar yg brtugas ..jdi arifah sruh dia cuci luka rayyan ..Arifah mngambil ais dia dlm peti ais dan meletakkan di pipinya ..Dia menoleh ke arah Rayyan yg sdg dirawat ..
Arifah:Stay sini smpai blik ..nnti aq dtg time blik ..Aq kena msuk kelas nnti sara risau ..
Arifah x tnggu rayyan untuk brckp dia trus kluar dan mnuju ke kelas dgn ais di pipi ..sakit gilo duhh .llaki yg tampo tau ..tgn daniel dh lh bsr ..nsib baik sbb silat aq dh biasa cedera2 ni ..klau x mmg lgi angin lah aq huhuhu..aq cuba tuk x cederkan diorg truk2 ..but last2 aq yg kena penampor ..tau aq blasah jer 2 ekor tu-.-
Bila arifah dh smpai kt kelas ..well like always ..sara dtg menerpa tnya apa dh jdi.Nmpknya the hottest x msuk kelas ..Ponteng lah tu-.-Aq menceritakan apa yg dh jdi and sara be like ..She will kill all of them ..Also dia ketuk kpala aq ..Aduh sakit duhh ..dia ketuk sbb aq ttiba nk jdi hero slamatkan rayyan XD how cute she is right?
Lepas bunyi loceng tnda wktu blik ..Aq dan sara mnuju ke bilik rawatan ..Tpi rayyan dh x der ..aq tnya bdk yg rawat rayyan tdi ..Nmpk x yg bdk ni ponteng kelas XD ..hahahaha ..Bdk tu kata ..kwn2 rayyan dh bwk dia blik ..and aq be like ..Whattt!!
------------------BERSAMBUNG----------------
SO UPDATE LGI YAHOO ..AUTHOR DH NK ABIS TRIAL .TNGGL LGI 2 PAPER ..ESK PERDAGANGAN ..AND HARI APA NTH EKONOMI RUMAH TANGGA ..LEPAS TU AITHOR BEBAS ..BUT2 AUTHIR BLUM LGI BEBAS ..8/9/10 SEPT ..AUTHOR ADA PERTANDINGAN SILAT PERINGKAT NEGERI JOHOR ..WALAWEI XD BUSY BTUL KHIDUPAN AUTHOR NI XD..ANYWAYS ..DOAKAN AUTHOR BERJAYA DPT PEGI KEBANGSAAN UNTUK WAKIL JOHOR YA ..DOAKAN RESULT TRIAL SPM AUTHOR CUN MELECUN YA😂😂😂AUTHOR CUAK!
SO HOPE KORG ENJOY THIS CHAPTER !!AND PLZ WAIT FOR NEXT CHAPTER..
JGN LUPA VOTE!!!SEDIH AUTHOR KORG JDI SILENT READERS😭😭😭😭😭VOTE LAH YA ..ALSO LETAK BUKU NI DLM READING LIST ATAU LIBRARY SUPAYA X TRTNGGAL BAB AKN DTG ..LOVE U READERS😙😙😙
YOU ARE READING
SCHOOL LIFE S1:LOVE STORY
Roman pour AdolescentsArifah gadis yang sangat lonely berpindah ke sekolah sedaranya kerana x tahan dengan sekolah lamanya ..dan x mahu duduk lagi di daerah tu.Sejak sekolah di sekolah sedaranya Arifah mula mngenali......... "The hottest boys group in school" Rayyan,Adri...