Bab 51

2.9K 133 12
                                    

Terkejut arifah dgn ezryl ..

Ezryl:Kau dh kenapa ttiba jerit?!

Ezan:Arifah u ada ada abg krja doktor x?

Arifah:Ada

Ezan:Dont tell me his name is haziq?

Arifah:Eh haah mana awk tau ni?

Ezan:Hahahaha..kecilnya dunia ..ptut lah mcm prnah nmpk muka u ni ..abg awk haziq tu kwn saya ..ktorg sama tmpt krja ..wahh confirm dpt green light ni ..

Arifah:Lahh ya ke? Hahahaha ...never thought about that ..yg korg ni kwn ..thats mean awk pun doktor lah eh?

Ezan:Haah ..

Arifah:wahh ..msti hensem kan awk pkai kot doktor ..

Ezan:Of course lah ..let me guess ..u ni msti suka tgk llaki pkai uniform right?

Arifah:Yup

Ezan:Uuu..nnti dh khwin bleh tgk i pkai uniform hri2...

Arifah:Hahhahaa..

Ezryl:Ehemm

Ezan dan arifah pandang ke ezryl yg tgh berdehem ..

Arifah:Sakit tekak ke?

Ezryl:Haah

Arifah:Kjp saya amik kan air ..

Arifah bgun dan brlalu pergi ke dapur ..

Ezan:Hmmm ..jeles ke?

Ezryl:Eh x ada masa aq nk jeles2 ni

Ezan:Oklah ..mama ckp nak msuk meminang cpt2 ..btul eh kau x nak dia ?

Ezryl hnya mendiamkan diri ..Ezan ingin menegur tpi ..Arifah muncul plk dgn bwk air..

Arifah menghulurkan cawan trsebut kpd Ezryl ..Ezryl mnyambutnya dan terpegang tgn arifah..arifah yg gugup trus lepaskan cwn ...dannn splashhhh air trsebut kena dkt bju ezryl ..just nice ..

Arifah:E-erk ..s-sorry?

Ezryl:Hmmm

Ezryl meletakkan cawan ke ats meja dan berlalu naik ke atas untuk ke biliknya ..nak tukr baju ..

Arifah hanya menghantar ezryl dgn pandangan mata jer ..

Ezan hnya melihat klakuan mereka brdua ..Hmmm ..both of them soo ego ...ezryl ..ezryl u better get her or i will snatch her from u ..she so damn gorgeous duhh..

Pn.Sri Elina:Arifah,Ezan jomm mkn ..eh mana ezryl?

Ezan:Pergi ats tukr bju ..

Pn.Sri Elina:Ok arifah pnggilkan ezryl ..

Pn sri elina kmbali msuk ke dpur ..

Arifah:Err..Ezan can u call ur borther?

Ezan:Aduhh laparnya sdpnya bau ..bilik dia dkt hujung skali yg dkt dgn swimming poo tu ..good luck ..

Ezan trus msuk ke dpur meninggalkan arifah terpinga di situ ..

Arifah kmudian mnuju ke bilik ezryl ..dlm hati berdoa agr x jdi apa2 ..smpai jer di hadapan pintu arifah mula mengetuk ..

Ezryl:Msuk !

Arifah msuk ..trus dia pandang hadapan..mata dia dan ezryl buat eye contact ..kmudian dia pusing blik dan ttup muka..sesungguhnya mata dia telah tercemar ..ezryl msih tidak memakai baju ..

Arifah:Damn that abs ..astagfirullahhalazim apa nie arifah ..

Arifah hnya brsuara dlm hati ..

Ezryl:You can turn now

SCHOOL LIFE S1:LOVE STORY Where stories live. Discover now