Prima zi la noua scoala

592 43 0
                                    

Dorm liniștită, când alarma mea stupida strica tot și trebuie sa ma trezesc pentru ca e a3a oara când o amân. Ma dau leneșă jos din pat și îmi fac rutina zilnica. Ma duc spre dulap și îmi aleg niște haine pe care sa le port. Îmi aleg o pereche de blugi negri rupți, o cămașă alba puțin transparenta și neuitat mei teniși albi. Machiajul consta în puțin tuș și gloss și sunt gata sa plec.
Dacă va întrebați de ce nu vine și Emma cu mine este pentru ca ea este mai mare ca mine și a venit numai ca sa aibă grija sa nu fac vreo prostie.
   .....................

Am ajuns la școală după numai 5 minute de mers pe jos și am intrat încrezătoare. O doamna m-a condus spre biroul directorului unde se afla și diriginta mea care mi-a zis în ce clasa voi fii și mi-a dar cheia dulapului meu. Se suna de intrare și merg spre clasa pentru a nu întârzia din prima mea zi aici.
Intru în clasa și observ cat de puține fete sunt în clasa. Mai caut cu privirea și găsesc o banca libera în spatele clasei, ma așez și aștept sa intre profa. Prima ora aveam dirigenție și nu cred ca vom face mare lucru. Diriginta a intrat și a făcut prezenta. Când a ajuns la mine m-a rugat sa vin în fata și sa ma prezint. Fix în momentul în care voiam sa ma prezint, pe ușa clasei intra un băiat frumos cu niște ochi minunați pe care as putea sa ii privesc pentru totdeauna.*Jessica ce e cu tine*îmi spun în minte și încep sa ma prezint.

   Taehyung pov:

      Intru în clasa și ca de obicei întârzii. Când am intrat, ceva mi-a atras atenția...nu mai stăteam singur în banca.*cine naiba nu înțelege ca vreau sa pot dormi pe toată banca?*imi spun în gând fără sa observ ca mai era cineva lângă diriginta. Profesoara îmi spune ca înainte sa ma duc în banca trebuie sa îmi cer scuze ca am intarziat. Îmi îndrept privirea spre locul de unde am auzit vocea și observ o fata SUPERBA în fata clasei pe care nu o mai văzusem pana acum. Fără sa îmi dau seama ma uitam la bustul ei pentru ca prin acea cămașă se vedeau cam multe. Din reflex îmi mușc buza inferioara și o aud pe diriga cum își drege vocea pentru a ma face sa revin cu picioarele pe pământ.

  -Taehyung, ai de gând sa pleci la tine în banca și sa nu te mai holbezi la biata fata? Este noua, nu o speria de acum!spune doamna diriginta și eu plec la locul meu.
- Bună noii mei colegi, ma numesc Jessica Seohyun și de acum în colo voi învață aici. Sper sa ne înțelegem bine împreună.

   *Deci Jessica o cheama* gândesc și zâmbesc ca un idiot când vad ca ea este persoana cu care voi împărții banca. Fara sa îmi dau seama ma holbam la ea. Jessica a remarcat și a scos o carte din geanta și a început sa citească.
------------------------------------------------
    Sper ca nu e prea lung (deși eu mai voiam sa scriu la el). Scuze pentru greșelile de scriere (dacă au fost)am un autocorector nu foarte bun și sper ca măcar sa se înțeleagă ce am scris.
   Știu ca mai sunt câteva minute dar am avut inspirație.
                BYE!!!!!!!

De ce tu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum