Jessica pov:
Astăzi este ziua în care îmi voi pune planul în aplicare. Abia aștept sa vad cum va decurge totul. Cobor pentru a lua micul dejun și o găsesc pe Emma în bucătărie.
-Ești gata pentru a pune în aplicare planul?*ma întreabă aceasta*
-M-am născut gata!*ii răspund râzând*
-Atunci haide sa te pregătim.
Nu apuc sa zic ceva pentru ca Emma ma trage după ea pe scări pana în camera mea. Ma trântește pe pat și se duce spre dulap. Începe sa scoată diferite haine și sa arunce și câteva pe jos. După vreo jumătate de ora în care bună mea prietena îmi tot scotocea prin dulap, în sfârșit a găsit ținuta perfectă. Mi-a ales o fusta cu vreo 2 palme deasupra genunchiului neagră, un top alb pana deasupra buricului, și niște ghetuțe subțiri, negre cu toc și o geaca de piele. Emma chiar nu a glumit când a zis ca o sa arat demențial în astea. Nu am vrut sa ma machiez dar Emma m-a convins sa ma dau cu rimel, tuș și ruj roșu pentru a fi un "bonus" la ținută.
-Azi vei fi o bomba sexy!*spune ea râzând*
-Asta era și planul.*ii fac cu ochiul*
-O sa înnebunească Taehyung când o sa te vadă.
-Sau nu o sa ma bage în seamă.
-Glumești?! La cum arati o sa ii fie foarte greu sa nu te observe.*imi spune foarte sigura pe ea*
-Asta rămâne de văzut...Timpul a trecut foarte repede și a venit vremea sa plec la școală. Am propus sa ma întâlnesc cu Jimin și Jungkook pentru a merge toți 3 la școală, iar ei au fost de acord cu ideea. Erau în fata casei mele și ma asteptau. Ies din casa și merg spre ei.
-Bună băieți!*ii salut eu pe amândoi*
-Wow.....arăți wow...*spune Kookie uimit*
-Mrrr...ești sexy pisi. Îmi place.*imi spune Jimin cu un zâmbet pervers și vine spre mine*
-Mai taci Jimin.*spun și îl lovesc ușor în brat*
-Uuu....pisicuta e rea.*spune Jimin cu același zâmbet pervers*
-Dacă ați terminat putem merge spre scoală? *întreabă Kookie și îl da pe Jimin la o parte pentru a ma lua în brațe*
-Kookie...ai stricat tot*ii spune Jimin supărat iar eu încep sa râd*Ajungem la școală și ma despart de băieți pentru a ma duce sa îmi iau cărțile din dulap. Aveam geografie.
ma duc în clasa și LOGIC ca singurul loc liber era lângă Taehyung. În momentul ala mi-am amintit ca eu aveam un plan și nu mi-a mai părut asa de rau ca singurul loc liber era lângă el. Ma duc încrezătoare spre banca și ma așez fără sa zic nimic.
-Nu crezi ca ești cam sexy azi?*ma întreabă punându-și mana pe piciorul meu*
-Nu ai dreptul sa ma atingi.*spun și ii îndepărtez mana*
-De ce ești asa rea? Iubitelul tău nu va afla nimic. Stai linistita.*imi spune și vrea sa ma sărute iar eu ma ridic de pe scaun acesta căzând*
Toată clasa rade de el iar eu ma uit învingătoare la el.
-O sa vezi tu.
Doar atât mai apuca sa spună căci profesoara intra în clasa.
-Dragi elevi, va anunț ca ar trebui sa va finalizați proiectele cu colegul de banca pentru ca mai aveți numai 2 zile.
Am uitat de proiect. Ce ma fac. Acum trebuie sa ma vad cu Taehyung și sa facem proiectul.A venit și pauza de masa iar eu am stabilit cu băieții sa stam cu toții la prânz. Cu noi a venit și Min Ah pentru a nu fi eu singura fata printre 6 băieți. Stăteam toți și mâncam liniștiți când apare langa mine Taehyung.
-Pe mine de ce nu m-a invitat nimeni?*ne întreabă el puțin supărat*
-Trebuia?*i-o întoarce Jimin*
Fix când Taehyung voia sa ii zică ceva lui Jimin a intervenit J-Hope și i-a oprit. Totul a decurs bine pana ce Taehyung și-a pus iar mana pe piciorul meu și urca ușor.
-I-ați mana de pe mine.*ii spun eu nervoasă*
-O haide...Recunoaște ca ți-a plăcut.*spune și încearcă sa îmi ridice încet fusta*
În momentul ala ma ridic și ii torn sucul în cap.
-De ce ai făcut asta?*spune el acum vizibil nervos*
-Recunoaște ca ți-a plăcut.*spun eu imitandu-l*
-O sa regreți ce tocmai ai făcut!*se răsteşte la mine*
-Și ce o sa îmi faci? O sa faci iar vreo criza de fata cu toată lumea? Patetic.*ii scuip cuvintele în fata și plec spre clasa cu Min Ah*
Pana ce orele s-au terminat nu l-am mai văzut pe Taehyung pe aici. Cred ca a plecat acasă sa se spele. Îmi strâng lucrurile și ies din școală. Băieții aveau treaba acasa asa ca le-am zis sa plece înainte. Am ieșit din scoala și în fata porții era Taehyung care aștepta pe cineva.
-Pe cine aștepți? Toată lumea a plecat deja? Sau îți aștepți una din "iubitele" tale pentru a o conduce acasă? *ii spun răutăcios*
-De fapt așteptăm o ....------------------------------------------------
PAM PAM PAM!!! Suspans... Oare pe cine aștepta Taehyung? Veți afla în capitolul următor.
CITEȘTI
De ce tu?
FanficEl un playboy, ea o "tocilara" nou venita la liceu. Mereu se cearta. Oare vor reuși cei doi sa se suporte vreodată? Sau oare vor devenii cel mai frumos cuplu? Asta veți descoperii pe parcurs. Personaje principale: -V (Kim Taehyung) -Jessica Seohyun ...