Jocul

377 26 5
                                    

Orele s-au terminat și acum trebuie sa ma întâlnesc cu Taehyung ca sa mergem la el acasă pentru nenorocitul ala de proiect.

  *peste câteva minute*:

   După ceva timp în care am așteptat sa vina și Taehyung, într-un final a ajuns și el.
    -Haide! Deja am intarziat și băieții o sa ma certe iar.*imi spune și ma trage după el*
   Nu după mult timp ajungem în fata unei case foarte mari. Rămân socata când o vad dar îmi ies repede din transa pentru ca Taehyung ma trage de mana pana la ușă. Apasă pe micuțul buton ce face ca soneria sa pornească și în scurt timp în fața noastră se afișează un băiat înalt. Când ajungem în sufragerie Taehyung îmi face cunoștință cu 5 băieți printre care se număra și Jimin. După puțin timp pe care l-am petrecut cu băieții, Jin ne anunță că mâncarea este gata și ca putem merge la masa. Ma așez lângă Taehyung și observ ca lângă mn a rămas un loc liber.
   -Jimin, poți sa mergi tu și sa îl chemi și pe Kookie din camera lui?*ii spune Jin lui Jimin iar eu m-ai ca ma înec cu mâncarea în mom în care aud ca și Kookie sta cu ei în casa*
   -Ar fi m-ai bine dacă s-ar duce Jessica. Am observat ca se înțeleg chiar bine.*ii răspunde lui Jin și se uita cu subînțeles la min*
   -Este musafir Jimin! Acum nu mai face mofturi și cheama-l la masa!*se răsteşte Jin la el*
   -Bine.*spune și își da ochii peste cap*
    La masa nimeni nu a zis nimic. A fost o liniște apăsătoare dar nu știam ce sa zic asa ca am tăcut și eu.
După ce am strâns masa, J-Hope a propus sa ne uitam la un film. Mie mi s-a părut o idee foarte buna dar Taehyung a zis ca nu avem timp pentru ca trebuie sa lucram la proiect. După toate insistentele mele și ale băieților el a cedat dar nu a vrut sa ne uitam la filme, ci a propus sa ne jucăm biletelul/hartiuta(nu știu cum se numește jocul ăla în care dai o hârtie de la unul la altul cu gura). Toți, mai puțin eu, au fost încântați de idee. Pana la urma am cedat. Ne-am așezat pe podea și eu eram intre Jimin și Taehyung. Jocul a început de câteva minute și nimeni nu a scăpat hârtia și asta ma bucura. După vreo 10 minute de joc, Jimin scăpa hârtia când trebuia sa mi-o dea mie, iar regulile spun ca acum trebuie sa ne sărutăm și mie nu îmi prea place ideea. Jimin se apropie de mine și simt privirile tăioase ale lui Jungkook și Taehyung. Când buzele lui Jimin fac contact cu ale mele, o aroma mentolata îmi inunda gura și ma face sa ma mai relaxez puțin. Ne oprim atunci când îl auzim pe J-Hope ca ne zice "Luați-vă o cameră!".
Îl vad pe Taehyung ca se ridica de jos și ma trage de mana.
   -Unde plecați? Devenea amuzant!*striga Jimin în spatele nostru*
   -Avem un proiect de făcut!*ii scuipă Taehyung nervos cuvintele*
   Ajungem în camera lui iar el îmi zice:
   .....................

------------------------------------------------

  Hmmm suspans!! Știu ca am intarziat cu capitolul dar măcar l-am scris acum. Îmi cer scuze pentru eventualele greșeli de scriere. Va pwp.
      
              BYE!!!!!!!!

De ce tu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum