Ora de sport

451 33 9
                                    

  Cred ca azi o sa îmi pun planul în aplicare. A, da, am uitat sa va zic planul. Pai planul meu este sa îl pozez pe Jimin în timp ce se sărută cu diferite fete și sa filmez ce le zice ca apoi sa ii arat Jessicăi ca ea sa îmi sară în brate și sa se atașeze de mine ca mai apoi sa o bag în pat și după o sa ii frâng inima cum le-am făcut și altor fete. Sper sa nu eșueze.

  Îl vad pe Jimin cu o fata și asa planul meu începe. Face asta cu câteva fete și eu deja am multe poze și filmulețe. "Va fi mai ușor de cat am crezut."*imi spun în minte și un zâmbet îmi apare pe fata. Aud clopoțelul și observ ca avem sport.
  --la ora de sport--
E prima ora de sport pe anul asta. Cred ca o sa ne lase sa facem ce vrem. În sala intra un profesor foarte tânăr. Cred ca are maxim 22 de ani. Acesta ne aliniază pe toți și face un anunț.
   -Anul acesta nu vom face ceva ce ați făcut pana acum la scoala. Anul acesta vom face înot.

     Jessica pov:

   Profesorul face anunțul și eu rămân masca. Toate fetele se bucurau ca pot sa își arate formele în costumele de baie pe care ni le-a dat profesorul. SUNT MINUSCULE!! Măcar are voie sa predea la o clasa și sa ajute fetele dacă este aproape la fel de tânăr ca noi?!!!

    Taehyung  pov:
 
  Asta are măcar voie sa predea înot și sa ajute fetele dacă e aproape la fel de tânăr ca noi?!!!

  Ok..calmează-te..oricum toate fetele dar pe tine. M-am calmat și am mers sa ma schimb cand o văd pe Jessica ducându-se și ea în vestiar pentru a se schimba. Ies în același timp cu ea și..WOW..doamne ce forme are!! O întrece și pe curva clasei! Deci ea chiar trebuie sa ajungă în patul meu. Vad ca în jurul taliei are un fel de eșarfă. Ii e rușine. O văd că se intoarce și vede ca ma holbez la ea. Îmi arunca o privire plina de dezgust și pleacă în sala. Fug după ea și o prind de talie fix înainte sa ajungă la ușă pentru a intra în sala.
  -Nu iar!*striga ea*
  -O, ba da!!*ii spun și ma lipesc de ea*
  Incercam sa o sărut fiind foarte aproape de ea, dar fix atunci aud o voce din spatele meu:
  -Jessica? Taehyung? Ce faceți voi doi aici? În ipostaza asta? *spune el nervos*
  -Ce se vede.* spun nepăsător și o sărut pe gat pe Jessica*
   Ambii se uita ciudat la mine și eu plec zâmbind satisfăcut. Intru în sala și vad toate fetele alea în costume de baie care se dau pe lângă mine. Nu mai suport și trag spre mine prim fata ce trece pe lângă mine și o sărut apăsat. Fix în momentul ala o văd pe Jessica intrând în sala. O prind de talie dar reușește sa scape și o ia la fuga. Se uita în spate sa vadă dacă mai sunt acolo și din neatenție da peste cel mai bun prieten al meu, Jungkook, și cad amândoi în apa.
   -Ajutoor! Nu știu sa înot!*striga Jessica disperata și eu ma pregătesc sa o salveze dar Jungkook mi-o i-a înainte și o prinde de talie punând-o pe umerii lui.

      Jessica pov:

   -Mulțumesc! Apropo...îmi pari cunoscut..tu ești băiatul care mereu doarme la ore ca Taehyung?*spun chicotind*
   -Da. Ma cheamă Jungkook. Pe tine cum te cheamă?
   -Jessica.
  Stau asa și vorbim de ceva vreme apoi Jungkook iese din apa cu mine pe umeri.
   -Dacă ma scapi nu știu ce îți fac!*spun eu  puțin rastit*
   -Nu te scap, stai linistita*spune cu un zâmbet viclean pe fata* Ups!*atât mai spune și se arunca cu mine în bazinul cu apa mai mica*
    Când îmi revin la suprafață încep sa îl stropesc, la fel făcând și el. Arunc un ochi prin sala și îl observ de Taehyung stand pe telefon și venind spre noi. Are niște pătrățele de invidiat. Îl vad ca îmi face poze și ies repede el încă făcându-mi poze. Îl alerg prin toată sala pana ce el ma prinde de mana și ma întoarce cu fata spre el.
   -Dă-mi telefonul ala!*tip și sar după el*
   -Nu, nu, nu. Ai fugit de mine deci dacă vrei telefonul trebuie sa ma săruți.
   -Știi ce?! Păstrează telefonul și poți păstra și pozele.
 
   Taehyung pov:

  Doamne ce dificila e. Alte fete nici nu ar fi așteptat sa termin propoziția. Începe sa îmi placa fata asta. Stai..ce?!! CE TOCMAI AM GÂNDIT?!! Nu vreau sa ma îndrăgostesc de una ca ea. Nu am cum!

------------------------------------------------

Știu ca ieri nu am postat dar......lenea. Și domnișoară inspirație nu prea a fost de acord sa scriu ceva bun de postat. Dar....uite aici un capitol numai bun. Sper sa va placa!
             BYE!!!!!!!!!

  

De ce tu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum