Iubiri ascunse și regrete

414 39 0
                                    

    Taehyung pov:

  Profesorul ne anunță că ora s-a terminat și putem merge sa ne schimbam. Ma duc spre ușa care duce spre vestiare și m-ai arunc o privire prin sala. Când privirea îmi ajunge în dreptul bazinului de înot, rămân blocat și ma uit la Jessica cum iese din bazin, dar imaginea se strica atunci când îl vad pe Jungkook în urma Jessicăi și..stai..ce tocmai a făcut?! A ciupit-o de fund și ea nu a zis nimic! Cred ca nu mai vad bine. Intru în vestiar și stau pe hol așteptând sa intre Jessica și Jungkook.
   -Eu ma duc sa ma schimb și ne vedem aici! Da, Kookie?*spune ea zambind*
   -OK!*spune și el zâmbind și aleargă pana în vestiar*
Profit ca e singura și o lipesc de perete.
   -Nu iar!*spune și își da ochii peste cap*
Imi lipesc și mai mult corpul de al ei și o sărut apăsat imobilizandu-i mâinile. Adâncesc sarutul și o ridic în aa fel încât ea sa își incolaceasca picioarele în jurul bazinului meu și merg în baie unde încui ușa pentru a nu fii deranjați. Îmi pun palmele pe fundul ei. Când  rămânem fără aer ne despărțim din sărut și o las jos.
   -Recunoaște ca ți-a plăcut! *ii spun cu un zâmbet pervers pe fata*
   -Nu prea știi sa săruți deci nu mi-a plăcut! *spune seeioasa*
   -Vrei sa îți mai arat ca știu? *spun și o întorc cu fata la mine*
  Tocmai când voiam sa o sărut aud pe cineva în spatele meu.
   -Ce faceți voi doi aici?*spune Kookie nervos* Ma așteptăm la el...dar nu și la tine.*spune și se uita dezamăgit la Jessica*
   -Stai!!! Kookie!!!!
   -Acum ca a plecat.....continuam ce am început?
   -Ești un nesuferit!*spune ea nervoasă și îmi da un pumn în burta*

      Jessica pov:

  Am alergat după Kookie și într-un final am reușit sa îl ajung din urma.
   -Ce vrei?*spune stins*
  Nu mai stau pe gânduri când vad ca a plâns și ii sar în brate.
   -Imi pare atât de rău, dar m-a luat prin surprindere și nu am putut sa reacționez! *spun cu sinceritate în voce*
   -Nu știu dacă pot sa te ierte.
   -Kookie.*spun stins și ma despart de el*
   -Glumeam!*imi spune zambind*
   -Nu știi cat ma bucur ca nu ești supărat!
  Ma bucur ca a înțeles și ca idiotul de Taehyung nu a distrus prietenia mea cu Kookie. Îl vad pe Taehyung mergând pe hol asa ca îl iau pe kookie și ieșim în curte și ne așezăm pe o banca. Nu peste mult timp Taehyung iese și el afara și se așează lângă mine pe banca și ma ia în brate.
   -Las-o Taehyung! Nu vezi ca nu ii place?*spune Kookie deja deranjat de situatie*
   -De ce nu o lași pe ea sa spună ce ii place și ce nu?
   -GATA!!! M-am saturat de tine Taehyung! Nu vreau sa te mai vad asa ca mai bine ai pleca!
  De ce ma doare atât ce tocmai am spus? Doar nu .....ma îndrăgostesc de el?! Nu! Nu am cum! Nu de unul ca el! De acum cred ca va fi interesant. Off...de ce tocmai el a trebuit sa fie cel de care îmi place? Bine..nu neg ca nu îmi place și de Kookie...dar e altceva la Taehyung, acel ceva care ma atrage...

------------------------------------------------

   Știu ca acest capitol a întârziat și ca este scurt dar....nu am avut inspirație și nici prea mult chef daar..acum aveți capitol deci e bine! Sa nu ne mai lungim!
               BYE!!!!!!!

De ce tu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum