1.časť- prológ

267 9 1
                                    

Volám sa Kara a mám 14. Je leto a ja ako každý rok mám vo zvyku chodiť na tábor. Do teraz som chodila na tanečný, spoznala som veľa dobrých kamarátov a kamarátiek, ale tento rok som chcela urobiť takú menšiu zmenu. Rozhodla som sa totižto že pôjdem na bláznivú letnú jazdu. A kedže minulý rok nás bolo na tábore maximálne 50, rozhodla som sa že chcem aby išli všetci ostatní,samozrejme súhlasili. Celý rok som čakala a nevedela som sa dočkať na ten moment keď ich všetkých vyobímam a konečne ich znova uvidím. Asi v piatok som išla spolu s maminou na veľké nákupy do centra. Pokúpili sme si toho obe dosť. Kúpila som si skoro všetko nové.Keď už konečne nastal deň pred táborom , a ja som mala všetky potrebné veci kúpené, rozhodla som sa že sa zbalím hneď ráno lebo som bola neuveriťelne nedočkavá, tešila som sa na to že konečne po dlhej dobe stretnem všetkých mojich kamarátov, ale tešila som sa aj na to že spoznám dalších nových. Skoro celý deň som strávila balením a kontrolovaním mojich vecí ,do vaku som napchala sladkosti a slanosti koľko sa len zmestilo a do predného vačku som si dala cennosti ako boli klúče, penaženka, nabíjačka a mobil a do kufra topánky,oblečenie a kozmetiku. Samozrejme to by som nebola ja keby si to neskontrolujem aspoň dvakrát. Večer som mohla konečne zaľahnúť.

Ahoojky
Takže toto by myslím že na prvú časť  stačilo tak sa vidíme pri ďalšej časťi , zatial čavwinyy❤....

táborová láskaWhere stories live. Discover now