2. časť- príchod

175 9 0
                                    

Zazvonil mi budík. A ja som s postele vyskočila ako šialená. Chytro som sa obliekla,dala som si modrý cropp topp s nápisom chill everyday a k tomu čierne obtiahnuté legíny,nachystala som sa pomerne rýchlo iba som si jemne prečesala moje blonďavé vlasy dlhé asi nad zadok, na modré oči som si dala jemné ťahy špirály ,lesk na pery a už som len čakala pokiaľ mamina nastúpi do auta. Cestou sme boli vyzdvihnúť moju kamošku Ivu a potom už sa mohlo vyraziť. Celú cestu sme len spievali pesničky a smiali sme sa. Keď sme po asi hodine cesty konečne dorazili na miesto, tak som nevedela čo od radosti urobiť , tak som si  vybalila veci a išli sme sa zahlásiť. Kedže som z dlhoročných skúseností poznala všetkých animátorov a všetko. Keď som po dlhom čase konečne zazrela Rada tak som sa s ním obímala asi pol hodinu, pretože to je môj najoblúbenejší animátor. Potom som zľahka objala aj tých ostatných. Keď sme prišli do spoločenskej miestnosti, tak prvé čo som spravila bolo to že som sa poriadne vyobímala s chalanmi a babami, tak veľmi mi všetci chýbali. Ale bol tu jeden dosť veľký problém. Keď som vstúpila do spoločenskej všimla som si že jeden chalan na mňa vkuse pozerá , pozrela som sa na seba a sama seba pýtala že čo nieje na mňe v poriadku, pozeral na mňa aj keď som sa obímala s babami a chalanmi, ale po čase mi to už bolo jedno.

(Pohľad chalana čo na ňu stále pozeral,zachvílu dostane aj meno)

Sedel som v spoločenskej a obzeral si dievčatá keď zrazu jedno vošlo do miestnosti. Nedokázal som z nej odtrhnúť oči , mala nadherné dlhé blonďavé vlasy,kryštálovo modré oči a dokonalú postavu. Po niekoľko minútovom obzeraní som si všimol že to tu nejako veľmi dobre pozná ,zdravila sa a obímala skoro s každým druhým človekom čo tu bol, prial som si aby prišla objať aj mňa ale čo vieme možno niekedy. Ale jedno mi bolo jasné. S touto babou sa musím jednoznačne lepšie spoznať

(Pohľad Kary)

"Ten chalan sa na mňa stále pozerá!",pošepla som Ive a ostatným babám . "tak asi sa mu páčiš"pošepli všetky naraz a pritom sme sa tam všetky rozosmiali. Musela som ale uznať že ten chalan čo na mňa pozeral bol vážne pekný, mal špinavé blond vlasy a modré oči, mal vážne dobrú postavu a veľmi dobre sa obliekal ,ale ja som myslela že niečo neni v poriadku keď na mňa stále zazerá. Niečo chalanom pošepkal a chystal sa postaviť.
(Pohľad Ivy)

Ten chalan na Karu stále pozeral,ale jej ,malému ťeliatku asi nedoplo že sa do nej buchol. Ona si totižto myslí že keď na ňu niekto čumí,že s ňou neni niečo v poriadku,ale ona je tak pekná že sa tím chalanom čo na ňu stále čumia vôbec nedivím

(Pohľad toho chalana)

Povedal som si že sa jej pôjdem prihovoriť ale bojím sa jej reakcie. Tak som sa spýtal chalanov či je to dobrý nápad za ňou ísť. Oni mi len neisto prikívli a jeden z nich mi dodal."vieš že sme s ňou v oddieli?" ja som na ňho iba prekvapene pozrel a veľmi ma to potešilo a konečne som sa zdvihol a išiel za ňou ale.....

Ahojkyyy
Takže máme tu ďašiu časť a ja dúfam že sa páčila vidíme sa pri ďalšej tak čaukoo❤...

táborová láskaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz