4. časť-diskotéka

152 6 4
                                    

Diskotéka. To bolo slovo ktoré vychádzalo z úst každému v spoločenskej,aj mne. Ale ešte pred disco bol večerný program. My s babami sme sa už dopredu prezliekli a pripravili na disco. Myslím že rovnako na tom boli aj chalani. Prvá hra ktorú sme hrali boli súboje. Museli tam súbojiť štyri baby zo štyrma chalanmi. Išla som ja, Iva, Eliška a Zoja. Proti nám sa akoby napriek postavili Dominik, Sebastián, Marko a Matúš. V úlohach boli všemožné a hlavne poriadne trafené aktivity. Nakoniec sa vyhlásili víťazi. Vyhrali sme. Boli sme nesmierne šťastné a za odmenu sme dostali nejaké tie sladkosti. Na chalanoch sme si všimli urazený výraz. Potom sa ešte vystriedalo niekoľko báb a chalanov a potom sa program skončil. Čo znamenalo že bude discooo. Tancovačka sa mohla konečne začať. Kedže chodím na tanečnú a tanec je moja najväčšia záľuba,tak som to tam poriadne roztočila , bez ohľadu na to či na mňa niekto čumí. Ale aj tak som chcela zistiť kde sú chalani. A tak som sa obzrela a netrvalo dlho. Všetci do jedného sedeli na stoličkách a pozorne si prezerali baby naokolo. Nemohla som nezacítiť Dominikov pohľad na mne. Napadlo ma že ho pôjdem pozvať na parket. Tak som za ním išla, potiahla ho za ruku a povedala "hej poď tancovať" a on sa ako na povel postavil a už sa chystal ísť keď mu jeden s chalanov povedal " uži si to bro, je to kosť" ja som mu len pleskla po líci a prekrútila očami , on sa pen uškrnul,a už sme cestovali na parket. Celkom mu to išlo. A pomaly sa okolo začali zhromaždovať všetci chalani a snažili zapájať. Moc im to nešlo ale snaha sa predsa cení. Ako poslednú pesničku hrali slaďák a na to si každý chalan našiel babu s ktorou tancoval. Mňa sa spýtal Dominik "smiem prosiť?" "áno" odvetila som a on mi dal ruky okolo pása a ja zasa okolo jeho krku. Začala som si opierať hlavu o jeho hruď a počúvala tlkot jeho srdca ,ktoré bilo neuveriťelne rýchlo. Nepovedala som mu to. Potom som hlavu zdvihla a pousmiala sa. On sa na mna pousmial tiež. Potom sa ku mne začal pomaly približovať a nakoniec mi dal letmý bozk na pery. Veľmi ma prekvapilo že mi to nevadilo. Potom sa ma spýtal či niesom zadaná, ja som povedala že nie. Keď sa slaďák skončil tak nás animátori poslali na izbu. Keď som už odchádzala tak mi dal na rozlúčku bozk na čelo a potom povedal "dobrú noc"a ja som mu len pošepla do ucha "dobrú". Keď sme prišlli na izbu tak som si chytro dala rýchlu sprchu. A keď som si dala pyžamo a išla si ľahnúť na postel , tak k nám došli baby zo susedných izieb, a spovedali ma. Začala Eliška " Kara on je do teba buchnutý, veď ti dal bozk!" " ale to ešte nič neznamená" dodala som. "Ale znamená!" povedali všetky baby naraz. Dobre dobre. Uznala som si to teda za pravdu. Celý večer sme kecali o chalanoch a potom baby odišli a ja som mohla konečne zaľahnúť.

(Pohľad Dominika)

Prišiel som do spoločenskej a prvé čo som spravil bolo to že som hľadal Karu. Keď som ju našiel , tak som si mohol pokojne sadnúť. Prvá aktivita bol súboj. Najlešie bolo na tom to že proti môjmu tímu bola Kara z babami. A to bolo na tom najlepšie. Bavilo ma sútažiť keď som vedel že Kara je v mojej blízkosťi. Nakoniec aj vyhrala. Nevadilo mi to. Bol som nesmierne rád, keď som videl ako krásne sa usmieva. Potom keď sa vystriedali ostatní sa začala diskotéka. Stále som sledoval Karu. Vedela úžasne tancovať. A tie jej pohyby. Skoro som sa neudržal. Okolo mna sa neskôr zhromaždili  všetci chalani a vychvalovali dievčatá v okolí. Najviac Karu. Vždy keď niekto povedal jej meno, mal som chuť dotyčnému jednu vraziť. Neviem čo to do mna vošlo. Ako keby mi už patrila. Veľmi by som to chcel. O chvíľu za mnou prišla, a zobrala ma na parket. Ja som sa automaticky zdvihol a chystal ísť keď mi Sebastián povedal " uži si to bro, je to kosť" skoro som mu jednu vlepil ,ale našťastie ma Kara nahradila a jednu mu vlepila, keby ma nedržala za ruku Kara , tak by som to urobil aj ja ale chcel som si s ňou zatancovať. Neviem či mi to išlo dobre ale asi hej lebo Kara na mna hádzala spokojné pohľady. Potom pustili slaďák a hneď som sa jej spýtal či smiem prosiť, hneď mi prikývla. Dal som jej ruky okolo pása a ona mne okolo krku ,čo vo mne vyvolávalo obrovský tlak. Položila si svoju hlavu na moju hruď, len som dúfal že neucíti môj silný tlkot srdca. O chvíľu zdvihla hlavu a pousmiala sa. Ja som jej úsmev opätoval. Túžil som ju pobozkať. Ale nechcel som na ňu ísť moc rýchlo, tak som sa k nej začal pomaly približovať. Dal som jej len letmý bozk aby som mohol aspoň na chvíľu ucítiť jej pery. Jej pery chutili po jahodách. Potom nás poslali animátori na izbu. Na záver son jej dal ešte pusu na čelo. A povedal dobrú noc. Ona mi pošepla do ucha "dobrú"  a išla na izbu. Bol som nesmierne šťastný. Keď som prišiel na izbu, tak sa ma chalani vypytovali úchylnosti, ktoré radšej netreba ani spomínať. Ja som ich odignoroval a mohol konečne zaľahnúť. Dúfam že sa mi o Kare bude snívať.

Ahojkyy
Takže tu máme ďalšiu časť, ja len dúfam že sa páčila, budem rada za každú jednu podporu, či koment. Vidíme sa pri ďalšej časti zatial čaukooo❤...

táborová láskaWhere stories live. Discover now