8. časť- večerné kúpanie

148 3 0
                                    

(Pohľad Kary)

Po večeri sme si spolu s babami spravili líčiaci kurz a kecali sme o chalanoch kedže sme sa skoro vôbec spolu nebavili pretože každá si našla nejakého kamaráta s ktorým stále bola. A tak nám to zabralo peknú polhodinu a to sme si aj tak nepovedali všetko. A tak sme sa rozhodli že po večernom kúpaní o ktorom som babám nepovedala ale potom im to poviem, tak si potom spravíme kecaciu noc. Keď sme sa ešte obliekli a vliezli do spoločenskej tak mi Iva povedala že sa ide kúpať tiež. Neskutočne sa mi uľavilo pretože tam nebudem sama. Ale Dominikovi som sľúbila že žiadne baby nemám volať ale Ivu volal Leo tak čo. Ale chcela som aby išli aj ostatné baby. No čo už. A nakoniec Iva s Leom ani nešli. Zajtra ideme do aquaparku a tam toho bude myslím že dosť. Tento večerný program som sa rozhodla sedieť pri dievčatách. Dominik ma okrikoval ale ja som chcela aspoň raz sedieť s nimi. Potom vyzeral že mu došlo prečo si k nemu nechcem sadnúť. Animátori okecávali večerné aktivity a keď sa aktivity skončili tak sa začala párty. Chcela som si ju poriadne užiť pretože zajtra nebude kvôli tomu aquaparku. Na párty sme to s babami poriadne roztočili. Pri konci som ako vždy išla zavolať Dominika ktorý sa hneď za mnou poberal. Tancovali sme spolu a ako tradične prišiel na koniec slaďák. Pýtal sa ma prečo som si nechcela k nemu sadnúť a keď som mu povedala že prečo tak ma pochopil. Chvíľu sme si len pozerali do očí a potom som si položila hlavu na jeho hruď a spolu sme sa niesli v rytme piesne. Keď sa párty skončila tak mi Dominik dal pusu na čelo a pošeptal do ucha "dneska pri bazéne kráska" a žmurkol. Ja som sa len na ňho pousmiala a prykývla k súhlasu. V skutočnosti som sa ale nesmierne tešila. Na ňho. Spoločne s babami sme sa doplazili na izbu. Keď baby videli ako sa  prezliekam do plaviek tak sa pýtali že kam sa chystám. Povedala som že ma chalani pozvali na večerné kúpanie. Baby sa len uškrnuli a povedali "potom ťa čakáme na nočnom pokeci" a zasmiali sa. Iba som  prikývla a vybrala sa k bazénu s ktorého sa šírili výkriky chalanov. Keď som si zložila osušku a vliezla do tej ľadovej vody tak ma zmrazilo a chcela som ísť von keď ma chalani vtiahli do vody nemala som možnosť na útek. Ku mne priplával Dominik a začal si ruky obmotávať okolo môjho pásu. Pomaly si ma privinoval a hned mi bolo teplejšie. Jeho mierne teplé telo ohrievalo to moje úplne studené. Pozerali sme si do očí a bolo nám jedno že naokolo sú nejakí ľudia. Potopili sme sa do vody a začali jemne bozkávať. O chvíľu sme sa vynorili a chalani ma začali špliechať. Dominik sa pridal a hodinu sme nerobili nič iné iba sa bláznili. Potom si ma Dominik "ukradol" a priplával so mnou pri okraj bazéna. Znova sme si len hľadeli do očí a vymienali jemné bozky. Potom som sa snažila ísť von a chalani ma začali štekliť. Dominik už bol vonku a všimla som si na ňom že dosť na to žiarlil. Neskôr sme sa už pobrali na izby lebo bolo asi desať hodín.  Keď som prišla na izbu tak som si dala rýchlu sprchu,išla som dať sušiť plavky, obliekla pyžamo a pridala sa k debate s babami. Rozprávali sme sa o chalanoch, o Ive s Leom a nakoniec baby začali spomínať svoje objavy a nechýbal ani Dominik. Všetkým babám sa páčil a hovorili že sme spolu zlatí. Dokonca si mysleli že spolu chodíme. Ja som im povedala že zatial sme veľmi dobrí kamaráti a možno sa to zmení. Chvíľu sme sa smiali. A potom už len kecali, jedli a smiali sa. Bola už asi polnoc keď nám niekto zaklopal na izbu. Bol to Rado a pýtal sa či nespíme. My sme sa len zasmiali a povedali že sme sa ešte ani spať nechystali. Rado sa len pousmial a spýtal sa nás či nepôjdeme na strašidelnú noc. Povedali sme že hej a ešte sme si rýchlo spravili akože monokle pod oči a okolo pier naniesli umelú krv. Vedeli sme že dnes bude strašidelná noc. Išli sme z Radom až na mezdiposchodie, kde boli už skoro všetci. Rozhodla som sa že pôjdem nájsť Dominika. Hľadala som ho už asi dve minúty a nevedela som ho nájsť. Keď ma zrazu schmatol a otočil k sebe. Hneď som ho objala. Spolu sme sa zapísali ako dvojca a tak sme išli spolu. Nebála som sa skoro ničoho, nepatrím medzi typ dievčat ktoré sa vystrašene túlia k chlapcom a tak sme išli po úzkom chodníčku. Dominik mi hneď ponúkol ruku a ja som sa jej chytila. Už asi dvom "strašidlám" sa podarilo nás naplašiť. Bola to sranda. Keď sme sa vrátili na izby tak sme všetky od únavy skoro hneď zaspali.

(Pohľad Dominika)

Keď sa skončila večera tak sme sa išli pripraviť na izbu. Teda iba som sa prezliekol, navoňal a potom som si zapol telku a kecal z chalanmi ktorý boli tiež ready. Nechcelo sa nám trčať na izbe a tak sme išli do spoločenskej. V spoločenskej nikto nebol. A tak sme si sadli na voľné miesta a rozprávali sa. O chvíľu tam prišli skoro všetci. Ale
Kara stále nechodila. Nakoniec konečne prišla. Keď som ju zbadal tak sa mi uľavilo a jak bola krásna a sexy. Keď si sadla pri baby tak som sa ju snažil z dialky mimikou privolať aby si išla ku mne sadnúť. Ale asi chcela sedieť pri babách a tak som ju nechal. Po aktivitách sa začala párty. Kara to tam roztáčala a pri tom si vôbec neuvedomovala že na ňu skoro každý pozerá. Ja som si premeriaval každý jej nádherný pohyb. Potom prišla za mnou a tancovali sme chvíľu na pesničky a potom slaďák. A síce som vedel prečo sedela pri babách pre istotu som sa jej to opýtal. Potom sme si len pozerali do očí. Bozkávanie som si chcel nechať na potom. Po párty som jej ešte pošepol že sa vidíme pri bazéne. Súhlasne prikývla a pobrala sa aj s babami na izbu. Potom som na izbu odišiel aj ja. Chytro sme sa s chalanmi prezliekli a utekali do bazéna aby sme tam boli prví. Voda bola najskôr ľadová ale po chvíľke sme si zvykli. Asi o päť minút došla Kara. Dala si dole osušku a pohľady smerovali na ňu. Mala na sebe čierne plavky.Rozbehla sa a skočila do vody. Keď utekala snažil som sa jej pozerať do tváre ale to sa proste nedalo nepozerať do jej odhaleného výstrihu a myslím že sa tomu pohľadu neubránil nikdo. Keď skočila do vody začala jej byť zima a chcela ísť von keď sme ju  v tom vtiahli naspäť do vody. Hneď som si Karu privinul k sebe a snažil sa zahriať jej studené telo. Pozerali sme si do očí a potom sme sa potopili a začali jemne bozkávať. O chvíľu sme sa vynorili a začali Karu spoločne s chalanmi špliechať. Potom som ju zobral pri okraj bazéna a začal ju obímať. Vymienali sme si bozky a potom sme už mali ísť na izby ale ja som chcel byť s Karou sám. Avšak sa mi to nepodarilo a išiel som von. Keď som pohľadom hľadal Karu tak som myslel že všetkých debilov čo ju tam čiglili a určite si niečo aj chytili prizabijem. Potom sme sa odobrali na izbu a len sme kecali s chalanmi a pozerali telku. Asi okolo polnoci nám Rado zaklopal na izbu či nejdeme na strašidelnú noc. Povedali sme že hej a tak sme sa všetci zhromaždili na medziposchodí. Začal som hľadať Karu. Asi po troch minútach skm zvadal babu s dlhými blond vlasmi, veľkými bokmi a nádherným zadkom. Kara. A tak som si ju rýchlo privinul k sebe. Zahlásili sme sa ako dvojica a išli spolu po úzkom chodníčku. Ponúkol som Kare ruku pre prípad že by sa bála. Ale ona nepatrí medzi tie bojazlivky a je veľmi odvážna. Už len podľa tých jej očí to vidno. Pár krát sme sa naplašili a potom sme sa vrátili na izby a šli spať....

Ahojkyyy
Takže máme tu ďalšiu časť dúfam že sa páčila. Ak hej tak prosím nezabudnite dať vote. Vidíme sa pri dalšej časti zatial čaukoo❤...

táborová láskaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora