7. časť- Utorok

159 4 0
                                    

(Pohľad Kary)

Ráno som sa zobudila asi okolo pol siedmej. Mala som ešte hodinu do budíčka a dievčatá spali. Nemala som čo robiť a tak som sa rozhodla že pôjdem pri jedáleň nabrať sirupovú vodu lebo vo flašiach sme žiadnu nemali. A tak som zobrala flaše a potichu utekala dole schodmi pri tank s vodou. Pomaly som naberala vodu keď ma zrazu niekto objal okolo pásu a pritisol k sebe. Bol to samozrejme Dominik. "Dobré ráno" povedal s natešeným tónom."Dobré" odpovedala som. Keď som nabrala asi päť fliaš vody tak mi povedal že mi s tím pomôže a tak sme spoločne prišli na izbu. Síce som nevedela ako sa ocitol dole a hlavne prečo sa tam ocitol. Ale nechcelo sa mi ho to pýtať a tak sme spoločne položili flaše na stôl a ja som sa chcela ísť obliecť. A tak som si vybrala oblečenie a mimikou mu naznačila niečo v zmysle že sa idem obliecť. On prikývol a potichu povedal že počká v izbe. Len som prikývla a vošla do kúpeľne. Keď som sa obliekla a urobila si rannú hygienu tak som vyšla s kúpeľky a šla si robiť posteľ. Keď ma v tom strhol Dominik a hodil na posteľ. Už ma išiel pobozkať keď v tom Iva povedala "hrdličky bozkávanie si nechajte na potom" a začala sa smiať na čo sa zobudili ostatné baby. S dominikom sme prišli na chodbu a povedal že sa ide pripraviť a vidíme sa na raňajkách. Hneď ako odišiel tak som vošla späť do izby a začala dialóg z Ivou "takže za prvé niesme hrdličky, za druhé nenecháme si to na potom a za tretie ty keby si tu sama z Leom a my spíme by ste robili to isté takže psst" a potom sme sa všetky rozosmiali. Iva sa po chvílke tiež začala smiať. Potom baby vstali a išli sa pripraviť. Kedže im to trvalo dlhšie tak som išla budiť ja. Zaklopala som radovi a povedala že idem zobudiť ostatných. Išla som na prvú izbu. Zobudila som chalanov a išla na druhú. Na tej druhej bol Dominik. Pozeral telku. Potom sme sa všetci zišli pri schodoch a spoločne sme si sadli za stôl a nabrali raňajky. Bavila som sa z Dominikom. Zajtra máme ísť na výlet do aquaparku a už sa nevieme dočkať. Po raňajkách sme mali aktivity a oddielovku cez ktorú bolo tak neskutočne teplo, že sme prehovorili Rada aby sme sa šli von kúpať do bazéna.  Ešte predtým sme sa všetci rýchlosťou svetla prezliekli do plaviek a utekali do bazéna. Bola som neskutočne zvedavá na Dominikovu postavu. Viem že to je blbé ale nevadí.V bazéne bol nejeden oddiel. Boli tam skoro všetci. Ani sa im nečudujem. Veď bolo teplo tak že by sa aj vajce uvarilo.  Rýchlo sme si zložili osušky a naskákali do bazéna. Voda bola studená. To znamená že to bol perfektný pocit v takom teple skočiť do ľadovej vody. Po asi polhodinovom bláznení vo vode sme si z babami sadli na okraj bazéna a močili si nohy vo vode. Chalani nás začali špliechať a my sme sa bránili špliechaním nôh vo vode. Potom som sa rozhodla že sa pôjdem nachvíľu vysušiť keď už som pomaly kráčala k osuške tak ma schmatli všetci chalani a hodili do vody. Keď som sa vynorila tak lu mne hneď priplával Dominik s tým či som v poriadku. Povedala som že hej a ešte sa spýtala či ma do vody nehodil aj on. On sa len "nevinne" pousmial, pokrútil hlavou a začal sa smiať. Na to som ho potopila a držala hlavu pod vodou keď v tom pritisol svoje pery na moje brucho a vtiahol ma do vody. Ja som sa rýchlo vynorila a išla pri baby ktoré celé ustrachované sa pýtali či som v poriadku. Prykývla som im na súhlas a všetky si vydýchli."Prečo práve mňa"povedala som nahlas načo sa úplne všetci pri bazéne zasmiali. Hlavne chalani. Potom sme chvíľu skákali do vody. Ale musím priznať že som bola na Dominika naštvaná.Animátor nám povedal že sa máme ísť osprchovať a prezliecť lebo zachvíľu je obed. Chytro som utekala na izbu. Osprchovala sa, prezliekla, dala sušiť plavky a osušku a išla čakať pri schody. Potom sme išli na obed. Bola som tak hladná. Našťastie bol obed dobrý a tak som sa najedla. Po obede bola prestávka cez ktorú k nám na izbu prišiel Rado aj s chalanmi. Ku mne si sadol Dominik a navrhol či by som sa zo všetkými chalanmi s tábora nešla kúpať. Najskôr som sa ho snažial ignorovať ale proste to nešlo tak som mu povedala  že mi bude blbé keď tam budem sama baba a či to animátori vôbec dovolia. Povedal že dovolia ale ja som sa nechcela nechať presvedčiť. Potom ma začal prosíkať na kolenách a ja som nakoniec povedala že dobre. Dominik začal od radosti skákať a chalani z oddielu sa len uškŕňali. Neskôr animátor odišiel a my sme sa rozhodli že si zahráme flašu. Bola sranda. Potom sme hrali hry. Na večeru sme mali americké zemiaky s rezňom. A potom nasledovala párty.

(Pohľad Dominika)

Zobudil som sa pred budíkom a rozhodol sa že pôjdem dole po vodu. Cestou dole som počul tichý dipot nôh. Keď som už išiel pri tang s vodou uvidel som Karu. Jaaaj neubránil som sa pohľadu na jej zadok. Bože ona je tak dokonalá. Prišiel som pri ňu a objal ju okolo pásu a povedal dobré ráno. Ona odpovedala nabrala vodu a ja som jej pomohol zaniesť flaše do izby. Ošla sa prezliecť a ja som čakal na jej posteli. Keď konečne vyšla tak som sa postavil lebo som vedel že si ide robiť postel. Lenže zasa som neodolal. Zvalili som ju na postel a išiel ju pobozkať keď v tom jej kamarátka niečo povedala. Do riti. Povedal som si v duchu. Potom som išiel na izbu aby som sa mohol nachystať a neskôr sme sa zišli pri schodoch. Ach jaj Kara je vždy tak sexy. Na raňajkách sme sa bavili o zajtrajšiom výlete do aquaparku. Potom boli aktivity a oddielovka. Cez ktorú bolo tak teplo že sme sa rozhodli že sa pôjdeme okúpať. Veľmi som sa tešil že uvidím Karu v plavkách. Jaaj budem sa musieť riadne krotiť. Prezliekol som sa a potom sme išli k bazénu. Akurát si dávala Kara dole osušku. Pane bože keď som ju zbadal tak som sa musel neskutočne ovládať. Mala plavky z výstrihom. Tie jej prsia. A ten zadok aaach. Nevedel som s nej odtrhnúť oči. Tada skôr z jej postavy.Myslel som že sa neudržím. A že zbijem každého jedného chalana čo na ňu zasa čumel. Asi polhoďku sa bláznila s babami v bazéne. Potom si sadli na kraj a močili si nohy. Naskytol sa mi pohľad na jej. No veď viete čo myslím. Chalani ju začali špliechať. Keď všetko utíchlo tak som chalanom povedal že či ju nehodíme di bazéna. Chalani okamžite súhlasili a keď Kara vyšla z vody tak sme ju nabrali a hodili do vody. Bolo mi jej ľúto a tak som k nej rýchlo priplával a spýtal či je v poriadku. Ona mi povedala že som ju hodil do vody aj ja ale ja som sa len nevinne uškrnul. Potom mi potopila hlavu do vody a ja som automaticky pritisol pery na jej brucho. Potom som ju potopil a išiel pobozkať. Bolo mi jedno či je tam celý tábor. Ale vynorila sa.  Potom sme išli na izby. Vedel som že je na mňa za to naštvaná ale na druhej strane som vedel že ju to prejde. Osprchovali sa prezliekli a išli na obed. Po obede bola prestávka. Chcel som sa ísť dnes večer kúpať s Karou a chalanmi a tak som prešiel všetky chalanské izby. Chalani samozrejme súhlasili až vtedy keď som im ppvedal že pôjde aj Kara. Potom sme sa Rozhodli že pôjdeme za babami. Cestou na ich izbu som nemohol nezapočuť Seba a  ostatných chalanov okrem Lea ako hádžu úchylné komplinenty na Karinu postavu. Snažil som sa ich ignorovať. Keď sme prišli na ich izbu tak som sa to spýtal Kary. Dosť dlho namietala ale ja som veľmi chcel aby išla a tak nakoniec povolila. Potom sme si zahrali flašu a išli na večeru.....

Ahojkyyy
Máme tu ďalšiu časť dúfam že sa páčila vidíme sa pri dalšej zatial čaukyy❤...

táborová láskaWhere stories live. Discover now