(Pohľad Kary)
Keď sme skončili s tými hrami tak sme išli na izby. Ja som povedala babám že čo a potom sme sa vybrali na večeru. Bavila som sa s Dominikom. Po večeri sme mali polhodinu na prípravu na obrovskú párty. S babami sme si museli pohnúť. Tak sme sa nalíčili a obliekli. Nevedela som sa rozhodnúť medzi letným overalom a šatamy. Nakoniec som si aj tak vybrala mini sukňu a tielko. Upravila detaily a mohlo sa vyraziť na party.
(Pohľad Dominika)
Po tých nudných aktivitách sme sa konečne doplazili na izbu. Polhodinu sme mali čas na prípravu na párty. Tak som si rýchlo dal niečo na seba, dal voňavku a napadlo ma že pôjdem za Karou ale tá sa určite ešte chystá na disco. Leo bol zo svojou babou na izbe a tak som sa nemal poriadne s kým baviť. Ostatní Chalani sa stále sprejovali. A tak som sa rozhodol že si zapnem telku. Potom sme konečne mohli prísť do spoločenskej. Keď som ju zbadal tak som myslel že ma vystre. Bola nádherná. Len nie moja. Tak veľmi by som chcel aby bola moja. Naznačil som jej že tu je volné miesto a tak si pri mňa prisadla. Voňala nádherne. Ako vždy. Keď si sadla tak sme sa ešte chvíľku rozprávali a potom sme hrali hru. Po hre bola party. Kara hneď odišla. A tak som ju pozoroval. Fuuu keby sme v tej spoločenskej len my dvaja tak by som to asi nezvládol. Už teraz som sa musel dosť krotiť. Najviac ma štvalo keď sa okolo nej obtáčali chalani. A skoro všetci na ňu čumeli. Už som myslel že sa postavím a každému jednému osobitne vylepím za to že na ňu stále pozerajú. Dokonca aj chalani z môjho oddielu. Okrem Lea ten sa vrtí len okolo svojho dievčaťa.
Ale veď nech si teda na ňu pozerajú. Keď bude moja tak sa im vysmejem do ksichtov. Netrvalo dlho a prišla za mnou. Bola skoro celá mokrá od potu. Ale mne to samozrejme nevadilo. A tak som išiel a užíval si tie závislivé pohlady chalanov. Ale najviac som si užíval samozrejme Karu. Tancovali sme fakt dlho. A nakoniec prišla moja obľúbená časť. Slaďák. Achh bože ja ju tak neskutočne milujem. Mal som ruky položené na jej bokoch a pomaličky som kĺzal nižšie. Ona bola neskutočne šteklivá a tak sa zasmiala. Ona si dala ruky okolo môjho krku a zároveň sa mi hrabala vo vlasoch. Celú dobu sme sa dívali do očí. Aaaach išiel som odpadnúť z tých jej krásnych očí. Túžil som aby táto chíla trvala dlhšie ako tri minúty. Ale potom sa to všetko skončilo. Na záver som jej dal moju klasickú pusu na čelo a išiel som na izbu. Neviem prečo ale mal som nutkanie sa ísť spýtať Rada či nemôže Kara spať pri mne. Ale potom mi doplo že dnes má s nimi Rado filmový večer. A tak sme skoro celú noc kecali o babách. Teda skôr oni. Ja som myslel na Karu. Ale keď som započul ako Sebastián povedal že " Ty kokos tá Kara je teda riadna keby niekoho nemá tak by som ju hneď zbalil" nechápal som tomu že keby niekoho nemá? " A koho by akože mala mať?" povedal som mu z dosť naštvaním tónom hlasu. "Určite niekoho má videl som ju s ním a to že ty sa s ňou bavíš neznamená že ju budeš mať keď už niekoho má" povedal Sebastián a všetci na izbe sa začali smiať ako zmyslozbavení. Určite si len robili srandu. Aspoň Leo bol normálny apovedal že nič si s toho nerob.Tak som ich odignoroval a išiel spať.(Pohľad Kary)
Došli sme do spoločenskej a Dominik mi ukázal že vedla neho je voľné miesto. Tak som si k nemu prisadla. Chvíľu sme sa rozprávali a potom sme len hrali hry. Neskôr sa konečne začala párty. Ja som sa hneď vyparila a už som to roztáčala na tanečnom parkete spoločne z babami. Keď už sa pomaly blížilo ku koncu a díždej pomaly nemal čo púštať, tak som išla za Dominikom. Hneď sa postavil a šli sme spolu na parket. Chvíľu sme len tak skákali a tancovali a potom sa začal slaďák. Dominik si dal ruky okolo môjho pásu. A ja zasa okolo jeho krku. Pomaly kĺzal rukami na môj zadok, na čo som sa zasmiala lebo som dosť šteklivá. Pozerali sme si do očí. Viem že je to blbé ale mám pocit že k nemu niečo cítim. Po minuloročnom rozchode z Danielom znova k niekomu niečo cítim. Milujem ho. Na rozlúčku mi dal bozk na čelo a potom sme odišli na izbu kde sme sa odlíčili dali do pyžama a nachystali jedlo na dnešní filmový večer. O chvíľu nám Rado klopal na dvere. V ruke mal nootebok a v druhej tácku s asi dvanástimi pollitrovými kofolami z bufetu ktorý bol v spodnej hale. Povedali sme mu že mu potom vrátime peniaze ale on iba mykal hlavou a hovoril že žiadne také. Spoločne sme sa zhodli na filme friends with benefits. Bola to sranda. Potom Rado išiel na poradu a my sme sa ešte rozprávali o chalanoch a potom išli spať. V noci som ale započula ako sa otvárajú niekomu dvere na izbe a to ma zobudilo. A tak som sa rozhodla že pôjdem tam. A tak som si vzala baterku a snažila sa čo najtichšie vyjsť von z izby. Našťastie som rýchlo prekĺzla cez spoločenskú v ktorej mali akurát animátori poradu. Zrazu do mňa niekto narazil. Bol to Sebastián z Matúšom. " Ahoj kráska čo ty tu hľadáš takto neskoro v noci?" povedal Sebastián z úchylním úškrnom v tvári a Matúš sa tiež uškrnul. Schytili ma za ruku a ťahali na chlapčenské vécka. Snažila som sa brániť ale mali dosť pevný stisk. Opreli ma o stenu a začali obchytkávať. Kričať som nemohla a tak som každému jednu vylepila a kopla medzi nohy. Na čo sa samozrejme strepali na zem a ja som mohla ujsť. Už ma dobiehali keď ma niekto schmatol za ruku a pritiahol do svojho objatia. Zacítila som príjemnú vôňu. Dominik. Obímala som ho najpevnejšie ako som vládala a potom keď obaja odišli späť na izbu som Dominikovi povedala že čo sa stalo. Ten povedal že si to s nimi vybaví. Ale ja som povedala že nech sa tým nezaťažuje. Ani som to vlastne nestihla dopovedať keď ma začal jemne bozkávať. No o chvíľu na to sme začuli kroky a tak sme sa rozlúčili a ja som rýchlo odišla na izbu. Lenže som zakopla a zobudila tým baby. Oni sa hneď zobudili a začali vypytovať že kde som bola. Ja som ima povedala že čo sa stalo a oni ma objali a povedali že im to len tak neprejde. Tak sme počkali polhodinu a potom sme sa vybrali spoločne na ich izbu. Dominik bol hore a tak sme mu vysvetlili čo je v pláne a on nám pomohol. Pomohol nám aj Leo ktorého Iva zobudila bozkom na čo si ju na chvílu k sebe privinul ale potom sa spametali. Pod vankúše a paplóny sme im dali rozplaštené vajíčka. Dali sme im ich aj do vlasov. Potom sme im na tvár rozotreli krém na nohy a pod pyžamo nastriekali šlahačku. Potom sme len rýchlo ušli a z úsmevom na tvári konečne zaspali.
(Pohľad Dominika)
V noci som sa zobudil na nejaký rachot v izbe. Bol to Sebo z Matúšom. Spýtal som sa ich že kam idú ale oni povedali že idú iba na vécka. O pár minút som začul plesk a syčanie od bolesti. Tak som vyskočil z postele a išiel tam a keď som zbadal Karu ako ju tí dvaja nahánajú tak som ju privinul k sebe. Povedala mi že čo sa jej stalo. Nechcel som to nechať tak ale keď mi povedala že nech sa s tím netrápim tak som ju poslúchol. Ale ešte som ju musel pobozkať. A znova sa nebránila. Potom sme začuli kroky a tak sme každý išli na izbu. O asi polhodinu došli baby na izbu. Povedali že čo a ja som im pomohol. To Lukášovo dievča ho začalo bozkávať a on si ju na to privinul. Potom sa našťastie spametali. Aj ja by som chel aby ma tak Kara niekedy zobudila. Možno niekedy aj hej. A tak sme chalanom prichystali pekné ranné prekvapenie a potom baby odišli a ja som zaspal z myšlienkami na Karu....
Ahojkyyyy
Takže tu máme dalšiu časť fúfam že sa pá'ila zatial čawinyyy❤.....
YOU ARE READING
táborová láska
Romancezoznámila sa s ním v tábore, bude ich dokonalý vzťah pokračovať aj po ňom? Kara je 14 ročná tínedžerka ktorá sa do nikoho nezalúbila a láska ju nezaujíma. Lenže jedného dňa na tábore stretne chalana ktorý všetko zmení...