(Pohľad chalana)
Išiel som za ňou a chystal som sa jej prihovoriť keď v tom hlavný animátor oznámil že si máme sadnúť aby nás o tábore oboznámil. Dosť ma to naštvalo lebo som sa s ňou chcel veľmi zoznámiť,tak som si povedal že počkám do programu a na ňom sa jej prihovorím. Ale bolo mi to veľmi trápne. Jediné čo som počul bol tichý smiech keď som odcházdal ale už mi to bolo jedno. Konečne dopovedal a mohli sme sa ísť vybaliť.
(Pohľad Kary)
On sa ku mne približoval bližšie a bližšie. Ale práve vtedy keď sa chystal niečo vysloviť tak nám animátor povedal že sa máme usadiť aby nás poinformoval. Keď odchádzal baby sa potichu zasmiali a potom sa konečne ukľudnili. Počas animátorovho "poinformovania" sme sa len rozprávali. Ja totižto jeho poinformovanie veľmi dobre poznám. Po dlhodobom kecaní o chalanoch nám povedal že sa máme ísť vybaliť. KONEČNE. Keď sme prišli na izbu a vybalili sa ,animátor si nás zavolal na gauč na medziposchodí. Zišli sme sa tam všetci. Prišiel tam aj ten chalan zo spoločenskej aj z jeho "bandou". Tak sme si sadli a začali sme sa predstavovať. Na našej izbe som bola ja,Iva,Eliška,Zoja,Nika a Monča. Áno na izbe nás bolo šesť. Šialené a to k nám chcú pridať ešte dve baby pretože dokopy nás je na tábore 230. O chvíľu prišli aj tie dve. Volali sa Simona a Kamila. Akože dosť ľahko sa mi zapamätali všetky mená ale len jedno som si uložila poriadne. A to meno toho chlapca zo spoločenskej. Dominika. Ostatní ma moc nezaujímali ,vlastne ani Dominik ma nezaujímal. Potom keď sme si vymisleli názov oddielu si ku mne prisadli chalani. Baby sa z rehotom presunuli na ich predošlé miesta a pozorne pozorovali čo sa bude diať daľej. Ja som na nich hodila naštvaný pohľad ,ale potom som sa mierne pousmiala. Dominik sa mi prihovoril, a tak sme sa vážne dosť zakecali a skamošili. V oddieli boli aj niektorí chalani z minulého roka ktorísa do mňa buchli a počas celého nášho rozhovoru na Dominika závistlivo hľadeli. Ale mne to bolo jedno. Potom nám animátor povedal že máme ísť na obed. Sadli sme si do osemmiestneho stola. Sedela som ja,Iva,Eliška,Zoja. A s chalanov to bol samozrejme Dominik(nečakané😂), Marko, Matúš, Sebastián. Celý obed sme prekecali. Teda hlavne som ho prekecala z Dominikom. A potom som sa bavila aj s ostatními. Keď všetci dojedli tak sme išli na izby aby sme sa mohli poriadne dovibalovať,lepšie zoznámiť a pripraviť na poobednajší program. Ja som mala vždy vo zvyku skamarátiť sa s každým jedným čo tam je. A tak sme teda obehali všetky izby spolu z babami. Skamarátila som sa úplne zo všetkými. Baby mi potom hovorili že všetci chalani s ktorými som sa spoznala sa do mňa buchli. Úprimne mi to bolo jedno. Aj keď som nechápala ako sa mohli buchnúť do takej trapky ako som ja. Keď sme tak prechádzali okolo izieb, tak som zazrela Dominika a aj s babami sme sa zhodli že keď sa prezlečieme pôjdeme ich pozrieť.( pohľad Dominika)
Na stretku som si naozaj overil či som s ňou v oddieli. A naozaj. Celú dobu som na ňu pozeral. Nezaujímalo ma čo animátor splieta a potom som sa vybral za ňou. Baby sa ako na povel presunuli na naše miesta. A my sme si sadli pri ňu zarozprával som sa s ňou. Tak veľmi ma bavilo počúvať jej zamatovo čistý hlas. Ešte pred stretkom mi chalani hovorili že Kara je teda kosť. Ale ja som ich odignoroval a v duchu som si pošeptal "ale čo skoro bude moja". Potom nás animátor poslal na izbu.Prišli sme na izbu a ja som sa rýchlo vybalil a utekal dole na obed. Našťastie som na obede sedel s Karou za jedným stolom. Kecali sme celý obed. A potom sme išli na izbu. Ja som si vybaloval posledné veci. S chalanmi sme testovali telku a potom som im navrhol či si to tu nepôjdeme trocha obzrieť. Už sme boli na chodbe keď som zbadal Karu ako sa zoznamovala z nejakým chalanom. Ju v tábore poznal skoro každý tak ma to až tak moc netrápilo. Vrátil som sa na izbu lebo som vedel že nás prídu pozrieť. A dnes večer mám v pláne sa jej spýtať či je nezadaná. Bolo by to super keby neni. Ale pochybujem. Veď kto by nechcel takú babu ako je ona?
(Pohľad Kary)
Išli sme na izbu k chalanom. Baby s nimi hrali nejaké spoločenské hry zaťal čo mňa pozval Dominik do bufetu. Keď sme tam boli tak sa ma spýtal čo budem,ale ja som vtedy nebola extra hladná tak som mu povedala nech zoberie čo chce. Zobral asi päť balíkov chipsov. Prišli sme na izbu a všetci to tam začali jesť ako besní. Aj ja z Dominikom sme sa k nim nakoniec pridali a skončilo to tak že omrvikny z chipsov skončili aj na okne. Potom sme sa ukľudnili a začali sa rozprávať ,keď v tom Dominik povedal " ide sa hrať čigliaca vojna" chalani sa len uškrnuli a začali nás tam čigliť ako blbí väčšina báb sa už vzdala ale ja som sa nechcela vzdať len tak bez boja. A tak som Dominika začala čigliť tiež. Keď si ostatní chalani všimli že mám nad Dominikom presilu tak sa na mňa všetci vrhli a začali kolektívne čigliť. Potom mi neostávalo nič iné iba sa vzdať. Všetci chalani sa uškrnuli a vzdychli únavou. Potom sme už museli ísť lebo sa začal poobedný program .
(Pohľad Dominika)
Prišli k nám na izbu. Bol som nesmierne šťastný keď som zbadal že do izby vošla Kara. Ešte lepšie bolo na tom to že ona býva v susednej dedine a po tábore sa budeme môcť stretávať. Nechcel som sa s ňou rozprávať pri hluku ktorý vydaávali moji úžasní spolubývajúci. Vedel som že to robia náročky tak som Kare povedal že skočíme do bufetu po niečo na jedenie. Ona nechcela nič. Tak som zobral chipsy. Keď sme dojedli chipsy, bola to skôr chipsová vojna ako jedenie, tak som si zmyslel že si trošku Karu ohmatám. A tak som vyhlásil čigliacu vojnu. Čiglil som ju a dokonale som si to užíval ale potom si namňa zasadla a začala ma čigliť tak že mala na do mnou presilu ale s chalanmi sme ju sčiglili tak že sa jednoducho musela vzdať. Potom už musela ísť na izbu. Už keď odišla som na ňu myslel. Ona si ani nevie predstaviť ako som do nej buchnutý. A to sme tu len prvý deň.
(Pohľad Kary)
Dominik je skvelý chalan. Bola by som veľmi rada keby nám to spolu vyjde. Začala sa aktivita. Bol to nejaký netradičný šport v ktorom vám animátori vybrali dvojicu s ktorou budete súťažiť proti sebe. Vybrali mi Kamču z našej izby. Bola som rada že mi pridelili babu lebo chalana by som netromfla. A vyhrala som druhé miesto. Čo bolo pre mňa super. Pomaly a isto sa blížil večerný program a diskotéka.
(Pohľad Dominika)
Pri aktivite ma pridelili k Sabrine. Bola to nejaká baba s tábora na ktorej mi nezáležalo. Vlastne som ani nevedel že v tábore je. Moje pohľady boli venované iba Kare. Na aktivite mi nezáležalo. Prekvapivo som skončil prvý. Karu som nezahliadol kedže som sa musel venovať Sabrine ktorá sa ma snažila baliť ale ja som ju odignoroval.
Ahojkyyy
Takže tu máme trošku dlhšiu časť. Dúfam že sa páčila vidíme sa pri dalšej časťi tak čaukoo❤...
KAMU SEDANG MEMBACA
táborová láska
Romansazoznámila sa s ním v tábore, bude ich dokonalý vzťah pokračovať aj po ňom? Kara je 14 ročná tínedžerka ktorá sa do nikoho nezalúbila a láska ju nezaujíma. Lenže jedného dňa na tábore stretne chalana ktorý všetko zmení...