________________Луна________________
Когато пристигнахме у нас
Майка ми ни посрещна топло с нейната лъчезарна усмивка.М на Л:Здравейте момичета! Как мина денят ви ?
Л:Беше много добър.С Нина отиваме горе в моята стая.
М на Л:Добре мила. Искате ли да ви донеса нещо за хапване или нещо за пиене?
Л: Не мамо няма нужда след малко ще дойдат едни приятелки и ще излезнем навън.До мола там ще пробваме рокли за завършването.
М:Добре. А кога ще се върнете?
Л: Не знам мамо. След това имам планове с Матео.
Качихме се горе и седнахме на леглото ми. Трябваше да си поговорим. Тя беше най- добрата ми приятелка.Л: Вие с Гастон след завършването какви планове имате?
Н:Смятаме да заминем за Лас Вегас. Там той ще отвори студио а аз смятам да се занивам да обучавам малки деца. Знаеш ме каква съм обожавам малките дечица.
Л:Да затова си ми най-добра приятелка. Обичам те каквато си. Моля не се променяй.
В сладки приказки времето отлетя и вече трябваше да ходим към мола. Слезнахме надолу и видяхме Джим и Джам да пристигат. Ние се прегърнахме и тръгнахме. По пътя си говорехме и неусетно стигнахме до мола
Джим: Е сега първо какво ще правим?
Джам: Първо обувки. Обичам обувки.
Л: Аз предлагам гримовете и аксесоарите.
Н: Но нали за да избереш обувките, гримовете и аксесоарите първо трябва да имаш рокля.
Л,Д и Д: Добре първо роклите.След няколко часа бяхме готови всяка си беше избрала рокля. Сега отиваме за обувки, аксесоари и гримове
И там беше доста труден изборът.Най-накрая се уморихме от обикаляне и мерене на рокли затова трябваше да си тръгваме.
_________________Матео _______________
Докато чаках Луна да ми се обади реших да подготвя срещата. Отидох до една поляна. Там имаше маса и няколко столчета. Оставих кошницата с храната и застлах одеалото на земята. Но това не е всичко разпънах едно платно и го закачих. Щяхме да гледаме и филм. Но не знаех кой да бъде затова просто взех няколко. След вечерята заря щеше да изпише въпроса ми към нея. Но олеле не забравил съм пуканки. Трябва пред Луна да ги купя.
________________Луна________________Джим:Чао момичета. Аз трябва да тръгвам. Тази вечер Нико ще мие съдовете. Хи-хи.
Да Джим и Нико от около два месеца живеят заедно
Джам: И аз трябва да тръгвам че Рамиро ме чака. Чао.
Нина: Съжалявам приятелко но и аз трябва да тръгвам. Остават два дена до заминаването ни. Трябва да си оправим багажа.
Л: Чао момичета.
Сега трябваше да звънна на Матео да ме вземе. Както му обещах.
Л:Ало, Матео с момичетата свършихме ще те чакам пред мола.
М:Добре ей сега тръгвам принцесо.
Л:Сваляч.
Той затвори а аз тръгнах към изхода.
Според мен този мол беше като лабиринт. Лутах се докато накрая не минах покрай магазина за пуканки където видях Матео. После погледнах навън и ...
YOU ARE READING
💓A Path To Love💓
Short StoryЛуна и Матео вече имат планове за бъдещето си. Разбира се че и проблемите няма да ги подминат. Какво ще стане ако и двамата осъществят мечтите си. Дали ще стане и дали ще останат заедно...сигурно си мислете че да, но съдбата и живота си знаят работи...