13 Част

142 10 3
                                    

_______________Луна__________________
След като се събудих погледнах към мястото на Матео обаче него го нямаше. Помислих си че прави закуската. Слезнах по стълбите доста бавно тъй като крака много ме болеше. Обаче той не беше в кухнята. Ще му се обадя.

Л: Ало Матео, къде си?
М:Отидох до клуба да проверя някои неща и ще мина да взема закуски. Ти какво искаш?
Л: Еми може да вземеш мюсли. Все пак съм на диета.-и двамата се засмяхме тъй като знаехме че не е вярно.
М: Добре. Обичам те.
Л: И аз теб

Затворих телефона и отидох до банята за да си измия зъбите. Реших да си взема и един душ.
Пуснах водата и минах по душа. Взех от любимия ми душгел и изсипах в шепата си. Разнесох го по тялото си. Кратък душ направих само 15 минути. Отидох до гардероба и се зачудих какво да облека. Взех дънки, които са скъсани на коленете и бяла тениска с черни черепчета. За днес нямах планове затова реших да седна на дивана, да гледам филми и да ям сладолед.

________________Матео_______________
Днес Луна има рожден ден. Сигурно е забравила. С Нина сме планирали изненада. Трябваше да се обадя тук-таме на някои хора. Всичко трябваше да е перфектно. Трябваше да оставя някои неща на Нина и да се прибера за да не може Луна да заподозре нещо.
Като се прибрах я видях да седи и да яде сладолед. "Сервирах" закуската и отидохме да похапнем
След като хапнахме реших да я изведа за да може Нина да довърши изненадата

Отидохме на кино и в зоопарка... след това се прибрахме и ....
________________Луна________________
След като закусихме със Матео той ме изведе на кино. Целия ден имах чувството  че забравям нещо, но както и да е деня ми мина страхотно. След като разгледахме и зоопарка се прибрахме и с влизането всичките ми приянели изскочиха и извикаха "Честит Рожден Ден"
Бях очарована, аз си забравих рождения ден, но те не са. Нина излезе най-отпред и ми подари подаръка

Н: Ето приятелко дано да ти хареса
Л: Много ви благодаря вие сте страхотни-обърнах се към Матео който се оглеждаше-ти имаш ли нещо общо с това
М: Пипна ме-всички се засмяхме

След това един по един ми подариха подаръците. Вечерта беше страхотна. Тази изненада беше удивителна. Веселихме се до сутринта. След като се събудих разбрах че всички други за заспали из хола. Направих яйца на очи за всички. Наложи се да ходя до магазина три пъти за яйца. 2-3 яйца винаги се чупеха по пътя. Чак сега разбрах защо като малка майка ми е избягвала да ми дава да държа сурови яйца. След като направих закуската събудих и всички останали хапнахме и се разотиваха тъй като имаха задължения...

₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩
Здравейте хора съжалявам че не съм публикувала от доста време но ми се насъбра много тези месеци и просто нямаше как да пиша .
Извинявам ви се отново и ще се опитам по-често да качвам😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 17, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

💓A Path To Love💓Where stories live. Discover now