9 Част

321 9 5
                                    

Когато се събудих усетих топлата прегръдка на Матео. Той ме беше хванал през кръстта. Опитах да се измъкна без да го събудя но не можах:

М:Накъде си мислиш че тръгваш.
Л:Трябва за направя закуска.
М:Тя може да почака.
Л:Както и ти. Пусни ме.
М:Няма докато не кажеш вълшебните думи.
Л:Ще те сритам.
М:Грешка.

Аз не опитах отново а го ритнах в коляното. Нега явно го заболя и затова ме пусна и си хвана крака.
Аз слезнах и оставих Матео торе да се върти в леглото от болка.
Направих палачинки и точно когато видях Матео да слиза.

М:След тази случка си ми длъжница.
Л:Добре. Но какво ти дължа?
М:Изчакай и ще разбереш.

Ние закусихме и се качих горе да се преоблека. В гардероба имах много дрехи затова изборът беше труден но накрая избрах семпли розови дънки със бяла тениска.

Днеска Нина заминава за Лас Вегас.
Трябва да и звънна преди полета. Имаше поне 20 мин. Аз и звъннах но тя не вдигаше. Започнах да се тревожа. Какво ли е станало с тях.
___________________Нина________________
Батерията на телефона ми падна и не можех да се обадя на Луна.
Но затова пък Гастон ми съобщи една много хубава новина.

Г:Нина преди нашия полет има един към Ню Йорк.
Н:Супер може да посетим Луна и Матео
Г:Да но след десет дни има полет към Лас Вегас. Последния за теб този месец
Н: Има зостатъчно време да се видим с Луна и след десет дена ще хванем полета.
Г:Добре да се качваме.
Н:Хайде!:)
__________________Луна_________________
От сутринта опитах да звънна на Нина но все още не вдига. След малко Матео дойде при мен.

М:Тръгваме ли принцесо.
Л:Къде ще ходим?
М:Забрави ли че ще разглеждаме недвижими имоти.
Л:Оле наистина бях зазравила.
М: Ами хайде брокера ни чака.

Ние излезнахме и там наистина имаше един доста весел човек. Той ти показа някои сгради но на мен и на Матео ни хареса клуба с палмите.

Беше точно в центъра. Това много ме радваше. Матео говори с брокера и го купи разбира се.

М:Е готово. Това е нашият клуб. Исаш ли да го преобразиш.
Л:Дааа. Така де да щом искаш.
М:Хаха. Е да отиваме за мебели.

Обиколихме почти всички интериорни магазини. След като свършихме с пазаруването отидохме до клуба.

След два или три часа бяхме готови стана страхотно

Обаче имаше проблем не знаех кой е пее.

Л:Еее нае ли някоя група.
М:Да в 20:00 ще дойдат.
Л:Капнах от умора ще се прибера и е си почина. В 19:30 ще дойда да ти помогна.
М:Добре искаш ли да те закарам.
Л:Не не ще се прибера пеша.
М:Добре Чао
Л:Чао

След петнайсетина миути вече бях у нас и си почивах пред телевизора.
___________________Нина________________
След като кацнахме първото което трябваше да направим е да посетим Луна. От многото снимки които ми прати разбрах точно къде е.
__________________Луна_________________
Докато си гледах филма някой пачука на вратата. След като отворих видях Нина и Гастон. Веднага се впуснах и прегърнах Нина.

Л:Нина много ми липсваше
Н:И ти на мен приятелко.
Г:Ъмм Луна къде е Матео.
Л:Той е в клуба.
Г:Вече си е купил клуб!?
Л:Днеска е откриването. Да отидем и да го изненадаме.
Г и Н:Супер идея но дотогава да правим нещо друго.
Л:Добре влезнете и ще направя кафе, пък после ще се преоблечем и ще тръгнем.

Те влезнаха, затворих вратата отидох до кухнята, направих кафето и седнах при тях. В разговори мина цялото време...

💓A Path To Love💓Where stories live. Discover now