11 Част

269 15 3
                                    

На следващата сутрин имах ужасно главоболие. Слезнах долу да направя
закуска, някой вече я беше направил.
Сигурно Матео защото палачинките бяха окрасени така

Беше много сладко но защо ли?
Изведнъж Матео се появи облечен в бяло и червено. Носеше и балони сърца. Целуна ме и ми ги подаде.

М:Добро утро принцесо. Наспа ли се.
Л:Ами да но за какво е всичко това.
М:Забрави ли. Днес имаме 2 години откакто сме заедно.
Л:Съжалявам Матео забравила съм.
М: Нищо. Днес денят ти ще бъде с много изненади. Но не казвам какви
Л:Добре съгласна съм.
М:Значи...

Преди може да се изкаже телефона му звънна и той трябваше да вдигне.

След около пет минути разговора приключи и ми се виждаше разтревожен.

Л:Кой звъня? Какво има? Да няма някакъв проблем?
М:Не няма проблем. Просто шефа ме вика след около час да отида в офиса му да обсъдим документите и паричните приходи от вчера.
Л:Ами добре ние с Нина ще отидем до мола.
М:Добре като свърша ще дойда да те взема и да отидем на кино но не в мола.
Л:Съгласна съм.

През това време слезна и Нина. Тя беше още сънена. Аз и обясних какво ще правим днес и много се зарадва. Не сте виждали никога по бързо преобличане. Качи се и след сигурно 5 минути вече буше готова. Е явно щях да ям в мола. Както и да е качих се да се приготвя и облякох това

Трябваше да решим какво ще правим. С Нина избрахме да гледаме филм после да минем по магазините.

Л:Е тръгваме ли?
Н:Да.

Тръгнахме обаче забравихме да съобщим на Гастон. Е нищо после Нина ще му се обади. Мислех че деня ще мине хубаво но началото не беше добро. Познайте кой срещнох по пътя. Да точно така Амбър и дружките. Знаех си проследили са ни. Но защо. Какво иска.

А:Здравей Лунита.
Л:Здравей Амбър-казах го с леко нежелание.
А:Какво става с Матео. Вече не ми отговаря на съобщенията. По щастлив ли е с теб.
Л:Да Амбър приеми че вече не те харесва и се откажи.
А:Добре Лунита. Надявам се днешната ви годишнина да мине добре. Чао

Амбър и приятелките й се отеглиха надменно от разговора, а аз и Нина останахве със зяпнали усти. Откъде знае че днес ни е годишнината.
________________Амбър_______________
Луна въобще и не забелязва че предната вечер сложих скрита камера с която да я следя и наблюдавам. Лесно ще разделя Лунита от моя Матео. Никой дори тя не може да ми го отнеме.
_______________Матео______________
Днеска трябваше да съм до Луна. Ами ако Амбър наистина е тук и иска да ни раздели. Не не трябва да мисля лошо. Ще се опитам да свърша по-рано. Ще пиша на Луна дали са стигнали.
______________Луна________________
Докато вървяхме телефона ми извибрира. Матео ми пишеше дали сме стигнали и дали е имало проблеми. Как да му кажа че дъм видяла Амбър и какво всъщност е станало. Трябваше да излъжа. Писах му че почти стигнахме и че сме добре и е нямало проблеми. Оле не как можах да го излъжа, но иначе щеше да се притесни и нямаше да може да си свърши работата. Не като се приберем ще му разкажа всичко...
Изведнъж Нина ме разтърси и ме измъкна от мислите ми.

Н:Стигнахме. А ти за какво се беше замислила.
Л:За нищо. Хайде да започваме да пазаруваме закото филма ни почва по-късно.
Н:Добре...

Аз я дръпнах за ръката и влезнахме в мола... останалите приключения ще ви ги спестя.

********************* *************
Здравейте съжалявам за забавянето просто както се казва музата ми отлеталя. Пък и покрай училище е трудно да се концентрирам върху историята. Ако не ми литне музата отново може би днес или утре ще кача нова глава.

💓A Path To Love💓Where stories live. Discover now