Сутринта се събудих и както винаги първо отидох до банята за да извърша сутрешните си процедури.
След това трябваше да проверя багажа сиВсичко беше добре и готово. Но олеле
Аз не съм се преоблякла. Затичах се към гардероба и започнах да се чудя какво да облека.
Но този път бях по бърза. Избрах товаСладко е нали. Чудя се какво ли прави Матео. Дали да му пиша.
_________________Матео ______________
След като се събудих проверих полета и резервацията в хотела. После се обадих тук-таме да попитам за недвижими имоти и жилища.
След това станах и се оправих.
Мислих си дали за пиша на Луна.... но се отказах. И без това имахме много работа.
Но все пак багажа ми беше готовСлед това седнах на дивана и пуснах да гледам филм докато стане време за тръгване.
________________Луна________________
На мен не ми остана много свободно време. Бях направила списък с нещата в багажа ми и за последно го провирявах.
Оставаха 20мин. докато Матео трябваше да дойде и затова реших да си почина и да разгледам някои жилища.
Но за жалост тези минути не бяха достатъчно и минаха неусетно.
Слезнах долу и видях Матео да стои в колата. След като ме видя той излезна и ми предложи помощта си.М: Хей принцесо да ти помогна ли с багажа?
Л: Да разбира се. Куфарите ми са горе в моята стая.
М: Добре.
_________________Матео_________________
Трябваше да се кача да взема багажа на Луна. След като влезнах в стаята и се хванах за главата.М:Колко куфари е подготвила. Е да започваме.
Аз взех няколко куфара и слезнах назолу. Тъй като имаше още доста аз трябваше да се качвам няколко пъти.
След като целия багаж беше натоварен ние най - сетне потеглихме. След около 20 мин вече бяхме стигнали летището. Предадох багажа и с Луна седнахме да чакаме полета.,,Пътниците за полета към Ню Йорк моля да заемат местата си.
Л:Матео това е нашият полет. Да тръгваме.
Качихме се в самолета и заехме местата си.
През прозореца до мен аз гледах прекрасните картини. Матео беше заспал, но аз и да исках не можех.
Рових си в телефона преди стюардесата да дойде и да ми каже че трябва да го изключа или да пусна самолетен режим.След като си тръгна аз побутнах Матео и започнах да му говоря.
След известно време съм заспала.
أنت تقرأ
💓A Path To Love💓
القصة القصيرةЛуна и Матео вече имат планове за бъдещето си. Разбира се че и проблемите няма да ги подминат. Какво ще стане ако и двамата осъществят мечтите си. Дали ще стане и дали ще останат заедно...сигурно си мислете че да, но съдбата и живота си знаят работи...