Сънищата ми бяха свързани с новия ми живот. Но не след дълго някой че побутна. Аз отворих очи и видях Матео.
М:Трябва да затегнем коланите. След десет минути кацаме.
Л:Добре - не мога да повярвам че остават десет минути до новия ми живот.След като кацнахме ни тръгнахме към хотела. Вървяхме доста но пък си струваше. Гледката беше изумителна
А хотела още повече
Ние влезнахме вътре и отидохме до рецепцията.
Р:Имате ли резервация?
М:Да. Името е Матео Балсано.
Р:Ето ви стаята ви е номер 216. Ето ключовете.Ние влезнахме в стаята и дъхът ми спря. Тя беше прекрасна. Това беше спалнята
Това банята
А това кухнята
Бях изумена. Ние седнахме на дивана и започнахме да обсъждаме графика за утре.
Л: Трябва да погледнем някои жилища. Утре ако искаш може да проверим някои и да ги разгледаме.
М:Съжалявам но утре вяма да мога. Уговорих среща със собственика на един клуб в центъра. Трябва да го разгледам и за подпиша договорите.
Л:Добре значи утре ще огледам града и ще отида до мола.
М:Добре а сега да лягаме че утре ни чака дълъг ден.
Л:Ей сега идвам само да се обадя на Нина И майка ми.Л към Н:Ало Нина. Как си. Вашия полет кога е.
Н към Л:Добре съм Луна ти как си как мина полетът. Ние заминаваме утре.
Л към Н:Добре съм а полетът мина чудесно.
Н към Л:Красиво ли е Ню Йорк
Л към Н:Хотела е прекрасен а гледката е към статуята на свободата.
Н към Л :Браво Луна.
Л към Н:Нина ще трябва да затварям. Че тук е вечер и трябва да лягам. Чао.
Н към Л:Чао. Лека нощ.След като затворих набрах мама и и казах да не се притеснява.
Л към М на Л:Ало мамо. Кацнахме и сме живи и здрави.
М на Л към Л:Браво миличка значи баща ти се е притеснявал напразно.
Л към М на Л:Да така. Сега ще затварям че трябва да лягам.
М на Л към Л: Чао мила и лека нощ.След като свърших и тази работа се сачих при Матео и легнах до него.
YOU ARE READING
💓A Path To Love💓
Short StoryЛуна и Матео вече имат планове за бъдещето си. Разбира се че и проблемите няма да ги подминат. Какво ще стане ако и двамата осъществят мечтите си. Дали ще стане и дали ще останат заедно...сигурно си мислете че да, но съдбата и живота си знаят работи...