Silah sesi duymamızla hertaraf sanki yeminliymiş gibi sessizlik çöktü. Benimi vurdu diye düşünüyordum, belkide ölmüştüm ama haberim yoktü. Korkarak yanımdaki annemle babama bakmıştım, onları nefes aldığını görmemle ister istemez rahatlamıştım. Korkarak yanımdaki kardeşime bakmak için mücadele ediyordum kendimle. Kafamı ondan tarafı döndermemle onun yavaş hışırtılı nefes alış verişini duymamla rahat bir nefes çekmiştim içime.yaşıyordu, hepimiz yaşıyorduk.
Herkesin baktığı yöne baktığımda yaşlı bir adam görmüştüm, bu yaşlı adam çok benziyordu önümüzdeki adama.
Alpaslan bırak o silahı!
Alpaslan artık sinirleniyordu, babasının ona karışmasından herzaman nefret etmiştir.
Haşmet ağa, bildiğin kadarı bugün yemekde bana ağlığı devrettiğini söyledin. Bırakda ağalık vazifemi yapıyım.
Haşmet ağa, oğlunun deli damarını bilirdi, dediğim dedik bir delikanlıydı, ve biliyorduki serhatı öldüreceğini. Kendine itiraf edemesede haşmet ağa, Alpaslan Dicleyide öldüreceğini biliyordu. Baba yüreği dayanmazdı yaşlı adamın. Bi tanecik kızın kara toprağı veremezdi.
Haşmet ağa destek istercesine arkasındaki ağalara baktı, arkadaşının gözlerine bakıp, konuşmaya başladı.
Oğlum, ben sana bugün ağalığı devretmedim, bilirsinki yemek yarıda kaldığı için bunu ağalara söyliyemedim. Mardin ağası daha benimdir, benim hükmüm geçer burda.
Haşmet ağa derin sularda yüzdüğünü bildiği halde yapıyordu bunu, kızı içindi herşey. Oğlunu karşısına aldığını bildiği halde bunu yapacaktı yaşlı adam.
Baba sen benimle dalgamı geçersin, bugün bütün mardin biliyordu ağalığı bana devredeceğini. Ağalarda bunu biliyor sen bunu dert etme, bırak şimdi yarım kaldığım işimi hallediğim.
Haşmet ağanın en yakın arkadaşı simdi anlıyordu haşmetin niye ona baktığını, yakın arkadaşına yardım etmek için Alpaslanı oda karşısına aldı.
Alpaslan baban haklıdır, sen daha mardının ağası değilsindir, babanın hükmü daha geçer bu topraklarda
Alpaslan, artık kafasına koymuştu, bu kapıdan bu aile ölmeden çıkmassa rahatlamazdı. Eline silahı alarak içinden besmele çekerek silahını doğrulttu.
Bırak o silahı oğul, yanlış birşey yapma
Herkes şaşkın birşekilde olan bite bakıyordu.
Ben duru, artık ilgilenmiyordum olan bitenle, çünkü bu hikayenin sonu asla mutlu bitmezdi.
Berdel yapılacaktır, son sözüm budur. Sözümün üzerine söz istemem
Alpaslan, kafasını yiyecekti, babası ne berdelinden bahsediyordu. Kardeşinin namusunu lekeleyen birisini ödül olarak yaşatacaklarmıydı.
Kime berdel yaparsın, kimin başını yakacaksın, Haşmet ağa bana iyi bak. Kanan ailesine bizim ailemizde gün yüzü bile göremez anladınmı.
Ahmedin kızıyla senin aranda berdel yapilacak Alpaslan.
Gözlerim artık durmadan akıyordu, beni diri diri gömeceklerdi, beni bu canı adamla evlendireceklerdi. Serhatı o öldürmezsse bile ben öldürürüm onu ve kendimi.
���.Z�
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuma
Teen FictionBen Duru Kanan, Annem zehra, babam Ahmed, ve kardeşim serhat. Serhatin ünlü Demirel ailesinin kızı Dicleyi kaçırmasıyla, bütün olaylar başlar. Berdel yapılacaktı, Duru Kanan, alpaslan Demirelle evlenecekti. 2 dakika geçmeden, Duru Kanan Alpaslanın e...