ကြၽန္ေတာ္သသူ႔ကို ဖက္လိုက္ေတာ့ သူက ကေလးေလး တစ္ေယာက္လို ငိုတယ္.....
"မင္းသိရဲ႕လား မင္းအဲ့ေန႔က ဝင္တားလိုက္လို႔ ငါ ဂ်ီေယာင္း ကို စြန္႔လႊတ္လိုက္ရတာ ဟင့္"
Hmm အာ့ဆို Minho က.....
ကြၽန္ေတာ့္ အေတြးက ပတ္ခ်ာလည္ေနတာပဲ....
ဒါဆ္ို သူက ခံရသူလား...?
ဟာ ကြၽန္ေတာ္မွားသြားၿပီ.....
ငါလူတစ္ေယာက္ရဲ႕ အခ်စ္ကို.ဖ်က္ဆီးမိၿပီ.....
"Miynae jinja miynae"
ကြၽန္ေတာ္တကယ္ အားနာမိတာ ကြၽန္ေတာ္သူ႔ရဲ႕ devil smile ကို မျမင္ခင္ အထိေပါ့.....
~Only You~
ဒီေန႔က ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ လက္ထပ္ပြဲေပါ့.....
အင္း...
လက္ထပ္ပြဲေတာ့ မဟုတ္ေပမယ့္ စာခ်ဳပ္မွာ လက္မွတ္ထိုးတဲ့ေန႔ေပါ့.....
ကြၽန္ေတာ္ မေက်နပ္ဘူလားဆိုေတာ့
အင္း...
မေက်နပ္ဘူး ဟင့္ အထက္တန္းေတာင္ မၿပီးေသးဘူး ဒါက ဘာလဲလို႔ ဟင့္
"မ်က္ႏွာကို ပံုစံ အမ်ိဳးမ်ိဳး လုပ္မေနနဲ႔ ကိုက္ခ်င္လာၿပီ"
႐ုတ္တရက္ နားနားကို ကပ္ေျပာတဲ့ လူႀကီး...
ဘာလား><
ကိုက္ရေအာင္ သူက မဟုတ္မွလြဲေရာ ဟိုအေကာင္ ဝင္စားတာလား><
မေျပာခ်င္ဘူး ၿငိမ္ေနတယ္ :\
ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဟန္းနီးမြန္း ဂ်ယ္ဂ်ဴကို သြားခဲ့တယ္....
မသြားခ်င္ဘူး>< သူ႔ကို ေၾကာက္တယ္...
ကားေလးက တျင္ိမ့္ၿငိမ့္နဲ႔ ဂ်ယ္ဂ်ဴကို သြားေနတယ္......
တစ္လမ္းလံုး သူကလည္း ဘာမွ မေျပာျဖစ္ ကြၽန္ေတာ္ကလည္း ဘာမွ မဆိုမိ......
ဟိုတယ္ေရာက္ေတာ့ ၂ေယာက္တစ္ခန္း ယူတယ္....
"ကိုယ္အရင္ေရခ်ိဳးမလား မင္းအရင္ ခ်ိဳးမလား"
သူနားနားက္ု္ိ ကပ္ေျပာလိုက္တဲ့ သူ႔ရဲ႕ အသံအက္အက္ဟာ ရင္ထဲမွာ လွပ္ခနဲ.....
တီ႐ွပ္ အက်ႌတစ္ထည္နဲ႔ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ တစ္ထည္ကို သာ ႐ိုး႐ိုး႐ွင္း႐ွင္း ဝတ္ထားတဲ့ သူဟာ ၾကည့္ေကာင္းလြန္းတယ္.....
"လူတစ္ေယာက္က အဲ့ေလာက္ၾကည့္ေကာင္း စရာလိုလို႔လား?"
လႊတ္ခနဲ ထြက္သြားတဲ့ ကိုယ့္ပါးစပ္ကို သာ ျပန္႐ိုက္ခ်င္တယ္....
ဒါေပမယ့္ ရ္ိုက္ခြင့္မရလိုက္
ကြၽန္ေတာ့္ကို သူအုပ္မိုးကာ ႏႈတ္ခမ္းကို ဖိကပ္လိုက္ျခင္းေၾကာင့္ပင္.....
ေပ်ာ္ဝင္ပါရေစ အနမ္းတစ္ခုကို.....
တကယ္လို႔ အဲ့အနမ္းက ဆားမပါတဲ့ ဟင္းတစ္ခြက္လို ေပါ့ပ်က္ပ်က္ျဖစ္ရင္ေတာင္မွေပါ့.....
နယ္လြန္လာတဲ့ သူရဲ႕လက္ဟာ ကြၽန္ေတာ္ ေဘာင္းဘီေအာက္မွာ ကြၽမ္းက်င္စြာ ေျပာလႊားေနတယ္....
အားးးး မရေတာ့ဘူး ကြၽန္ေတာ္ ထြက္က်ကုန္ေတာ့မယ္...
"....?"
ကြၽန္ေတာ္တြန္းခ်လိုက္ေတာ့ သူ အံျသႀကီးစြာ ကြၽန္ေတာ့္ကို ၾကည့္တယ္...... ၿပီးေတာ့
သူဝမ္းနည္းသြားသလို.....
ကြၽန္ေတာ္မွားသြားၿပီလား?
ဟင့္အင္း မမွားပါဘူး....
"မင္း ဒါဘာလုပ္တာလဲ?"
ကြၽန္ေတာ္ ႐ွက္႐ွက္နဲ႔ ပိတ္ေဟာက္လိုက္ေတာ့မွ
သူသေဘာက်သြားဟန္ရယ္တယ္....
သူဟာေလ ဘယ္လိုေနေန ကြၽန္ေတာ့္ မ်က္စိထဲမွာ ၾကည့္ေကာင္းေနခဲ့တာ......
ဘာ Byun Baekhyun စိတ္ထိန္းစမ္း...
သူက ၾကည့္ေကာင္းတာလား >< အျမင္မွန္ရစမ္း
"႐ွက္မေနနဲ႔ ကေလး only Baekhyun,Baekhyun သာသိႏိုင္တဲ့ ခံစားခ်က္ကို ညက်ရင္ေျပာျပမယ္"
Wink လုပ္ၿပီး ေရခ်ိဳးခန္းထဲ ဝင္သြားတဲ့ ထိုလူႀကီးကို ေခါင္းအုံးနဲ႔ ပစ္ေပါက္လိုက္တယ္..
ညမေရာက္ခ်င္ဘူး ေမေမရယ္ လုပ္ၾကပါဦး...
..
..
ဘာေတြေရးမွန္းမသိဘူး><
YOU ARE READING
Only You||SeBaek-Complete||
RandomOnly You Baekhyun ah~ Although I late ,I want to tell you that Only You Sehun ah~