"ဟက္ ... ဟက္ Oh Sehun မင္းငါ့သား ပီသပါေပတယ္"
စာရြက္ပါ အခ်က္ေတြကို ဖတ္ၿပီး လက္ခုပ္တီးကာ ဟက္ဟက္ပက္ပက္ ရယ္ေမာေနတဲ့ ဥကၠ႒ႀကီး...
"ဟက္... ကိုယ့္ ေယာကၡမ ကို မိေထြးေတာ္ရ ေလာက္ေအာင္ ေတာ့ ေအာက္တန္းမက်ေသးဘူး ထင္ပါရဲ႕"
"ဟက္ ငါေအာက္တန္းက်တယ္ဆို မင္းလည္း ေအာက္တန္းစားရဲ႕ သားပဲ...မင္းကိုယ္ထဲမွာ ငါ့ေသြးေတြ စီးေနသ၍ေပါ့.... အဲ့ေတာ့ အေမြလိုခ်င္ရင္ ငါေသမွပဲရမယ္ .... ဟက္ ဟက္ လာ မိန္းမ"
Baekhyun အေမဆိုသူသည္ ကြၽန္ေတာ့္အား
အားနာမႈ....
ေတာင္းဆိုမႈ ျပည့္ေသာမ်က္ဝန္းတို႔ႏွင့္ ၾကည့္သြားေလသည္.....
ကြၽမ္ေတာ္၏ ေဖေဖဆိုသူနဲ႔ မိေထြး အသစ္စက္စက္ အဟက္ ေယာကၡမ အသစ္စက္စက္ တို႔ထြက္သြားေတာ့မွ....
"လူႀကီး.... ေမေမ....ေမေမက ဘာလို႔ လူႀကီးရဲ႕ အေဖနဲ႔.... ကေလးတစ္ခု မွနားမလည္ေတာ့ဘူး"
အငိုတစ္ပိုင္းနဲ႔ ေျပာေနတဲ့ ကေလးကို....
ကိုယ့္အေဖက ကေလးရဲ႕အေမကို အႏိုင္က်င့္ၿပီး အလိုမတူပဲ လက္ထပ္လိုက္ပါတယ္လို႔ ဘယ္လိုေျပာရမလဲ.....
ေျပာစရာ႐ွာ မရတဲ့ အဆံုး ကေလးကိုသာ ဖက္ၿပီးငိုခ်လိုက္မိတယ္.....
ကြၽန္ေတာ့္ အေဖသည္ ေသြးေအးသူ ...
သူလိုတာ႐ွိရင္ ေသြးေတာ္ေသာ ဘာေသာနားလည္မည္ မဟုတ္....
မသိလိုက္ခင္မွာပဲ အသက္ေပ်ာက္သြားႏိုင္သည္.....
ကြၽန္ေတာ္အခု စိုးရိမ္ေနတာကေတာ့ ရင္ခြင္ထဲက ကေလးကိုပဲ....
~Only You~
ဂ်ယ္ဂ်ဴမွ ျပန္လာကတည္းက အရယ္အျပံဳး မ႐ွိေတာ့တဲ့ လူႀကီး....
ကြၽန္ေတာ့္ အေမေၾကာင့္မ်ားလား??
ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဟန္းနီးမြန္းက ျပန္ေရာက္ေတာ့ အေမနဲ႔ ဥကၠဌႀကီး Sehunလည္းျဖစ္ အေဖလည္းျဖစ္တဲ့ လူႀကီးနဲ႔ လက္ထပ္လိုက္တယ္တဲ့.....
အေမေပ်ာ္ရင္ ကြၽန္ေတာ္က ေက်နပ္ေပမယ့္ လူႀကီးကေတာ့ သေဘာက်ပံုမရတာ တစ္ဦးတည္းေသာ အေဖကို အဆက္အသြယ္ ျဖတ္မယ္လုပ္ကတည္းက သိသာေနေပတယ္....
ေက်ာင္းလည္း မတက္ျဖစ္ေတာ့ အိမ္မွာသာ တီဗြီၾကည့္လိုက္၊ ကြန္ပ်ဴတာ ကိုင္လိုက္,Game ေဆာ့လိုက္ မုန္႔ေတြ ထုတ္စားလိုက္နဲ႔ ပ်င္းလွၿပီ....
လူႀကီးကိုလည္း မေတြ႔ရတာ တစ္ပတ္ေလာက္႐ွိၿပီ..... ဂ်ယ္ဂ်ဴက ျပန္လာကတည္းက သူအလုပ္ကို သြားလိုက္တာ.....
လြမ္းလိုက္တာ....
အာဟုတ္ၿပီ...
အဝတ္အစားေတြ သြားပို႔ရင္း သူ႔မ်က္ႏွာကို ၾကည့္ၿပီး အလြမ္းေျဖရမယ္~
သူလည္း ကြၽန္ေတာ့္ကို သတိရေနမွာပါ....
~Only You~
ဟင္ သူေဌးရံုးခန္းတဲ့ က်ယ္လိုက္တာ....
အတြင္းေရးမႉးကလည္း ေနရာမွာ ေပ်ာက္ေနတယ္....
အဟိ အခြင့္ေကာင္းပဲ ...
တံခါးေခါက္ရန္ျပင္လိုက္ေတာ့ အနည္းငယ္ ပြင့္လ်က္႐ွိေနတဲ့တံခါး...
"...?"
"Moan my name bae"
"Arrr ....oppa... hmm Sehun oppa!"
ဘာေတြလဲ ကြၽန္ေတာ္ျမင္ေနရတဲ့ ျမင္ကြင္းက..
ဟက္...
ယံုၾကည္ခဲ့တယ္ တကယ္ခ်စ္တယ္လို႔....
ယံုၾကည္ခဲ့တယ္ မင္းတစ္ေယာက္တည္းအတြက္ ဆိုတဲ့ စကားကို....
အသက္နဲ႔ ခႏၶာတည္သ၍ ငါ့အေသြးငါ့အသားက မင္းတစ္ေယာက္တည္း အတြက္ပဲဆို.....
ကဲ အခုဘာေျပာမလဲ....
ဟက္...
မုန္းတယ္ Oh Sehun!
...
...
အစနဲ႔ ဇာတ္ေၾကာင္းကြဲတယ္လို႔ ထင္ရတယ္မလား မဟုတ္ဘူး အေနာ္စေတြးမိကတည္းက အဲ့လိုေရးဖို႔ စိတ္ကူး႐ွိတာပါ....
Ficအရ စကားလံုးၾကမ္းၾကမ္းေတြသံုးမိရင္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္.....
အေနာ္ဆက္တိုက္ဒိတ္တာက ေနာက္ပိုင္းေတြ ၾကာမွာမို႔ပါ😝😝
YOU ARE READING
Only You||SeBaek-Complete||
RandomOnly You Baekhyun ah~ Although I late ,I want to tell you that Only You Sehun ah~