Only You-6

1.8K 168 4
                                    

ခ်စ္တယ္~

တစ္ေယာက္တည္းကို~

ဒါေပမယ့္~

ကံၾကမၼာ က မ်က္ႏွာသာ မေပးခဲ့....

.................................................................
"မျဖစ္သင့္ဘူးေလ ဥကၠ႒ႀကီး ကြၽန္ေတာ္ ခင္ဗ်ားရဲ႕ စကားဆိုမလြန္ဆန္ ဖူးေပမယ့္ ဒီတစ္ခါ ဒီတစ္ခါက....."

ဥကၠ႒ႀကီးဟု ကင္ပြန္းတပ္ေခၚေသာ ကြၽန္ေတာ္ ၏ အေဖအရင္း...... ဟက္ သားမ႐ွိတဲ့ အတြင္း မိန္းမယူလိုက္တာ..... ဒါက ကိစၥမ႐ွိ သူ႔ဟာသူ ယူခ်င္တဲ့သူယူ ကြၽန္ေတာ့္ ပိုင္ဆိုင္မႈကို လာမထိရင္ ရၿပီလို႔ သတ္မွတ္ခဲ့တယ္..... ဒါေပမယ့္ ထို အမ်ိဳးသမီးက.... ေဆာင့္တက္လာတဲ့ ေဒါသကို မ်ဳိခ်ကာ....

"ဒီတစ္ခါေတာ့ လြန္သြားၿပီ ဥကၠ႒ ႀကီး သူမက ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕...... အားးးး "

စိတ္တိုလြန္း၍ ပစ္ေပါက္လိုက္ေသာ ဖုန္းေလသည္ ၾကမ္းျပင္ေပၚ၌ အျပစ္မဲ့စြာ ေၾကမြလ်က္....

စိတ္တိုတိုနဲ႔ ထိုင္ကာ ေဆးလိပ္တစ္လိပ္ကိုသာ ထိုင္ဖြာေနလိုက္တယ္.....

"လူႀကီး စိတ္ညစ္စရာ ႐ွိလို႔လား ?"

"....."

ကြၽန္ေတာ္ ဘာမွျပန္မေျပာမိ တိတ္ဆိတ္မႈကသာ စိုးမိုးသြားတယ္....

"ဟင့္~"

ဟင္ ႐ႈိက္သံ?

"ကေလးငို ေနတာလား~"

"ငိုေနတာ မျမင္ဘူးလား အ႐ူးရဲ႕?"

"ဘာလို႔လဲ?"

"ခင္ဗ်ားႀကီးက ကြၽန္ေတာ့္ကို ဂ႐ုမွ မစိုက္တာ~"

"မဟုတ္တာ ကေလးရယ္ ကိုယ္စိတ္႐ႈပ္ေနလို႔ပါ~"

"အာ့ဆို ကေလး ေပ်ာက္ေအာင္လုပ္ေပးမယ္"

သူ႔ကိုသူ ကေလး လို႔ နာမ္စားသံုးတဲ့ သူဟာ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ စိတ္တိုမႈေတြကို မီးကို ေရနဲ႔ ၿငိမ္းသလို ၿငိမ္းခ်မ္းသြားေစတယ္ ....

ျဖစ္ႏိုင္ရင္ေလ ကေလးရဲ႕ ကိုယ္ဒီအခ်ိန္ေလးကို ႀကိဳက္တယ္.....

ရမၼက္ေတြ ျပည့္ေနတဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕ ကမၻာကို ကေလးကို မဆြဲသြင္းခ်င္ဘူး......

ရင္ခြင္ထဲမွာ တိုးေဝွ့စြာ အိပ္ေနတဲ့ ကလးကို ခပ္ဖြဖြ နမ္းရင္း က်လာတဲ့ မ်က္လံုးက အရည္တစ္ခ်ိဳ႕ကို ဖယ္႐ွားလိုက္တယ္.....

Only You||SeBaek-Complete||Where stories live. Discover now