Only You-11

1.5K 166 2
                                    

ညာဘက္ လက္သန္းတြင္ couple ring ဟု ထင္ရေသာ ဆင္တူ လက္စြပ္ႏွစ္ခုကို တစ္ျပဳိင္တည္း ဝတ္ဆင္ကာ စားရင္း႐ွိ file မ်ားကို စစ္ေဆးေနသူ ၏ ေ႐ွ႕႐ွိနာမည္ျပား ေလးသည္ ဂုဏ္႐ွိစြာ....

Oh Shixun...Managing Of BH gp

"သူေ႒း အစည္းအေဝး စပါေတာ့မယ္ "

"Omm လာခဲ့မယ္"

သူသည္ အတြင္းေရးမႉးက္ို ေျပာၿပီး ေ႐ွ႕က သူ႔ကို ျပံဳးျပေနတဲ့ ခ်စ္စဖြယ္ေကာင္ေလးရဲ႕ ဓာတ္ပံုကို ၾကည့္ကာ...

"ကေလး  saranghae မင္းတစ္ေန႔ ျပန္လာမယ္လို႔ ငါယံုတယ္"

အရည္လဲ့ လာတဲ့ မ်က္လံုးကို ခပ္ျမန္ျမန္သုတ္ကာ အစည္းအေဝးခန္းထဲကို ထြက္ခဲ့တယ္....

~Only You~

သူေ႒း ဝင္လာေတာ့ လူေတြ အမ်ားႀကီး ေရာက္ေနေပမယ့္ လြတ္ေနေသးတဲ့ ကိုယ္စားလွယ္ေနရာ...

*tsk *

Shixun သည္ အခ်ိန္တိက် သူတစ္ေယာက္...
ျပတ္သားသူ အလုပ္လုပ္ရာတြင္ တိက်သူ ထို႔ေၾကာင့္ သူသည္ ကိုရီးယား စီးပြားေရးေလာက၏ ထိပ္တန္း....

ထိုသို႔ျဖစ္ရန္ သူသည္ ႏွလံုးသားကို လဲလွယ္ခဲ့ ရသည္....

၁၅ မိနစ္ေက်ာ္သည့္တိုင္ ထို ကိုယ္စားလွယ္ဆိုသူသည္ ေရာက္မလာေသး..

"ေတာက္!! ဒါ ဘာသေဘာလဲ?"

"သူ သူ...ကားပိတ္ေနလို႔ ေနမွာပါ"

သူ၏ လူ ထင္ရေသာသူက ဝင္ေျပာသည္....

"ေအး ငါကလည္း အဲ့လို အခ်ိန္မတိက်တဲ့ သူနဲ႔ အလုပ္မလုပ္ႏိုင္ဘူး~"

Shixun ထြက္သြားခဲ့သည္.......

အခန္းထဲ အေရာက္ သူ၏ ထိုင္ခံု ေပၚတြင္ က်နစြာ ထိုင္ေနေသာ သူေၾကာင့္ ေဒါသက ေထာင္းခနဲ....

အလင္းေရာင္ သိပ္မဝင္ေအာင္ အခန္းကို အနည္းငယ္ အေမွာင္ခ်ထားတတ္တဲ့ အက်င့္ေၾကာင့္ လူရိပ္ကို ျမင္ရေသာ္ျငား မသဲကြဲ....

"မင္း ဘယ္သူလဲ? ဘာမို႔လို႔ ငါ့ အခန္းမွာ ထိုင္ေနတာလဲ?"

" ေမးခြန္းေတြက မ်ားလိုက္တာ"

တျဖည္းျဖည္း သဲကြဲလာတဲ့ အခ်ိန္ ေတြ႔လိုက္ရတဲ့ မ်က္ႏွာ.....

"ကေလး!!"

ေျပးဖက္လိုက္တာေၾကာင့္ Hyunee လန္႔သြားသည္....

"ခင္ဗ်ား ဘာလုပ္တာလဲ ?"

"ခင္ဗ်ားတဲ့လား?? ရင့္သီးလိုက္တာ ကေလးရယ္"

"ကေလး ? မဟုတ္ဘူး ကြၽန္ေတာ့္ နာမည္က Wu Hyunee ပါ Mr.Shixun ,စာခ်ဳပ္ကိစၥ အတြက္လာတဲ့ xXx Gp ကပါ"

ကေလးသည္ သူ႔ကို ေ႐ွာင္ဖယ္ကာ လူႀကီးတစ္ေယာက္ ဟန္ဆိုလာေလသည္....

စာခ်ဳပ္ကိစၥ ပံုမွန္ဆို ဒီလို အခ်ိန္မမွန္ အထက္စီးကေန ေနတတ္သူကို Shixunတစ္လဲျဖစ္ တစ္ခ်ိန္က Sehun လည္း ျဖစ္ခဲ့ ဖူးသည့္သူက လက္ခံမည္အဟုတ္....

သို႔ေပမယ့္....

စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ရင္ မမွတ္မိေစဦးေတာ့ ကေလးရဲ႕ မ်က္ႏွာကို ၁လ ေလာက္ေတာ့ ေတြ႔ခြင့္ရလိမ့္မည္ မဟုတ္လား......

"ေအာ္ Mr.Shixun ေလာကမွာ လူတူမ႐ွား နာမည္တူမ႐ွားဆိုတာ သိသင့္တယ္"

အနားမွာေနရင္ ရေနက် ကိုယ္သင္းန႔ံ သင္းသင္းရယ္.....

ခ်ိဳအီတဲ့ အသံ....

ေမွးစင္းေနတဲ့ မ်က္ဝန္းနက္မွအစ လက္ဖ်ားအဆံုး တူေနတဲ့ ခ်စ္ရသူက သူ႔ကို ဘယ္ေလာက္ပဲ မသိဘူးျငင္းေနပါေစ.....

မင္းကို ကိုယ့္ရဲ႕ႏွလံုးသားက ရင္းရင္းႏွိးႏွီး ခုန္ေပါက္ကာ ႏႈတ္ဆက္ေနတာကို ၾကည့္ရင္ မင္းက ကေလးပါ ကိုယ့္ရဲ႕ ပိုင္ဆိုင္မႈေလးေပါ့....

..
..
တိုပါတယ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္😢

Only You||SeBaek-Complete||Where stories live. Discover now