Karanlık Sürü 5

35 3 0
                                    

Şimşek çakıyor . Gök gürlüyor . Rüzgar esiyor .

"Neden?"

Rüzgar esmeye devam ediyor . Karanlık bir ormandayım . Gök gürlemeye devam ediyor .

"Neden Scott?"

Arkamı dönüyorum ve nemeton önümde . Üstünde oturan bir adet Lydia var . Başı eğik,saçları önüne düşmüş,yüzünü kapatıyor . Ayakları kırmış ve üstüne oturmuş . Ellerini ise bacaklarının arasına yerleştirmiş,öylece duruyor .

"Neden Scott!Neden beni bıraktın ki?Kurtarabilecek iken,neden birşey yapmadın ki?"

başı hâlâ eğik,yüzünü bana döndürmüyor . Ayaklarımı ona doğru harekete geçiriyorum . Yavaş yavaş adım atıyorum ama olduğum yerde adımladığımı fark ediyorum . Yavaş yavaş hızlanarak koşmaya başlıyorum ama nafile,yine olduğum yerde sayıyorum .

"Bunu neden yaptın Scott?Neden?"

Cevap veremiyorum . Konuşamıyorum . Nefeslerim hızlanıyor . Aman tanrım,sanırım astım krizi geçiriyorum .

Nefes alış verişlerim daha da hızlanır ve derinleşirken içimde bir kıpırtı hissettim . Nefes aldıkça güçlerim içimde büyüyor,yoğunlaşıyordu . Ellerim göğsüme gitti . Nefes aldıkça sanki içimde kutup rüzgarları esiyor,içimi ferahlatıyordu . Güneşin etrafında dans etmişim gibi terleyen tenimin aksine .

Dizlerimin üstüne çöktüm,ellerim hâlâ göğsümde iken yer titremeye başladı . Ama benim de başım dönmeye başladığı için hayal mi görüyorum anlamadım . Ellerimi göğsümden indirip yere sapladım . Pençelerim ortaya çıkmıştı . Toprağı elimde sıktım,sıktım ve sıktım .

"Neden?"

Lydia bir an da başını kaldırdı . Gözleri bomboş bakıyordu,saçları ıslanmışmıydı yoksa terden mi böyle görünüyordu bilmiyorum ama saç telleri birleşmiş ve kalın teller meydana getirmişti .

N'aptığını daha çözmeye çalışacak vakti bulamadan bir an da çığlık atmaya başladı .

N'aptığını daha çözmeye çalışacak vakti bulamadan bir an da çığlık atmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ellerim anında kulaklarıma gitti . Ah şu an da bu hiç ama hiç iyi olmamıştı,çünkü içimde kıpraşıp duran ve dışarı çıkmaya çalışan gücü daha ne kadar zapt edebilirim bilmiyorum .

Etraf çığlığın etkisi ile daha fazla sallanıp sarsılmaya başlamıştı . Aynı zaman da ben de öyle . Etraf dönüyor,çığlık ise kulaklarımı çınlatıyordu . Biraz sonra kulaklarımdan kan akmaya başladı ama asıl kötü olan şey daha fazla dayanamamış olmam .

Gözlerimin renginin değiştiğini etrafı farklı renkte görmeye başladığımda anladım . Dişlerim de ortaya çıkmıştı . Bir an da,sanki Lydia'ya kafa tutuyormuşum gibi bütün gücümle kükremeye başladım .

Karanlık Sürü (Paralellik Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin