Okul

257 16 1
                                    

Arkadaşlar bu benim ilk kitabım vote sayısına göre yeni bölüm gelecektir. Destek çıkmanız ümidiyle başladım ve olaylar her an değişebilir belirli bir kurgu yok daha ve kitap kapağı için önerilerinizi bekliyorum...

Ahh yine mi okul. Sıkıcıı. Ha bu arada merhaba ben Arya. 19 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. Yine çok ciddi konuştum. Neyse şu anda dersteyiz ve az sonra zil çalacak ve bu cehennemden çıkacağız.

İşte zil çaldı. Ben, Kaan, Burak, Alin ve baş çiftimiz Doruk & Aslı. Ya bunlar o kadar tontiş bi çift ki..

Kantine doğru en arkada ben ve Burak yürüyoruz. Ona bugün hislerimi açıklayacağım.
"Burak b..."
"Ne dersiniz bu hafta sonu tatil mi yapsak?"

Bu Kaan'ın sesiydi. Çok delidolu bi çocuk ama olur olmadık zamanda konuşmasa.

Herkes kabul eder gibi başını salladı. Zaten ihtiyacımız vardı şu sınavlardan sonra. Hepsin de batırmıştım.

Ben de kabul ettim n'apayım? E hafta sonu planımı bozacaktım da zaten pek de bir şey yoktu. Sadece aile büyüklerini ziyaret falan...

A ne çabuk zil çaldı. Farkında bile değilim. Oo güzel ders İngilizce ve boş ...

Haftasonunu konuşabilirdik. Kaan bir ev ayarlamıştı bile. O filmlerde olan korkunç terk edilmiş evler.

Başta korktum ama onlar sadece filmdi. Korkunç filmler.

Hadi haftasonu çabuk gel...

2 gün sonra..........

Evvet işte haftasonu. Babamdan ve annemden izin almak mı bavul hazırlamak mı? Neyse ne de olsa hepsini hallettim.

*Bibiiiip* işte korna çaldı demek ki Burak beni almaya geldi. Oraya ikimiz birlikte gid... Aaaa diğerleri de burada. Ya niye geliyorsunuz ki sizin aranbanız yok mu?

Of Kaan'nın iğrenç esprileriyle dolu bir yol ama eğlenceli olacak. Hadi bakalım ev.

Kaan'nın iğrenç esprileriyle dolu bir yol ve işte ev. O kadar da harabeye benzemiyor.

Daha çok Amityville gibi bir yer burası. Evin içi çok iyi değiol ama herkes için biraz iyi bir ev.

Girer girmez evde iğrenç bir çürük et kokusu, her yere dağılmış. Herhalde ilk gün temizlikle geçeceğe benziyor...

Tatil (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin