Já a dostání se ke koním

41 3 0
                                    

Tak teda ahoj. Tohle je moje první psaní na wattpadu, tak snad se to alespoň někomu bude líbit. Možná jsem si nezvolila nejlepší téma, ale koně jsou to, co miluju a co mě zajimá, takže začnu psát právě o nich.
Abych upřesnila, o čem tento "pokus o knihu" bude, napíšu vám takový menší seznam 😀
1. chtěla bych sem psát o tom, co pro mě koně znamenají, jak se u nich cítím, čeho chci dosáhnout, úspěchy a pády a vše, co mě popřípadně ještě napadne. 😉
2. Taky tu budou různé příběhy, co se mi staly.
3. Názory na ruzná místa, soutěže nebo zacházení s koňmi.
4. Občas přidám nějakou zajímavost, quote nebo nějaký fakt, který mě buď zaujal a nebo si myslim, že by to měl každý znát.
Doufám, že je to alespoň trochu jasný 😀

Teď jestli vás to zaujalo, tak vám řeknu něco o mě a o tom jak jsem se ke koním dostala.

Teď je mi patnáct (v dubnu 16), u koní jsem čtyři roky, ale zajímala jsem se o ně rok předtím, než jsem se k nim dostala.
Vždycky se mi koně líbili, ale nikdy jsem si nemyslela, že na nich budu jezdit a starat se o ně. Občas se děsim, jak moc je miluju. Jen myšlenka na ně mě rozveselí.
Každopádně jsem se předtím nikdy nesnažila se ke koním nějak víc dostat. Tiše jsem je obdivovala z povzdálí.
V páté třídě někdy na začátku jsem se začala bavit s jednou holkou, která koně měla ráda a zajímala se o ně. Hodně jsme si povídaly a ja toužila je poznat. A potom se mi naskytla dokonalá příležitost. Měla jsem možnost se dostat na internátní skolu v Babicích, kde byly stáje. Prvně se mi moc nechtělo opustit Prahu, kamarády, ale právě možnost jízdy na koních mě přesvědčila.

Mé Srdce Patří Ke KonímKde žijí příběhy. Začni objevovat