Tuto postavu stvořil/a: Piskor
Jméno: Piskor
Příjmení: Whittingtonová
Kolej: Nebelvír
Ročník: 1.
Patron: Delfín
Hůlka: Tis, blána z dračího srdce, 14 a čtvrt palce, překvapivě ohebná
Původ: čistokrevný, krvezrádský
Vzhled: Vyšší postavy; špinavě blond vlasy, občas s trochou hnědé, kus pod ramena;zeleno-modré oči
Mazlíček: Větší puštík Myra
Kamarádi: Aurora Blacková, Llyan Reedsová a Ambo Mulcaber
Sourozenci: Madeline (zkráceně Maddie nebo Mel), George a Kate Whittinghonovi
Na co by se jí změnil bubák: Na odlehlou pustou pláň bez života
Po čem by jí voněl Amorův šíp: Po pustorylu, stanování, knihách, strunách, horském vzduchu a po notách
Ostatní: Piskor se narodila 5.3. Georgeovi a Evvien Whittingtonovým. George Whittington st. studoval v Bradavicích v Havraspárské koleji a v současné době pracuje na ministerstvu kouzel v odboru pro zahraniční spolupráci a je proto často mimo domov. Evvien, rozená jako Prewettová, navštěvovala Nebelvírskou kolej a nyní má svůj vlastní obchůdek s originálními věcmi vlastní výroby - dekoracemi do domu počínaje a tričky s kouzelnými nápisy konče. George i Evvien pocházejí ze starých kouzelnických rodů, alvšak přes jejich "ochotu krážit se s mudly" si vysloužili (stejně jako jejich předci) přívlastek krvezrádců. Spolu mají dohromady čtyři děti - nejstarší Kate, prostřední Piskor, malou Maddie a nejmladšího George.
Sídlo Whittingtonových je oproti ostatním sídlům starých rodů relativně malé, avšak útulné a s velkou zahradou, kterou pan a paní Whittingtonovi neustále upravují a opravují a předělávají. Sídlo se nachází ve Walesu, blízko městečka Llangollen. Celé sídlo je nezakreslitelné a pro mudly neviditelné. V období války je vždy schováno pod Fidliovým zaklínadlem.Piskor je přirozeně vůdčí typ. Své kamarády však dokáže respektovat a dokonce se jim i podřídit. Je perfekcionalista a obvykle to vyžaduje i od ostatních, kteří to mohou vnímat jako přísnost. Působí tiše a nepříliš průbojně, otevře se jen tam, kde ví, že má pravé přátele a usiluje pouze o věci, které ji za to stojí.
Testů a písemek se obvykle bojí, ale napíše je většinou bezproblémů. Školu má ráda, ale je i řada věcí které má raději a tak se někdy snaží "sedět jedním zadkem na dvou židlích", což se jí překvapivě dobře daří.
Je upřímná a říká vždy přesně to, co si myslí, čímž jí někteří považují za blázna nebo za "trapně upřímnou". Má empatické schopnosti a silnou intuici, což jí není občas úplně po chuti. Často je paličatá a umí si prosadit svou. Ve chvílích kdy se to nehodí však dokáže držet jazyk za zuby a má velice dobré sebeovládání. Nikdy jí nechtějte potkat nervózní.
ČTEŠ
Za oponou Příhod [ZASTAVENO 4EVER]
RandomVšechny dodatky, BONUSy, dopisy, otázky, návrhy a další jiné výmysly k příběhu Příhody z Bradavic.