BONUS - Profil - Claudius

32 3 0
                                    

Tuto postavu stvořil/a: Aurora

Jméno: Claudius

Příjmení: Nott

Kolej: Zmijozel

Ročník: 1.

Patron: Veverka

Hůlka: Trnka, blána z dračího srdce, 10 a čtvrt palce, svižná

Původ: Smíšený

Vzhled: Čupřina zrzavých vlasů, modré oči, bambulkovitý nos

Mazlíček: Netopýr Brownblack

Kamarádi: Hydrolína Weatherová, Medúsa Mortová

Sourozenci: (žádní)

Na co by se mu změnil bubák: Brouk skarabeus

Po čem mu voní Amorův šíp: Rajská polévka, parfém Hydrolíny Weatherové

Ostatní: Claudius se narodil 13.3. Johnu a Lucy Nottovým. Lucy byla mudla a byla proto velmi překvapena, když jí její manžel o svatební noci oznámil, že je čaroděj. Vzala to s klidem a viděla v něm zlatý důl (tj. že mávne hůlkou a budou zavaleni zlatými cihlami). Když ovšem zjistila omezenost moci Johna, zahořkla. Když celkem za chvíli spozorovala u svého novorozeného syna čarodějné vlohy, začala ho "vychovávat pro svůj prospěch". Nedosáhla téměř ničeho, jen chorobný strach z brouků skarabeů (to je ale jiný příběh). Ona sama pracuje pouze jako prodavačka v mudlovském obchodě. John Nott je bratr nechvalně známého smrtijeda Theodora Notta, ale na rozdíl od něho (jak to někteří očekávali) se John nikdy nepřiklonil k černé magii. Byl odjakživa...jedním slovem hlupák. Vybral si raději uklízeče Krucinánků a Kaňourů před dobře placeným ministerským místem v Odboru pro mezinárodní kouzelnickou spolupráci. Dal přednost zbrklé Lucy, než-li daleko hezčí a bohatší čarodějce, která ho vroucně milovala. Jablko nepadá daleko od stromu - Claudius po svém otci zdědil vše, co jen jde.

Tato tříčlenná rodina bydlí na severu Irska v malé vesničce Sneem, kde se většina obyvatel Nottovým širokým obloukem vyhýbá. Snad ne jen pro jejich podivnost, ale i pro slabou a nanicovatou "chytrost".

Claudius je tupoun trollská, jaký se jen tak nevidí. Je je velice lehce zmanipulovatelný a takový blbec, že ho lze přinutit k čemukoli s tím, že vlastně ani neví, co dělá. Proto si ho jako svou loutku vybrala Medúsa Mortová - ne kvůli tomu, že by byl nějak zvlášť dobrý poskok, ale udělá přesně to, co mu poručí. Nemá nijak zvlášť velký talent na čarování a je opravdu, velmi hloupý.

Pozn. aut.: Sneem doopravdy existuje 

: Sneem doopravdy existuje 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Za oponou Příhod [ZASTAVENO 4EVER]Kde žijí příběhy. Začni objevovat