BONUS - Dopis - Piskor

27 3 0
                                    

 Ahoj mami, tati, Mel a Georgi!

Právě sedím ve své posteli ve věži. To jsem vám mnoho nenapověděla s tím, do které koleje mě nakonec Klobouk zařadil, co? Tak já vás nechám ještě chvilku tápat...

Bradavice jsou úžasné, skvělé , senza,... myslím, že neznám tolik synonym pojících se ke slovu bezvadný. Mám tu už taky několik kamarádů. Dva z nich jsou z Havraspáru. Llyan je super, jen trochu stydlivá, ale bude s ní sranda. Pak je tu Ambo, to je bezva kámoš, i když pořád nechápu kde se stal ten omyl. S jeho povahou měl skončit v Nebelvíru. Ale mozek má, to se musí nechat. A nakonec Aurora, skamarádili jsme se večer v ložnici. Vykládala mi o jakémsi incidentu s Ambem na Příčné ulici a od té doby jí prý nemá rád. Nechápu proč. Snad se to urovná, protože mě přijde, že je Aurora super.

Co ještě napsat? Snad jen to, že je mi trochu špatně, ve vlaku jsem se přecpala Čokoládovými žabkami. Já vím, že jsi mi, mami, říkala, ať to nepřeháním, ale já si nemohla pomoct! A když už mluvím o tom vlaku, tak to opravdu nebylo vtipné, Mel. Ty věci se mi málem vrátili pozdě. Jak bych asi vypadala, kdyby se u mě objevili uprostřed zařazování ve Velké síni? Slib mi, že to příště načasuješ na kratší interval, nebo už o té tvé přenaševosti nechci ani slyšet! (Ale ne, nejsem moc naštvaná, ale stejně jsi to neměla dělat.)

A pak ta hostina. Nic takového jste ještě nikdy neviděli. Tolik jídla. Vždyť to se nemůže sníst ani v tak velkém hradě! Fakt nechápu, co s tím jídlem dělají. A když tak nad tím přemýšlím, tak jsem vám vlastě ještě ani neřekla v jaké jsem koleji, že? Nebydlím s Ambem ani Lly, takže jsem...

...ano, v Nebelvíru! Klobouk se nemohl rozhodnout. Málem jsem tam seděla celou věčnost. To bylo furt: Havraspár – Nebelvír – Havraspár – Nebelvír... Opravdu k zbláznění.

Nic, budu končit, měla bych jít také spát, zítra nás čeká vyučování a je už skoro půlnoc. První hodinu máme lektvary a profesor Křiklan by asi nebyl moc nadšený, kdybych zaspala. Zase napíšu, jak jen to bude možné.

Dobrou noc,

Piskor

P.S. nedělejte si starosti, spát budu, alespoň trochu,školní knihovna mi musí vydržet alespoň na tenhle rok :)

Za oponou Příhod [ZASTAVENO 4EVER]Kde žijí příběhy. Začni objevovat