Hoofdstuk 1
'Face Reality BITCH!'
Met een klap wordt ik wakker, badend in het zweet. Mijn wekker geeft 06:09 aan. Ik kan maar beter nu gaan douchen denk ik bij mezelf. Ik probeer het licht aan te doen. 'Verdomme' mompel ik terwijl ik over iets struikel dat op de grond ligt. Eindelijk vind ik het licht knopje en mijn bloem vorige lamp verlicht mijn slaapkamer, terwijl ik naar mijn kast loop. Ik pak snel wat ondergoed, bh, sokken, een zwarte skinny jeans, hempje en m'n leren jack, en loop naar de badkamer
Ik draai de douche kraan open en het water klettert naar beneden in de cabine. Als de douche eindelijk warm is ga ik snel de cabine in. Het warme water klettert over mijn hoofd en schouders.
'Goed, Anna even je gedachten op 1 rij zetten' spreek ik mezelf toe.
'Wat heb jou nou zo net gedroomd'
Eerst zie ik Tim en ik wil naar hem toe maar dat lukt niet, ik zit vast gebonden aan een ketting aan een muur. Ineens komt Lisa achter mij vandaan, ik smeek haar om me los te maken 'Alsjeblieft Lisa help me ik zit vast.' ze lacht 'Ja hoor ik wil je heel graag los maken..' Ze pakt een mes en door boord mijn rug, ik zie het mes recht door mijn buik komen, er stroomt warm bloed over mijn rug en buik maar ik voel niks, Lisa trekt het mes terug en een helse pijn scheut trekt door mijn lichaam en ik zak ineen. '... Van je vriendje wil ik je losmaken ja!' Het laatste wat ik zie was dat Lisa op Tim kwam afrennen, ze omhelsden elkaar en beginnen te zoenen, ik probeer omhoog te komen maar het lukte niet, ineens stond Lisa weer voor me en sloeg me hoofd weer tegen de vlakte ik voelde tanden uit mijn mond schieten terwijl ik bloed begin op te hoesten, ze begint me te trappen in mijn maag, ik bleef bloed hoesten. Ineens begint ze op mijn arm te staan, heel voorzichtig drukte ze meer gewicht op mijn arm. 'Lisa stop alsjeblieft, wat heb ik je aan gedaan' toen was ineens alles stil, lisa trok haar been op om hem vervolgens ineen keer op mijn arm te zetten met al haar gewicht, ik hoorde mijn bot kraken, ik schreeuwde het uit van de pijn. Toen sloeg Lisa mij op mijn slaap, alles werd wazig toen een andere vrouwen stem begon te praten 'Face Reality BITCH!' Zei ze.. Toen werd ik wakker.
Ik had te lang gedoucht, alweer.. Snel kleed ik me om, ik ren gehaats naar benden ik pak snel mijn boterhammen en wat drinken, ik zet wat koffie om op te drinken op de fiets en zeg gedag tegen pap, mam en mijn kleine zusje Evi. Als ik naar buiten wil lopen struikel ik bijna over de rot kat van Evi. 'Rot beest, scheer dat je weg komt' sis ik naar de kat. Snel pak ik mijn fiets uit het schuurtje, gooi mijn tas op m'n rekje en fiets weg.
Als ik op school ben staat mijn haar alle kanten op, mijn koffie had ik halverwege de fietstocht maar weggegooid, het smaakte als of Evi's kat er in had gepist, snel pakte ik m'n tas en haastte ik me naar binnen toen ik op mijn horloge keek 08:05. 'Shit' mompelde ik voor me uit straks kom ik te laat.. Alweer. Ik haalde snel mijn boeken uit mijn kluisje, in mijn ooghoek zag ik Tim aan komen lopen.
Nog altijd zelfs na 1 en een half jaar val ik als een blok voor hem, elke keer als hij naar me kijkt voel ik vlinders in mijn maag op borrelen. Tim kwam in de 3e klas naar deze school, met zijn gitzwarte haar en knal blauwe ogen en geweldige spieren viel hij meteen op, de meeste jongens op school zijn niet zo knap. Liefde op het eerste gezicht, voor mij althans... Des al niet te min zijn we al wel een jaar samen.
'Hey Beauty, moet ik je helpen met je zware boeken?' Zei hij met een glimlach op zijn gezicht, 'oh, nee bedankt hoor cutie, ik redt het wel' zei ik, snel propte ik mijn boeken in mijn tas en deed ik mijn kluisje dicht. hij gaf me een kus op mijn voorhoofd 'Als jij het zegt, wat ga jij eigenlijk vanavond doen?' 'Uhm niks' zei ik. 'Oké, dus je zou het niet erg vinden dat ik je vanavond om half 7 ophaal en je mee neem om wat te eten en daarna naar de film?' vroeg hij.
'Hahah tuurlijk niet, al nam je me mee naar een vuilnisbelt vind ik het geen probleem, zolang ik maar bij jou ben' zei ik, 'zeker?' Hij grijnsde 'je brengt me nu wel op ideeën' zei hij. ik wou hem een stomp geven maar voordat ok hem raakte pakte hij mijn hand en drukt me tegen zich aan, ik kan zijn hart voelen kloppen, ik kijk omhoog en voor ik het door heb zoenen we.
*BEEEEEPPP*
De bel zorgt voor een abrupt einde. 'Zie je in de pauze beauty' zei Tim en hij ging naar zijn les, snel keek ik op mijn rooster. 'Shit' mompelde ik voor me uit, wiskunde hoe erg wil je je ochtend laten beginnen.
JE LEEST
Nightmares
Mystery / ThrillerAnna van 16 lijdt een heel normaal leven, ze woont in een groot huis met haar ouders en zusje. Ze heeft een vriendje en de beste vriendin die je je kan wensen, alles veranderd als ze opeens hele rare dromen krijgt...