De Bazaar -3-

29 5 1
                                    

Hoofdstuk 3

*BEEEEEPPP*

De bel ging iedereen grinnikte nog een beetje na, van het voorval met de bruggers..

Nog 3 uurtjes les dacht ik bij mezelf dat moet lukken toch?

Na biologie had ik filosofie, met Lisa, bijna altijd hebben we dezelfde lessen met elkaar, opzich best wel fijn.

Lisa en ik zaten de hele tijd onder filosofie op het internet naar de betekenissen van mijn droom te zoeken. Lisa porde me in mijn zij. 'Hè flapdrol, ik heb wat gevonden' zei ze met glunderende ogen. 'Nou wat dan?' Vroeg ik iets te hard. 'HALLO DAMES, KOPPEN BIJ DE LES HOUDEN A.U.B.' Bulderde Meneer. Zwiers. Lisa gaf een klein gilletje omdat ze schrok, ik voelde het onder buik gevoel dat ik krijg bij de slappe lach, en de domme koe die ik ook ben begin ik hysterisch te lachen... Maar ik stopte meteen toen ik de ijzige blik van Meneer. Zwiers zag. 'Mijn geduld raakt op dames, nu meedoen of 2 uur nablijven' blafte hij ons toe. Lisa pakte een papiertje en schreef : 'je weet toch de oude vismarkt in de stad, daar is ook een soort bazaar ofzo met allemaal waarzegsters en paranormal activity shit, anders gaan we daar heen?' Ik knikte 'wanneer?' fluisterde ik. Lisa ogen werden groot en ze gniffelde 'vanmiddag'

'GATVERDAMME!' Lisa stapte in een afgekouwde vissengraat, ik lachte 'Jij hield toch zo van sushi?' 'Nou niet deze soort afgekauwde prut, zonder rijst' kaatste ze terug. 'wanneer zijn we er?' Vroeg ik ongeduldig. 'Hier de straat door en nu naar links en..' Lisa stopte met lopen, ik botste tegen haar op, ik keek waar zij naar toe keek en zag de "Bazaar". 'WOW, een soort van bazaar zei je?! Dit is het fucking paranormal waarzeggers land, damn wat is het hier groot!' Ik wou er naar toe lopen maar Lisa hield me tegen.

'HALLO, ben jij wel lekker aarsgewei, hier lopen fucking telepathische mensen rond, wie weet wat ze doen.. Misschien wurgen ze je met hun geest ofzo!' Zegt Lisa met een mengeling van bezorgdheid en nieuwsgierigheid in haar stem. 'Lisaa, je overdrijft!' zeg ik. 'Nee doe ik niet, zie je hoe groot dit is? Je raakt elkaar hier makkelijk kwijt! Kom op we maken een geplande campane van aanpak..' Zegt ze, 'goed' brom ik. 'Oke we moeten dus iemand hebben die dromen kan uitleggen en iemand die de toekomst voorspelt.' Zegt Lisa blij. ' Toekomst?' 'Ja duh dan weet ik of ik iets met Levi krijg!' Zegt Lisa zwijmelend. 'Ik zou je mond maar dicht doen en niet meer aan Levi denken anders ga je kwijlen' grapte ik. Lisa keek me boos aan. 'Oké, oké, niet grappig.. Zullen we gaan?'

*Lisa was al heel lang verliefd op Levie, en Levie ook op haar maar ze dachten allebei dat ze bij elkaar in de "friendzone" zaten, zo schattig.*

Het duurde naar mijn gevoel uren voordat we eindelijk iemand hadden die mijn droom kon uitleggen en tevens ook nog eens de toekomst kon voorspellen, twee vliegen in een klap.

Lisa liep voorop het paarse getinte tentje in, waar een mollige vrouw zat met lang stijl goud blond haar en pikzwarte ogen. Ik keek in haar ogen en er ging een rilling over mijn rug...

NightmaresWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu