Hoofdstuk 7
Nadat we eindelijk bij Lisa thuis waren aangekomen, was het al pikkedonker en verschrikkelijk koud. Toen we naar binnen liepen kwam Lisa's hond Luna enthousiast op ons afgerend en begon tegens ons aan te springen. 'He Luna, kom eens hier jij kleine rakker van me!' terwijl Lisa en Luna hun begroetings ritueel uitvoerde hing ik mijn jas op en zette de sushi op het aanrecht. Ik liep de woonkamer van Lisa om daar recht op mijn gezicht te vallen. 'HAHAHAHA, FACE PLANT!!' Lisa gierde het uit terwijl ze over de grond rolde. Ik stond op en zag al wat de aanleiding van mijn face plant was. 'Kareltje, stomme rot kat door jou krijg ik een fucking grote bult op mijn voorhoofd.' Kareltje keek me met een scheve grijns aan als of hij wist wat hij zonet had uitgehaald. Ik liep verder de kamer in naar de open haard en gooide daar wat hout in en wat kranten. Toen de kachel eenmaal brandde voelde je meteen dat het warmer werd. Lisa heeft een heel modern huis maar een ouderwetse open haard die alle leidingen in het huis verwarmt dus als de open haard uit is is de verwarming ook uit. Lisa kwam aan gelopen met wat borden vol met sushi en zette die naar op het tafeltje voor de 3D flatscreens tv.
Het was al 11 uur toen ik uiteindelijk op die fiets zat. Lisa had gezegd dat ik wel mocht blijven slapen bij haar, maar morgen was het zaterdag en ik moest op zaterdag ochtend gewoon werken en ik wil haar niet een ochtend humeur bezorgen omdat ik zo nodig 's ochtends moet werken. En ik zal vanavond goch niet kunnen slapen.. En ik wil Lisa niet wakker houden..
Terwijl ik de oprijlaan van Lisa's huis afrij voel ik de koude wind tegen mijn linker wang slaan. Ik stop en pak snel mijn beanie en sjaal. Als ik rechts afsla heb ik pas door hoe hard het waait. Ik suis er vandoor gelukkig hoef ik eigenlijk alleen maar nog rechtdoor te fietsen ok bij mijn huis te komen, maar dan moet ik wel door het bos. ugh dat moet dan maar..
JE LEEST
Nightmares
Mystery / ThrillerAnna van 16 lijdt een heel normaal leven, ze woont in een groot huis met haar ouders en zusje. Ze heeft een vriendje en de beste vriendin die je je kan wensen, alles veranderd als ze opeens hele rare dromen krijgt...