Schapen en varkens -5-

29 2 0
                                    

Hoofdstuk 5

'Zwarte dromen' mompel ik tegen mezelf. 'En nu?!' Riep Lisa opgetogen. Bep schraapte haar keel. 'Nu moeten we kijken of het waar is, dus volg mij maar meisjes'. We liepen achter Bep aan weer een andere ruimte in.

Deze ruimte was donker, en zacht, overal lagen kussen. Lisa en ik moesten onze schoenen uit doen, en plaats nemen op de vloer van kussens.

'Goed' ging Bep verder. 'Het is belangrijk dat we alles stap voor stap doen, hou elkaars hand vast'. Lisa, Bep en ik hadden elkaars handen vast en zaten in een kringetje. 'Goed wat ik nu ga doen, moet je niet van gaan schrikken. Houd elkaar ten allen tijden vast anders kan er iets mis gaan!' Bep begon te neuriën, toen begon ze te zingen wat klonk alsof Evi's kat uit elkaar getrokken werd. Toen begon ze ineens raar te schreeuwen, daarna werd alles wazig.

Ik was ineens ergens in de middle of nowhere, ik sta op een landweggetje en daar omheen is alleen maar weiland of bos. Ineens zie ik in de verte 2 mensen aan komen lopen, ik loop naar ze toe. Toen ik dichtbij genoeg was kon ik zien dat het een jongen en een meisje waren, het waren Sanne en Simon. Wat deden die nou hier?

'Hé Sanne, Simon wat doen jullie hier?!' schreeuw ik naar ze. ze komen naar mij toe, en grijnzen. 'Hé, weten jullie waar we zijn? En hoe ik hier in godsnaam kom?' Vraag ik. Simon en Sanne kijken elkaar aan en knikken. 'NU!' roepen ze tegelijk. En ze springen op me. Voor ik het weet val ik keihard tegen het landweggetje, een steek van pijn voel ik door de linker kant van mijn hoofd. Ik voel warm bloed over mijn hoofd stromen. Simon zit op mijn torso, en houdt mijn armen vast, Sanne zit op mijn boven benen met haar rug tegen die van Simon, terwijl zij mijn benen gestrekt houdt. Ik probeer ze van mij af te duwen maar met elke beweging die ik maak houden ze me strakker vast, Sanne pakt ineens touw en bindt mijn benen en armen vast aan een boom dicht bij een bos.

Ineens voel ik tanden bijten door mijn onder arm, iets had me gebeten. Het bloedt stroomt over mijn arm. Ineens is Sanne weg. Het enigste wat ik zie is een dik groot beest, bij mijn hand. Die mijn bloedt staat te drinken. 'OH MIJN GOD WTF IS DIT?! SANNE SIMON WAAR ZIJN JULLIE GODVERDOMME, DIT IS NIET GRAPPIG!' schreeuw ik terwijl ik om me heen kijk.

Ineens zie ik vanuit mijn ooghoek nog een beest aan komen. Het beest kwam op me af rennen en begon schaapachtig te lachen. Het beest stak zijn horens naar voren en doorboorde mijn maag. Het bloed spoot in het rond. Het beest trok zijn horens terug uit mijn buik, ik voelde hoe het beest mijn ingewanden mee trok naar buiten. Het beest dat me had gebeten kwam naast het andere beest staan en begon te knorren, het andere beest begon schaapachtig mee te lachen. Ze stonden in het maanlicht. Ik kon zien dat ze een oversized schaap en oversized varken waren. ze stapten naar voren, ik stond oog in oog met ze. Het varken had blauwe ogen met bruine spikkeltjes net als Simon en het schaap had bruine ogen net als Sanne. 'OH MIJN GOD, SANNE, SIMON ZIJN JULLIE DAT?!' Ze schoten in de lach. Ik begon hysterisch mee te lachen. ze stopte ineens en Simon het varken kwam nog dichterbij, zijn kop was een centimeter van mijn gezicht verwijderd. Ineens trok hij zijn kop omhoog en beet de top van mijn neus eraf. Mijn bot kraakte en het bloed spoot over Simons kop. ondertussen had Sanne het schaap zich in mijn open buik gegraven en begon van binnen alles te breken. Toen voelde ik Simon in mijn pols bijten. Recht door mijn slagader. Ik kreunde en probeerde me los te rukken. Dat was het teken voor Sanne om mijn aorta door te bijten, uit mijn arm spoot bloed, uit mijn ingewanden die op de grond lagen en uit mijn open gescheurde buik. Overal voelde ik ineens pijn, zelfs in mijn kleine tenen. Alsof Simon mij gedachte kon lezen beet hij in mijn schoen en trok hem uit, en begon mijn tenen op te eten. Toen eens werd Simon weggetrokken van mijn tenen en Sanne uit mijn buik. Toen zag ik een meisje staan met Sanne en Simon vast aan een honden halsband. Er viel ineens een tak op mijn hoofd, alles werd wazig voor mijn ogen. Het meisje stond voor me maar ik kon haar gezocht niet zien. Ze stak haar hand in mijn buik en trok mijn hart eruit. Ze kneep erin en ik voelde een helse pijn in mijn borst, ze kneep harder en harder. De pijn was ondraaglijk en werd erger. 'Stop alsjeblieft wat heb ik je misdaan?' Jammerde ik. Ze stopte met knijpen en begon naar me te grijnzen. 'BINNENKORT' schreeuwde ze en ze kneep mijn hart kapot. het leek alsof mijn borst ontplofte van pijn, het hart was wel ontploft in de hand van het meisje. de stukken vlogen in het rond. Mijn ogen vielen dicht.

NightmaresWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu