"Dans ederek bir yere varamazsın Kook!!) " Benim mutlu olduğum şeyler seni neden rahatsiz ediyor!!!???" "İyi bir üniversiteyi kazanmak için çalışmalısın Kook!!!" "Bunları bana senin söylemeye hakkın yok sen benim gerçek annem değilsin!!" Ne ? Nasıl?
Sen Kore'ye taşınalı 2-3 ay olmuştu . Üst kattan sürekli bağırma ,kavga sesleri geliyordu ve sen derslerine adapte olamıyordun... Fakat üst kattaki çocuğun geçen sene babası öldüğünü biliyordun fakat annesinin üvey annesi olduğunu ögrenmiştin ve bu sende şok etkisi yaratmıştı.
"PAT!" Kapının çarpma sesini duydun. Kesin yine evden gidiyordu . Hemen pencerenin kenarına koştun ve onu izlemeye koyuldun. Alnına kadar dökülen kahverengi saçları ve kafasındaki kapşonuyla onu çok çekici bulduğunu düşündün ve sonra iç sesini susturup onu izlemeye başladın . Onun gidişini izlemeyi seviyordun.
Yaklaşık 2 saat olmuştu fakat hala ortalıkta yoktu. Onu merak etmeye baslamıştın . Bir anda apartmanda ayak sesleri duydun. Fakat ayak sesleri düzgün gelmiyordu. Hemen kapıya koştun ve kapıyı açmanla Jungkook'un üzerine düşmesi bir oldu . Onu iktirmeye çalıştın fakat sana göre ağır olduğu için altından çıkman biraz zor oldu. Annesini telaşlandırmamak için onu eve götürmedin. Onu yavaş ve zorlanarak yerden kaldırdın ve yatak odana götürdün onu yatağa yatırayım derken onunla beraber yatağa düştün . Sıcak ve güçlü kollarından çok çabalasanda sonunda kurtulmayı başarmıştın...