Merhaba arkadaşlar yeni bir
kurgu umarım beğenirsiniz...Jungkook İle okulda çok yakın arkadaştınız. Sen okulun popüleriydin. Jungkook ise okulda fazla ünü olmayan sıradan biri ve insanlar onunla takılmana fazlasıyla şaşırıyordu. Fakat sen bunu takmıyordun çünkü sen ona aşıktın.
Bir gün okulda arkadaşlarınla takılırken Jungkook sana seslendi
"(Adın).Arkadaşlarının yanından ayrıldın ve Jungkook un yanına gittin.
Sen
"Efendim Jungkook"dedin güler bir yüzle. Zaten onu gördüğünde yüzünde ister istemez bir gülümseme yayılıyordu.Jungkook
"Okuldan sonra birşeyler içmeye gidelimmi ?"
Sen
"Olur tabii"dedin ve Jungkook ile konuşmana devam ettin. Bir anda arkadan bir ses duymuştun
(Adı)
"(Adın)". Bu senin eski sevgilinin sesiydi ve aynı zamanda okulun psikopatıydı ve Jungkook'a zarar vermesinden korkuyordun.
Sen
"(Adı)senin ne işin var burada !"
Adı
"Demek artık okulun bu ezikleriyle takılıyorsun "dedi ve Jungkook a bakarak alaycı bir gülümseme attı. O an Jungkook un üzdüğünü gördün ve
Sen
"Laflarına dikkat et .Benim kiminle takılıp takılmayacağım seni ilgilendirmiyor. Ben mutlu olduğum kişilerle ilgileniyorum. Şimdi buradan defol git!"Oldukça sinirlenmiştin ve onunda sinirlendiğini görmüştün. Biraz durdu ve Jungkook a sert bir yumruk geçirmişti sen bir anda çığlık atmıştın ve Jungkook yere düşmüstü .
Sen
" Senden nefret ediyorum ona ne hakla vurursun ! Defol git buradan. !Defol!"diye bağırmıştın o an herkes size bakıyordu . Neler oluyor dermişcesine . Onlari takmadın ve yere eğildin Jungkook a sarılıp sessizce "iyi misin."Jungkook yarı baygın yarı uyanık bir şekilde kafasını iyiyim anlamında sallamıştı. Onu kendine daha fazla çektin ve kokusunu içine çektin tekrardan "Özür dilerim."diye kulağına fısıldadın . Sonra Jungkook u revire götürdün ve revirdeki hemşire çıkışa kadar yatması gerektiğini söyledi. Ağlamaktan gözlerin şişmişti ve derslere girmemeyi düşündün çıkışa kadar Jungkooku bekleyecektin. Çıkış zili çaldığında hemen revire gitmek için koşmaya başladın ve terasta parmaklıkların önünde Jungkook u görmekle şok oldun.
Sen
"Jungkook!!!"Jungkook
"Seni seviyorum . Beni unutma .
Sen
"Jungkook !Hayır hayır yapma bunu nolur !Yapma !
Jungkook
"Üzgünüm"
Hemen terasa doğru koşmaya başladın. Nefessiz kalmıştın fakat bunu umursamadın . Terasa varmıştın . Kapı açık olduğu için hemen girmiştin.
Tam Jungkook kendini atacaktıki onun elinden tuttun ve düşmesine engel oldun. Jungkook parmaklıklardan arkaya atladı ve sana doğru yaklaştı.
Jungkook
"Neden buradasın ?!Bıraksaydında şu siktiğimin hayatından kurtulsaydım!!"
Sen
"Jungkook... Sana birşey olsaydı ben yaşayamazdım... Jungkook ben sana aşığım."