Jungkook İle Hayal et

1.5K 60 6
                                    

Jungkook İle aynı okuldaydin fakat onunla hiç konuşmamıştın.
O bir ünlüydü ve seninle konuşmayacağını düşünüyordun.

Bir gün matematik dersindeydiniz ve o namussuz hoca Jungkook ve size ödev vermişti .

"NE JUNGKOOK VE BENMİ?" Diye içinden geçirmiştin o hocaya adeta nalet okuyordun.

Çıkış saati gelmişti ve Jungkook hemen çantasını topladı ve yanına geldi .

JK

"Kimin evinde çalışacağız?"

Sen

"N-ne evde mi ?evde mi çalışacağız?"

Jk

"Evet bir sorun mu var ?"

Sen şaşırmanı belli etmemek için 
"yoo ne sorunu saçmalama"

Jk

"İyi o zaman bizim yurda gidelim hem hyunglar da bize yardımcı olur " dedin ve sende "tamam "dedin ama biraz heyecanlıydın çünkü BTS üyelerinin yanına gidecektiniz.

Okula Jungkook u almak için bir araba geldi ve Jungkook ile beraber arabaya bindiniz 20 dakika sonra yurda gelmiştiniz .

Yurdun kapısından içeri girmeden derin bir nefes aldın ve içeriye girdiniz .

Jk

"J-hope hyung ,Jin hyung, Rapmon hyung, Jimin hyung, V hyung , Suga hyung bize matematik ödevimiz için yardımcı olur musunuz? Diye soru sormuştu diğerleri de tabii anlamında kafasını sallamıştı.

Siz fazla uğraşmak istemiyordunuz o yüzden çıktı aldınız fakat o nalet öğretmeniniz size kendi yazınız ile olmasını söylemişti o yüzden çıktıların hepsini kağıda geçirmek için Jungkook un kaldığı odaya gittiniz.

Bir kağıdı yazmayı bitirmiştin ve o an birşey fark ettin Jungkook İle nefesleriniz birbirine karışıyordu dizlerinizin birbirine deyiyordu bu seni heyecanlandırmıştı.

Diğer kağıdı yazmak için eğildin ve o an kalbin çok hızlı atıyordu.

JK

"(Adın) kalbin ... çok hızlı atıyor . Bu beni delirtiyor "dedi ve sana yaklaştı sen o an öylece kalakaldın.

JK

"Seninle neden hiç konuşmadım ( adın) biliyor musun?"

Sen
" Neden Jungkook neden ?"

Jungkook

"Bir insan sevdiğiyle konuşurken heyecanlanır değilmi? Ve ben seni her gördüğümde heyecanlanıyorum . (adın ) ben seni seviyorum .

Sen

"Jungkook... Sen ciddimisin ?"

Jungkook

"Evet (adın) benimle çıkarmısın?"

Sen başta şok olmuştun fakat sonradan EVET diye bir çığlık attın Jungkook seni kucağına aldı ve döndürdü o gün hayatının en güzel gününü yaşamıştın.

Bölüm biraz geç geldi üzgünüm... Umarım yeni bölümü beğenirsiniz... Votelemeyi ve yorum atmayı unutmayın.💗

Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin