1K ÖZEL BÖLÜM

1.1K 46 2
                                    

Arkadaşlar özel bölüm geldiiii. 1 K YA ÖZEL UMARIM BEĞENIRSINIZ🙏💕

Alışveriş merkezindeydin bos bos mağazalarda geziniyordun.

Bir anda tuvaletin geldi ve hemen lavaboya kostun. Çünkü tutamayacak kadar çok tuvaletin vardı.

Önüne gelen ilk tuvaleti kızlar tuvaleti sanıp girdin ve gördüğün manzara karşısında şok oldun.

Erkekler tuvaletine girmiştin.

Jungkook

"YAH !! NE BAKIYORSUN DISARI ÇIKSANA" deyip üstünü başını hemen toparlamıştı .

Yalnız bir sorun vardı. Jungkook 'un pantalonunun düğmesi açık kalmıştı.

Sen

"Yah!adını bilmediğim ve bilmek dahi istemediğim çocuk ... Dükkan açık kalmış " dedin ve o an apar topar hemen fermuarını kapatti.

Jungkook

"Incelemen bittiyse kapı orada... Ha bu arada adım Jungkook" demişti sinirler bir tavirda.

Sen

" Peki Jungkook üzgünüm işini rahatim gördüremediğim için" dedin ve çıktın

Arkandan sana saydırdığını fakat hafif güldüğünüde hissediyordun .

Lavaboya gittin ve işini görüp çıktın.

*

Çok acıkmıştın . Ne yesem diye düşündün ve BURGERKING e doğru yürüdün.

Aşırı derecede kalabalıktı. Sanki tüm AVM oraya toplanmıştı.

Tam yanında tuvalette gördüğün hos bir sekilde tanışamadiğin Jungkook u gördün. Fakat hiç o tarafa bakmadın . Çünkü o senden tarafa bakmıyordu.

Bir an üzerinde bir ağırlık hissettin ve düşüp kafanı çarptığın için gözlerin refleks ile kapanmıştı.

Saniyesinde açtiğinda tuvalette gördüğün Jungkook u gormustun.

Jungkook

"YA!YINEMI SEN?"

Sen

" Asıl yinemi sen ? Kalk üstümden Jungkook" dedin ve Jungkook üstünden kalkti.

Sende yerden kalktin ve yemeğini yemek için siraya girdin.

Yemeğini aldın ve tam oturacaktinki Jungkook seni durdurdu.

Jungkook

" ya şey ımm... Bak ne diycem bugün gerçekten bizim için iyi bir tanışma olmadi bunu telafi etmek için acaba yemeğini benimle yiyip sonra dışarıda benimle bir kahve içermisin? Diye sormuştu. Sende olur anlaminda kafani salladin.

*

O gün eve gittiğinde ayri bir mutluydun.

Jungkook sana telefon numarasını vermişti ve sen de ona.

*

1AY SONRA

Yaklaşık bir aydir Jungkook Ile bulusup mesajlasiyordunuz.

Yine telfonuna gelen mesaj sesiyle irkildin "(adın) seni çok sevdiğim bir yere götüreceğim" demisti. Demisti sen de "tamam " diye yanitlamistin "Akşam seni 8 gibi alirim " yazmisti sen de "tamam yazdin 've kapattin .

*

Saat 6 idi sende hemen hazirlanmak için Odana çıktın .

Siyah bir çapraz kollu elbise , siyah stiletto ayakkabi ve uzerinede siyah deri ceket giydin ve evden çıktın.

Jungkook arabanin kenarina yaslanmis öylece sana bakıyordu. Sende aklindan çok çekici gözüktüğünü düşündün ve arabaya doğru ilerledin.

Jungkook

" Woow... Bu ne güzellik hanimefendi" dedi ve ön koltuğunun kapisini acti.

Sen

"Teşekkürler" dedin 've koltuga oturdun .

Yolda giderken Jungkook müziğin sesini son ses açmıştı.

Siz de sadece müziği dinliyordunuz

*

Nihayet gelmistiniz. Ama içeride kimse yoktu bir tane masa vardı güller ile süslenmis. Uzerinde sisede şaraplar vardı.

Jungkook elinden tuttu ve " Hadi gel " diyerek seni masaya götürmustu . Elini tutmasina biraz sasirmistin dogrusu.

*

Yemeğinizi yedikten sonra Jungkook yanına geldi ve elini tuttu. "(Adın) ben seni seviyorum sen beni sevebilirmisin?" Diye sormuştu.

Sen

" tabikide severim Jungkook" dedin ve sarildiniz .

O an arkadan müzik geldi 've müzik esliginde dans ettiniz.

Ikinizde hayatinizin en unutulmaz anini yasiyordunuz.

Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin