Yeni bir kurgu umarım önceki bölümdeki dikkatsizliğimi bununla telafi ederim... yorum ve vote atın lütfeeen🙏
Jungkook ile evliydiniz . Hatta sana bayağı düşkündü. Eve gelirken sana mutlaka bir hediye ile gelirdi.
Bir gün yine evdeydin ve kocacığın Jungkook un eve gelmesini bekliyordun. 'Oh!but dakika.BUGÜN BENIM DOĞUM GÜNÜM VE JUNGKOOK DOĞUM GÜNÜMÜ KUTLAMADI!'diye içinden sinirle geçirdin. Gelince ona hesabını soracaktın.
Kapı çaldı ve oturduğun koltuktan kalktın ve kapıya doğru yöneldin.
Kapıyı açtın ve üyeler (Suga,Jimin, Rapmonster,Jin,J-hope ve V) sana doğum günün kutlu olsun şarkısını söylüyorlardı.
Oan arkalarında Jungkook çıktı ve sana önce bir gül ardındanda hediyeni verdi.
Hediyeni aldın ve Jungkook'a sıkıca sarıldın ve oda sana ve sonra dudağına küçük bir buse kondurdu.
Oan arkadan o sesleri geliyordu.
Jimin
"YA!donduk burda öpücüğünüzün devamına gece yatak odanızdada devam edebilirsiniz." Oan Jungkook ve sen utanmıştınız.
Jin
"Jimin haklı hem pastayı yemek için sabırsızlanıyorum." Dedi ve uyeleri içeri alip kapıyı kapattın.
Üyelerin hepsine Teşekkür ettin ve pastaları koymak üzere mutfağa gittin.
Jin pastadan toplamda 4dilim yemişti(Biraz abartmis olabilirim🙏)
O gün geceye kadar çok eğlenmistiniz . Üyeler yurda gitti ve sende bulaşıkları yıkadıktan sonra uyumak için odana çıktın.
*
Tam yatacaktınki Jungkook kapıyı dank diye açtı ve üzerine doğru gelmeye başladı.
Sen neye uğradığını şaşırmıştın
Sen
"YA! JUNGKOOK NAPIYORSUN KALK ÜSTÜMDEN"
Jungkook
"Bebeğim önceden evlenmeden olmaz diyordun şimdi de kalk üstümden diyorsun. Banada acı.
Dedi ve yüzüne o herzamanki tatlı gülümsemesini yerleştirdi.Sende dayanamayıp dudağına hemen bir öpücük kondurdun ve geri çektin.
Sen
"Bugünlük bu kadar yeter uykum var" dedin ve Jungkook u alt edip altından çıkmayı başardın.
Jungkook somurtarak
"YA!Bu is burada bitmedi bayan Jeon"
Sen
"Haa bitmedi bitmedi hadi iyi geceler " dedin ve arkani donup uyudun Jungkook da herzamanki gibi sana sıkıca sarilip uyumuştu...
Bu bölüm biraz kısa oldu sanırım umarım beğenirsiniz ve BTS ile hayallerinizi süslemek isterseniz size kitap önerebilirim xxxARMYxx in BTS ile hayal et kitabını okuyabilirsiniz.
DUYURUUU!!!
Arkadaşlar yeni bir kitaba başlamayı düşünüyorum sizde yoruma bununla ilgili düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim❤🙏