Jungkook İle Hayal Et-3

2K 63 8
                                    

Ne olduğunu anlayamamıştın yine her zaman ki oturduğun koltuğuna oturmuştun. Yine üst kattan sesler geliyordu . "Neredeydin sen dün gece ? Seni ne kadar merak ettim biliyor musun?. " Bilmiyorum ... Bilmekte istemiyorum .""Çabuk odana Jungkook " "Beni odama gönderme gibi bir hakkın yok ben çocuk değilim !" yine bir kapı çarpma sesi duymuştum . Bu sefer onun arkasından gitmeye karar verdim . Ceketimi aldım ve o çıkar çıkmaz arkasından koştum. Gittiği yol yarım saat sürmüştü. Yarım saat sonra sanırım dans ettiği yere gelmişti . Burayı biliyordum bir zamanlar burada dans eğitimi almıştım fakat artik dans edilmiyordu. Sanırım Jungkook buraya kafasını dağıtmak için geliyordu . İçeri girdi ve bir odaya girdi sanırım burası pratik odasıydı . Onun nasıl dans ettiğini merak ediyordun . İçeriden müzik sesi geldiğinde kapı aralığından onu izlemeye başladın . İnsan onu izlerken adeta büyüleniyordu. Sonra seni görmesinden Korktun ve başka bir odaya girdin . Burasıda pratik odasıydı bilgisayardan bir şarkı açtın ve dans etmeye başladın. Yaklaşık 1 saat boyunca dans ettin sonrasında yoruldun ve arkanı döndün . Jungkook'u görmüştün. Utandın ve yüzünü saklayarak yürüdün.
Jungkook
"Şşşşt... Utanmana gerek yok . Gayet mükemmel dans ediyorsun. Hem beni takip ettiğinide biliyorum zaten " dedi ve güldü . Bir insana gülmek bu kadar mi yakışır diye düşündün ve sonra ciddileştin .
Sen
"Sen nerden biliyon?"
Jungkook
"Bilirim ben ... Bak ne diycem çift dansı yapalımmı ?" dediğinde biraz utanmıştı fakat sen onu kırmamak için kabul ettin.

Jungkook senin vücuduna dokunuyordu . O vücuduna dokunduğunda ayrı bir büyüye kapılıyordun ve bu dansa daha iyi bağlanmanı sağlıyordu.

Bir anda Jungkook 'un ayağı takıldı ve üzerine düştü . Sen neye uğradığını şaşırmıştın . Jungkook ile 10 dakika bakıştıktan sonra Jungkook sana yavaş yavaş yaklaşmaya başladı ve dudaklarını öpmeye başladı. Sende ona istemsizce karşılık veriyordun . Bir anda Jungkook üstünden kalktı ve seni kucağına aldı koltuğun üstüne götürdü ve o an seni hala öpüyordu . Seni koltuğa yatırdı ve üstüne çıktı bu sefer dudaklarından hafifçe öptü Ve kulağına "Seni seviyorum " diye fısıldadı.

Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin